Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Astor schreef:Gaat nu wel weer goed hoor Maaike.
Maar ik zit denk ik even in een dip...
Weet niet waarom maar ik ben gewoon beetje emotioneel en verdrietig enzo...
En wil eingelijk toch wel weer een vriendje, weet niet waarom.
Maar heb gewoon even liefde nodig en een lief vriendje.
Maar ben de juiste nog niet tegen gekomen, nog nooit eigenlijk...

Maar goed, niet naar zoeken.. Want meestal werkt dat juist niet.. Gewoon steun zoeken bij je vriendinnen; Die zijn er altijd voor je..
.
.
Astor schreef:Gaat nu wel weer goed hoor Maaike.
Maar ik zit denk ik even in een dip...
Weet niet waarom maar ik ben gewoon beetje emotioneel en verdrietig enzo...
En wil eingelijk toch wel weer een vriendje, weet niet waarom.
Maar heb gewoon even liefde nodig en een lief vriendje.
Maar ben de juiste nog niet tegen gekomen, nog nooit eigenlijk...
Lastig he, dat je niet weet wanneer de juiste nou is op je pad komt..Terwijl je juist nu idd iemand nodig hebt!
! Maaikeee schreef:Inderdaad Mel, hij komt ZEKER weten voor je melis, daar twijfel ik écht niet aan!

Astor schreef:Kijk mijn avater
Oh Mel daar heb ik denk ik overheen gelezen meis! ga het ff opzoeken en dan natuurlijk reageren!
Emmaa_ schreef:Heb net superlekker op Bailey gereden.
Eerst zat ik op Jozele, gewisseld met Laura, dus ik kon lekker weer op me ventje rijden.
Ik heb zo geweldig heerlijk gereden![]()
!.
Bails wou het echt, dus hij was heerlijk voor het been.
We gingen werken aan dat je als je eenmaal lekker voorwaarts aan het bv. draven bent, dat je dan niet meer hoeft aan te drijven.
Nou, ik heb het echt geen enkele keer hoeven doen.
Na een paar halt - galop overgangen werd hij alleen een beetje moe, dus ik heb hem een paar keer flink op zijn sodemieter moeten geven.
Uiteindelijk liep hij wel redelijk aan de teugel (dus nagevelijk en achterhand eronder).
Na afloop moest ik helaas een beetje opschieten anders had ik hem even gedoucht.
En we hebben de cap in het zwart met wit

Melanie_B schreef:Ik heb het trouwens echt leuk bij Stefan hier in Dronten!
Er zijn nu de meerpaaldagen, een groot festival gebeuren.
Wij zijn nu dus ook al 3 dagen volop uit geweest
Wel vermoeiend, maar ónwijs leuk!
We leven nu eigenlijk s'nachts, en overdag doen we rustig aan..
maar tis echt leuk!

.
.
.
Astor schreef:Melanie_B schreef:Ik heb het trouwens echt leuk bij Stefan hier in Dronten!
Er zijn nu de meerpaaldagen, een groot festival gebeuren.
Wij zijn nu dus ook al 3 dagen volop uit geweest
Wel vermoeiend, maar ónwijs leuk!
We leven nu eigenlijk s'nachts, en overdag doen we rustig aan..
maar tis echt leuk!
Stoer wijfiee! Ben je ook al bij Candy geweest of niet? En Stefan vond je eerst toch wel een beetje leuk?
Dat wee tik nog wel dat je dat vertelde!! Maar mooi dat je naar je zin hebt en lekker zoveel uit bent geweest!
Veel plezier nog en doe rustig aan he!!

Liisette_ schreef:GOEDENAVOND!![]()
Losrijden liep ie echt fijn!![]()
Proef iets minder. Sterk vooral!
Maar ik was zeker niet ontevreden, buiten ging wel minder..
Bak was een beetje nat, moest heel erg wennen aan die ring zegmaar!
Maaarrr ik heb wel een winstpunt gereden!![]()
BEN SUPER TROTS OP ME KNOOLLIEE! 1ste proef 180 en 2de proef (terecht) 175!
Astor schreef:Emmaa_ schreef:Heb net superlekker op Bailey gereden.
Eerst zat ik op Jozele, gewisseld met Laura, dus ik kon lekker weer op me ventje rijden.
Ik heb zo geweldig heerlijk gereden![]()
!.
Bails wou het echt, dus hij was heerlijk voor het been.
We gingen werken aan dat je als je eenmaal lekker voorwaarts aan het bv. draven bent, dat je dan niet meer hoeft aan te drijven.
Nou, ik heb het echt geen enkele keer hoeven doen.
Na een paar halt - galop overgangen werd hij alleen een beetje moe, dus ik heb hem een paar keer flink op zijn sodemieter moeten geven.
Uiteindelijk liep hij wel redelijk aan de teugel (dus nagevelijk en achterhand eronder).
Na afloop moest ik helaas een beetje opschieten anders had ik hem even gedoucht.
En we hebben de cap in het zwart met wit
Wat leuk dat je op Bailey gereden hebt zeg! Ik zou er eigenlijk ook wel weer eens op willen rijden.
ga het eens aan Sabrina vragen. En ik zat laatst Ronette haar foto's te kijken op Bailey en wat is Bailey eigenlijk een ontzettend knap paard
Maar lief dat Laura wou ruilen, ik zou zelf niet ruilen als ik op Bailey zat voor Jozele haha! Maar mooi dat het zo goed ging Emma!
En ik weet nog wel dat jij vroeger helemaal gek van Bailey was haha en toen mocht ik je niet zal ik eerlijk toegeven