Stal de Groene Meer

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Woogy

Re: Stal de Groene Meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 22:19

fazanten zijn net als herten...die doen onverwachts domme dingen op het laatste moment...inplaats dat ze gewoon blijven zitten tot je voorbij bent...NEE! ze moeten je treiteren...

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 14:28

Goedemiddag! Doei!

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 16:36

Hoi Hoi ... voor zo ver het er naar uit ziet, wordt het eindelijk stappen vanaaf met me meisje over de dijk ...

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-08 16:48

Freya schreef:
Hoi Hoi ... voor zo ver het er naar uit ziet, wordt het eindelijk stappen vanaaf met me meisje over de dijk ...

in de omweer/regen???

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 17:14

gaat inderdaad vanavond weer storten als ik ze moet geloven...hoop pas nadat mijn meisjes de jasjes weer op hebben, mochten vandaag lekker luchten

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 17:35

Oh, dan heb ik dat gemist ... nee als het onweert ga ik natuurlijk niet over de dijk stappen met haar en in de regen ook niet ... Heb totaal geen nieuws mee gekregen vandaag, beetje druk gehad op het werk en het is nog niet af ...

DesireeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 18:01

Als je opschiet dan kan het nog hoor Knipoog komt volgens de buienradar pas na 20.00 uur regen...

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 18:21

Ik zie het wel als ik op stal aan kom, hoe het weer is ...

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 19:02

Ik heb in heerlijk weer lekker gereden op de baan,dit keer amen met Pop voor de sulky.Tence was in love Lovers liep steeds met 1 oor opzij naar die mooie dame te kijken.

oberon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 20:35

taverno schreef:
Ik heb in heerlijk weer lekker gereden op de baan,dit keer amen met Pop voor de sulky.Tence was in love Lovers liep steeds met 1 oor opzij naar die mooie dame te kijken.

Ging goed he Ja Popje ziet Tence ook wel zitten, volgens mij Cool

Redlich

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 20:45

Wat leuk die prille romances op stal Lovers

Onweer? ik heb nog niks gezien gehoord?

Gaaaap Ik hoor mezelf wel geeuwen!

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 20:53

Het regent hier wel inmiddels!

Redlich

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 20:55

Hier nog steeds niet!

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 21:01

Heerlijk over de dijk gewandeld met Don. Tot aan bijna de eerste witte brug. Ze was super braaf. Je zou niet zeggen dat ze sinds 14 juni niet meer onder het zadel is geweest. Zelfs op de terug weg, liep ze rustig mee, wel ietsjes harder dan heen, maar dat mocht geen naam hebben. Ze liep ook netjes, niet op eieren of iets kreupel, gewoon normaal zeg maar. Ze vond het wel weer een beetje eng. Ben trots op dr. Op naar de volgende wandeling ...

Redlich

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 21:04

Wat goed Freya! Ik vind het echt heel fijn voor jullie!

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 21:07

Misschien had ze ook wel een beetje energie verbruikt bij het naar binnen halen! Haha! Alle paarden hadden vandaag de turbo aan. Cool

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 21:22

Ja wie weet. Ik hoor niks anders sinds ze weer terug van dr vakantie dat ze als een idioot het land af komt. Maf paard, moet ze juist rustig aan doen, loopt ze maf te doen. Gisteren was dr been weer wat dikker en vandaag was hij weer normaal.

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 22:34

josephine, hoe meer je naar d'r benen kijkt hoe minder je ziet. de stukjes zitten er nou eenmaal en zolang ze niet kreupel is niet te veel naar kijken.

Splash was fitte jongen en bleef galoperen door de buitenbak lekker ventje heeft het helemaal naar z'n zin.
Mijn wijfjes hadden net op tijd de jasjes aan om niet te verregenen en FLAP!!! ik ben gek op dat peerd, ze ging geweldig vandaag ze liep als een zonnetje een hele korte periode verzet van een paar passen maar geweldig gelopen wat een heerlijk beestje, alleen zo ontzettend fit maar dat mag Knipoog

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 22:44

Ik check toch elke dag haar been. Kan er niks aan doen, dat zal wel zo blijven denk ik tot ik uit eindelijk meer duidelijkheid er over heb.

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 22:50

Freya schreef:
Ik check toch elke dag haar been. Kan er niks aan doen, dat zal wel zo blijven denk ik tot ik uit eindelijk meer duidelijkheid er over heb.

En dat deed ik toch altijd al. Check haar altijd als ik er ben. Is een tik van me, weet het.

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 23:40

maar het is juist hoe meer je er naar kijkt hoe minder je ziet goh hijs dikker goh hijs dunner terwijl er misschien helemaal geen verandering zit. Ik heb twee paarden met losse stukjes tsja als ze verkeerd liggen kan daar druk op komen en hebben ze een keer een dik of warm poot of zijn ze wat gevoeliger dan anders, zoals ik al zei de stukjes zitten er en over anderhalf jaar zou ik niet meer nadenken over weghalen...mijne hebben er hard mee gelopen en geld mee verdient dus over de stukjes van en naar het land hobbelen zou ik me ook maar niet te druk maken.
De stukjes wennen trouwens vanzelf, ik was ook een benenkijkert maar twee weken na de bevindingen ben ik daarmee gestopt aangezien ze nooit meer strak worden als ze ooit waren

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 08:19

Ik check Donna ( en de paardjes die ik verzorg ) altijd als ik bij ze ben. En daar zal echt geen verandering in komen. Omdat ik weet hoe ik zelf ben. En wat die operatie betreft, voor 90% gaat die operatie na anderhalf jaar wel door. Maar dat had ik elders al in de topic geschreven. We zien wel hoe het allemaal verloopt tegen die tijd. Weet wel dat ik tot die tijd dat er uitsluitsel is over haar zielige been er echt niet op ga of met haar zwaar aan het werk ga. Ik maak me ook verder geen zorgen over de stukjes naar en van het land, maar valt mij gewoon op, meer niet. Ik doe gewoon wat me hart me ingeeft en waar ik me prettig bij voel en die breuk zit me nog steeds niet lekker, net als die bobbel/verdikking aan de buitenkant van haar been.
Als ik naar mening op stal en daar buiten had geluisterd was er nooit een foto gemaakt.( Ben wel heel erg blij dat we dat gedaan hebben, nu weten we wat )
Tuurlijk weet ik dat er mensen zijn die veel ervaringen hebben,ben ook blij dat zulke mensen raad geven als het nodig is, maar daarbij/ daarnaast moet je er wel een goed gevoel over hebben.
Nogmaals ik doe wat me hart me ingeeft en waar ik me goed bij voel en bij twijfel roep ik om raad.

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 08:31

OK dan!
Vind ik ook hoor, anderen weten het altijd beter, maar ik heb ook geleerd ten alle tijden te luisteren naar mijn eigen gevoel!
Sterkte met dr!

Redlich

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 09:00

Goedemorgen!

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 09:21

Altijd goed dat je naar je eigen gevoel luister maar probeer er niet te veel bij stil te staan anders vreet het je op, zit je 24 uur per dag met het beentje in je hoofd. Heeft ze pijn, heeft ze last etc.
Niks mis met je eigen gevoel volgen ik geef dan ook alleen advies erover en dat je je niet gek moet laten maken erdoor anders schiet het gewoon niet op.

Ik heb intussen een ander probleem tegen het lijf gelopen. Vanaf oktober ben ik weer werkeloos maar nou heb ik twee baantjes aangeboden gekregen
1: wit werk,
van 8 tot 4,
zelfstandig werken met zes paardjes ter beschikking,
vijf dagen in de week
bijna een uur fietsen

2: zwart werk
5 dagen per week
soms een zondag erbij tegen extra betaling
van half zeven tot 12 beetje mesten en beestjes rijden
15-20 minuutjes fietsen

allebij krijg ik hetzelfde salaris geboden dus daar kijk ik niet te veel naar, maar vind het nou toch wel ontzettend moeilijk om ervoor te kiezen...