Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

winnitou schreef:meelen schreef:
Die had ik via Hyves al gekregen, eerlijk gezegd vind ik het te lang duren en daardoor niet leuk meer.
en je houdt zeker niet van smurven

LIQUITA schreef:Deze is ook goed. Vast ook bekende, maar toch.....![]()
http://www.hyves.nl/showImage.php/20853 ... _plTl.jpeg
meelen schreef:Ik ga ff sneeuwballen gooien met de hond.
Tot laters.
Mireille1970 schreef:Gaan er 1 mei 8 weg???
En 1 april ook al minimaal 1.
Is het niet eens tijd voor een vergadering op de manege?
Waarbij de klanten gehoord kunnen worden en hun inbreng en wensen en klachten kunnen uiten.
Met overleg kom je er samen veel beter uit...
winnitou schreef:LIQUITA schreef:Deze is ook goed. Vast ook bekende, maar toch.....![]()
http://www.hyves.nl/showImage.php/20853 ... _plTl.jpeg
Ik krijg weer die aangereden sneeuwhaas met zijn rose en blauwe eieren te zien. Is her iets met je korte termijn geheugen of bedoelde je met vast ook een bekende dat je die net al had geplaatst een soort testje voor ons
Momentje!winnitou schreef:Mireille1970 schreef:Gaan er 1 mei 8 weg???
Waarbij de klanten gehoord kunnen worden en hun inbreng en wensen en klachten kunnen uiten.
Wat is de reden van die mensen dat ze weg gaan?
LIQUITA schreef:winnitou schreef:Ik krijg weer die aangereden sneeuwhaas met zijn rose en blauwe eieren te zien. Is her iets met je korte termijn geheugen of bedoelde je met vast ook een bekende dat je die net al had geplaatst een soort testje voor ons
Hahaha, foutjeMomentje!
http://nl.youtube.com/watch?v=UC9eOdimM ... re=related
Mireille1970 schreef:winnitou schreef:Wat is de reden van die mensen dat ze weg gaan?
Ja dat vraag ik mij ook af, vandaar mijn idee dat het misschien handig is om rond de tafel te gaan............

Mireille1970 schreef:Gaan er 1 mei 8 weg???
winnitou schreef:Wat is de reden van die mensen dat ze weg gaan?
Mireille1970 schreef:Ja dat vraag ik mij ook af, vandaar mijn idee dat het misschien handig is om rond de tafel te gaan............
xan schreef:Mireille1970 schreef:Gaan er 1 mei 8 weg???
Met overleg kom je er samen veel beter uit...winnitou schreef:Wat is de reden van die mensen dat ze weg gaan?Mireille1970 schreef:Ja dat vraag ik mij ook af, vandaar mijn idee dat het misschien handig is om rond de tafel te gaan............
Communicatie

Yommie schreef:misschien ook niet zo raar dat er 8 paarden weg gaan 1 mei...

winnitou schreef:heb net even op de website gekeken:
de laatste nieuwsbrief is van oktober 2007, er is dus of geen nieuws of ........
over de sluiting van de manege op feestdagen (alleen een knuffeluurtje) staat volgens mij ook niks. Alleen een berg huisregels, maar die worden door de directie ook niet nageleefd. (zoals niet parkeren naast de stapmolen)

xan schreef:Ik ben (nog) geen pension klant.
Dus ga me ook (nog) niet mengen in een discussie over hoe het zou moeten gaan.
Wellicht zijn mijn regels dan veel te streng![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben op stal nog opgevoed door een strenge boer, die riep ons gewoon terug als het niet naar zijn zin was
Mireille1970 schreef:Dat laatste vraag ik mij af.
Ook voor de eigenaar is dit funest.
En ik denk dat Connie en Gradus dit niet in de koude kleren gaat zitten, die hebben vast gevoel bij het verliezen van zulke close contact vaste klanten (sommigen al langer dan 10 jaar)
LIQUITA schreef:Ik hoor genoeg mensen die wel rond de tafel zouden willen, maar het is tot nu toe nog niet gebeurd.
LIQUITA schreef:Mireille1970 schreef:Dat laatste vraag ik mij af.
Ook voor de eigenaar is dit funest.
En ik denk dat Connie en Gradus dit niet in de koude kleren gaat zitten, die hebben vast gevoel bij het verliezen van zulke close contact vaste klanten (sommigen al langer dan 10 jaar)
Op mij komt het over alof ze zich echt niet druk maken, maar ik hoop dat ik me vergis.