Rijden gaat mijns inziens echt errrug lekker de laatste tijd, geen idee waar het aan ligt eigenlijk. Maar goed, me = wederom very happy
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Je bent vast onbewust enorm vooruitgegaan
. Die paarden gaan echt niet vanzelf zo lekker lopen
Op een gegeven moment moest ik ff naar de nieuwe stal om de shampoo te halen en had iemand uit onze les gevraagd even op haar te letten in de spuitplaats. Kom ik terug, heeft ze me toch ff een dikke hoop neergegooid... Kon ik ook nog ff mestruimen...
Maar goed, hoort erbij. Volgens mij vond ze die wasbeurt helemaal niet zo erg. Maar ik was na afloop wel kledder. Nou ja, droge kleren aan en klaar maar weer. Was voor een goed doel zullen we maar zeggen!
Die paar keren dat ik erop zat was 1 keer in de winter toen ze helemaal hyper de pieper rondstuiterde en ik geen idee had wat ik met der aan moest. En andere keer was ze ook al zo hyper geweest sochtends en moest ik er smiddags even half uurtje op rijden.. buiten.. terwijl inge, hanna en marjolijn ook aan het rijden waren. Nou, dat was ook 1 groot feest.
Is me een raadsel hoe ik toen ben blijven zitten.
Plezier alvast voor morgen! En we horen het wel op wie je moest.
. Ik zal het even aankondigen als ik met mijn paparazzo-camera langs kom. Hopelijk wordt het dan mooi weer! 

- smileys. Ik ben vrolijk geloof ik
)
. Vorige keren vond ik haar best moeilijk, met name in de galop en dan op de hoefslag blijven. Had echt het gevoel dat ze dwars door mijn been liep zeg maar. Maar vanmorgen ging ze echt heerlijk
. Braaf over de hoefslag, mooi bergop. En in de draf keurig rond aan de teugel. Alleen in stap ging ze af en toe iets te diep. Maar nog heb ik geen reden tot klagen.
Kan je altijd goed op meten hoe goed jij je binnenbeen (en je buitenbeen want teveel binnenbeen kan er ook voor zorgen dat ze zo over de schouder wegloopt op de volte of waar dan ook) gebruikt. En ze kan ook zo lekker heet worden! Kan me ook nog wel een les herinneren waar ini met een longeerzweep achter der aangaan, nou ik heb der nog nooit zo zien lopen.

Heb de pech dat alle paarden weer lekker aan het verharen zijn dus ik zat helemaal onder de haren en moest constant niezen door de haren die op me gezicht vielen.
Maar Kanjer vond het heerlijk, helemaal flemen en me aankijken van: ga door! Maar meneer was ook enigszins zenuwachtig want zodra iemand de kruiwagen iets te hard neerzette schrok die zich te pletter. En dan was die ook nog te laat voor het eten, Karst kwam er net aan met de voerbak en toen moest die naar de bak, arme Kanjer.
Nou hij was wel enigszins zenuwachtig, het waaide nogal hard dus je hoorde op gegeven moment echt zo 'woesj' en iemand gaf net een tik wat resulteerde in een wegspringende en beetje bokkende kanjer.
Naja, dat overleefde ik nog wel maar toen zei ini dat we ook nog buiten gingen rijden omdat het hier zo warm was......
Nou nini die wilde met geen mogelijkheid voorop naar buiten dus toen PM, die meteen toen die buiten was stokstijf stil stond... maar ini pakte hem vast en toen ging het allemaal prima. Voor de rest buiten ging het ook wel lekker, ging wel iets minder voluit in de middendraf bijvoorbeeld want het huisje at paarden en de wind kwam af en toe ook even langswoesjen. Maar voor de rest wel lekker gereden. 

Wel heeeeerlijk weer om buiten te rijden, ik ben stikjaloers! 
Maar oké, ik wacht geduldig af.
En wat fijn dat Jelle zo lekker ging! Ik vind Jelle ook een super paardje, doet geen stap verkeerd nee.
Ini heeft nog veel meer leuke paardjes hoor: Nini (persoonlijke favoriet:D) Okke, Jelle, Oppy, Widuna, Ottoliene, Harvey, om maar eens wat te noemen...
Vandaar al dat gepraat over Kanjer.
Maar idd, ini heeft genoeg andere leuke paardjes maar Kanjer blijft toch wel favoriet!