RSC Ini slot

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Re: RSC Ini slot

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-11 22:07

Thanks voor het melden tegen die tijd loveshadow! En idd die heb ik mooi in de pocket!

Rijden gaat mijns inziens echt errrug lekker de laatste tijd, geen idee waar het aan ligt eigenlijk. Maar goed, me = wederom very happy :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 10:14

Aan jou! :D Je bent vast onbewust enorm vooruitgegaan :j . Die paarden gaan echt niet vanzelf zo lekker lopen :j

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 19:38

Daar kon je wel eens gelijk in hebben loveshadow! Had bij laatste proefje zelfs een paar 8-en voor rijonderdelen staan. Zal dus idd wel vorderingen gemaakt hebben.

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-11 21:03

Heeft niemand hier nou iets te vertellen? Nou ja, ik misschien morgen wel weer. Vorige week Nini gereden, was weer super. Madam liep echt keurig met ronde nek op het laatst. <3

Mocht haar daarna lekker vertroetelen en haar benen, tussen haar achterbenen, bips en staart goed wassen. Ze had weer alles onder de poep zitten... :n Op een gegeven moment moest ik ff naar de nieuwe stal om de shampoo te halen en had iemand uit onze les gevraagd even op haar te letten in de spuitplaats. Kom ik terug, heeft ze me toch ff een dikke hoop neergegooid... Kon ik ook nog ff mestruimen... >;) Maar goed, hoort erbij. Volgens mij vond ze die wasbeurt helemaal niet zo erg. Maar ik was na afloop wel kledder. Nou ja, droge kleren aan en klaar maar weer. Was voor een goed doel zullen we maar zeggen!

Ben benieuwd wat me morgen weer te wachten staat!

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-11 23:30

Helaas, ik heb al denk ik, een maand, niet meer gereden ofzo ivm tijdgebrek. Maar ga morgen even bellen of er een plekje vrij is voor volgende week vrijdag. :D

En wat fijn dat het zo lekker ging op nini! Kijk, dat is nou een paard/pony waar ik weinig tot geen klik mee heb, of naja geen klik. Ik rij/reed er gewoon bijna niet op, ik denk dat ik er u welgeteld 5 keer op heb gereden ofzo in de 10 jaar dat ik bij ini rij. Dus tja, géén idee hoe nini nou werkt. :+ Die paar keren dat ik erop zat was 1 keer in de winter toen ze helemaal hyper de pieper rondstuiterde en ik geen idee had wat ik met der aan moest. En andere keer was ze ook al zo hyper geweest sochtends en moest ik er smiddags even half uurtje op rijden.. buiten.. terwijl inge, hanna en marjolijn ook aan het rijden waren. Nou, dat was ook 1 groot feest. :+ Is me een raadsel hoe ik toen ben blijven zitten. :P

Maar ze even een goeie poetsbeurt en wasbeurt geven is nooit verkeerd, vinden ze volgens mij wel lekker. :D Plezier alvast voor morgen! En we horen het wel op wie je moest. ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 11:51

Hihi ik heb al maanden niet gereden dus ook van mij geen nieuws helaas. Laten jullie het wel even weten als er veulentjes zijn? :D
Binnenkort hoop ik ook weer een keertje te kunnen rijden, of in ieder geval even langs te komen. Ik mis de paardjes, de gezelligheid en alles en iedereen :D . Ik zal het even aankondigen als ik met mijn paparazzo-camera langs kom. Hopelijk wordt het dan mooi weer! :D

Ik vind Nini juist geweldig, hihi :D

(oeh wat een boel :D - smileys. Ik ben vrolijk geloof ik :') )

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 14:12

Veulentjes pas eind mei op zijn vroegst, loveshadow. Moet je nog ff wat geduld voor hebben, ik laat het weten hiero.

Heb vanmorgen heerlijk gereden op ... jawel, Widuna :D. Vorige keren vond ik haar best moeilijk, met name in de galop en dan op de hoefslag blijven. Had echt het gevoel dat ze dwars door mijn been liep zeg maar. Maar vanmorgen ging ze echt heerlijk :D. Braaf over de hoefslag, mooi bergop. En in de draf keurig rond aan de teugel. Alleen in stap ging ze af en toe iets te diep. Maar nog heb ik geen reden tot klagen.

Alleen in de box was ze wat ongedurig want er liep af en toe iemand heen en weer over de hooizolder. EN dat was eng, volgens de merrie... Die ging dan achterin de stal staan. Maar goed, ieder zo zijn ding toch.

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 09:48

Widuna! Ja die is leuk! :D Kan je altijd goed op meten hoe goed jij je binnenbeen (en je buitenbeen want teveel binnenbeen kan er ook voor zorgen dat ze zo over de schouder wegloopt op de volte of waar dan ook) gebruikt. En ze kan ook zo lekker heet worden! Kan me ook nog wel een les herinneren waar ini met een longeerzweep achter der aangaan, nou ik heb der nog nooit zo zien lopen. :Y)

Maar ik ga zo maar eens bellen in de hoop dat er een plekje is voor vrijdag, maar dat moet vast wel lukken. :D

EDIT: vrijdag half 5 it is! Zin in! *\o/*
Laatst bijgewerkt door _Mara_ op 28-03-11 09:51, in het totaal 1 keer bewerkt

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 09:51

ik meld me ook maar weer eens, zo een tijd niets van me laten horen!

klinkt als een heerlijke les op widuna, die kan lopen :oo
in die kinderlessen lijkt ze zo langzaam, maar ze kan me toch hard gaan!

de veulentijd begint inderdaad ook al weer te komen! van wie kunnen we kleintjes verwachten?

ik ga voor je duimen dat er nog een plekje vrij is om te rijden!

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 09:53

Ja met kinderlessen is ze echt de braverik, galopeert ze ook opeens netjes over de hoefslag zonder de bochten af te snijden of wat dan ook... maar zodra je er een gevorderder iemand opzet gaat ze je uittesten. Hehehe..

Ik heb geen idee hoe het met de veulentjes dit jaar zit, zal vrijdag eens een blik op het bord werpen met de lijst van drachtige merries als die er hangt. :)

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 09:55

okee nou ben benieuwd! even wachten tot vrijdag dus..

maakt widuna wel weer een super leerpaard :j
ze weet precies wie op haar zit!

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 12:03

Wat betreft veulens: in ieder geval staat Widuna op de lijst, maar ik zie bij haar weinig tekenen dat er daadwerkelijk een veulen in zit... Of ik zie die dingen over het hoofd, kan natuurlijk ook...
Meende dat Zelina er ook op stond en On time, nummer 4 weet ik zo gauw ff niet meer.
Pin me hier niet op vast, ik kan het fout hebben!

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-11 09:46

Eindelijk weer paardje gehobbeld, weer oud en vertrouwd op Kanjer. :) Heb de pech dat alle paarden weer lekker aan het verharen zijn dus ik zat helemaal onder de haren en moest constant niezen door de haren die op me gezicht vielen. :+ Maar Kanjer vond het heerlijk, helemaal flemen en me aankijken van: ga door! Maar meneer was ook enigszins zenuwachtig want zodra iemand de kruiwagen iets te hard neerzette schrok die zich te pletter. En dan was die ook nog te laat voor het eten, Karst kwam er net aan met de voerbak en toen moest die naar de bak, arme Kanjer. }:0 Nou hij was wel enigszins zenuwachtig, het waaide nogal hard dus je hoorde op gegeven moment echt zo 'woesj' en iemand gaf net een tik wat resulteerde in een wegspringende en beetje bokkende kanjer. :+ Naja, dat overleefde ik nog wel maar toen zei ini dat we ook nog buiten gingen rijden omdat het hier zo warm was......

o jeej...

Maar we moestn wel binnen galopperen want na onze les was er veulendiploma en de F1 en als we er dan allemaal afdonderde oner het toeziend oog van die kleintjes.. dus binnen 5 minuten gegaloppeerd, wat ik maar net kon uithouden. Maar ging wel super lekker, gewoon heel relaxt, rustig, netjes nageefelijk. Maar toen moestn we naar buiten, de gene die het dichst bij de deur waren waren PM, nini en Kanjer. :+ Nou nini die wilde met geen mogelijkheid voorop naar buiten dus toen PM, die meteen toen die buiten was stokstijf stil stond... maar ini pakte hem vast en toen ging het allemaal prima. Voor de rest buiten ging het ook wel lekker, ging wel iets minder voluit in de middendraf bijvoorbeeld want het huisje at paarden en de wind kwam af en toe ook even langswoesjen. Maar voor de rest wel lekker gereden. :)

En de veulentjes, er komen er maar 4. Widuna, Zelina, Wuzelma en On Time. En de eerste komt al 6 mei, volgens mij Wuzelma, dan 18 mei ofzo van Widuna en dan de volgende ergens in juni. Ik ben benieuwd. :D

En zin in over 2 weekjes! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-11 19:33

Hee Jenny is roze :D

Haha wat goed dat jullie allemaal zo lekker hebben kunnen rijden, ondanks potentiële lentekriebels van alle Fotty's :D Wel heeeeerlijk weer om buiten te rijden, ik ben stikjaloers! :P

Tamara, ik heb Kanjer voor je getekend maar het is niet echt Kanjer dus ik ga overnieuw beginnen. Even geduld aub dus :P

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-11 21:12

Idd Roze ja. Komt door de 1 april puzzels hiero.

Heb vandaag ook weer heerlijk gereden in de buitenbak, op Jelle deze keer. Liep weer super fijn. Blijkbaar gaan alle paarden spontaan rond en aan de teugel lopen als ik er op stap. En Jelle deed vandaag echt geen pas verkeerd. Mocht hem na het rijden ff lekker de benen en staart wassen. Hij heeft inclusief poetsbeurt gewoon een uur voor standbeeld gestaan in de spuitplaats. Wat een braverik is het toch ook.

Ben benieuwd waar ik de volgende keer weer op zit...

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-11 10:13

Whahahaha evelien, jij steeds dat Kanjer niet op Kanjer lijkt. :P Maar oké, ik wacht geduldig af. ;) En wat fijn dat Jelle zo lekker ging! Ik vind Jelle ook een super paardje, doet geen stap verkeerd nee. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-11 11:37

Hihi. Jij zou zeggen dat 'ie niet oranje genoeg is :P

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-11 22:43

Whahahahaha, maar Kanjer is ook niet oranje! Oké, beetje... als je hem in een bepaald licht bekijkt. :P Maar iig niet zwart zoals Noortje maar blijft denken. }:0

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 15:03

Haha zwarte kanjer! Maar nee, deze krijg je echt niet. Hij kijkt ook niet als Kanjer en hij is gewoon niet goed genoeg :P . (lastig als je een paard ook echt kent :+ )

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 15:25

Haha, jullie ook met je Kanjer-manie... ;) Ini heeft nog veel meer leuke paardjes hoor: Nini (persoonlijke favoriet:D) Okke, Jelle, Oppy, Widuna, Ottoliene, Harvey, om maar eens wat te noemen...

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 15:52

Hahaha nee ik was 12 maart jarig en evelien zou voor mij Kanjer tekenen als verjaardagscadeau. ;) Vandaar al dat gepraat over Kanjer. :P Maar idd, ini heeft genoeg andere leuke paardjes maar Kanjer blijft toch wel favoriet!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 16:24

Haha! Ik heb nooit echt een favoriet gehad. Ik had alleen vaak communicatieprobleempjes met
Oppy, Bram, Rallywood (binnenbak) en Bravour. Die zijn allemaal zo groot of sterk, maar stiekem wel heel leuk als je ze lekker aan het lopen krijgt. Oppy vind ik dan wel weer fijn om mee te springen; ik ben daar niet zo'n held en talent in, maar met Nini en Oppy vind ik het wel tof! De rest van de paarden staat allemaal op een gedeelde eerste plaats :P

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 16:28

Rally is ook niet mijn favo hoor. Ook last van communicatieproblemen, zowel binnen als buiten...

Oppy en Bram nooit problemen mee gehad *klopt ff af* en Bravour nog nooit op gereden.

Melina is trouwens ook nog niet echt favo bij mij, de rem is daar af en toe flink zoek. Moet nog wat meer doorcommuniceren met haar...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 16:29

Oh Melina vind ik juist fantastisch! :D Geef haar maar een knuffeltje als je haar weer ziet. Is die ook drachtig eigenlijk?
edit: oh nee dat had tamara al gezegd :)

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 16:32

*Zet "Melina Knuffelen voor Loveshadow" op haar to do-lijstje*

Staat genoteerd!

*Ziet dat "Kanjer Knuffelen voor _Mara_" nog open staat |o*

Zal dit komende zaterdag ook nog ff doen...
Laatst bijgewerkt door JPitty op 04-04-11 16:35, in het totaal 3 keer bewerkt