Iedereen de groetjes van mij!
Oh en Kim, ik heb hetzelfde westernzadel als Anous (ja, ben nou eenmaal een naaper
) en dat is wel een aanrader hoor! Vind hem zelf erg fijn!!! Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) en dat is wel een aanrader hoor! Vind hem zelf erg fijn!!! moskaichamp schreef:hallo allemaal,
heb heerlijk genoten vandaag op het strand![]()
![]()
ben met piet aan het kijken voor een western zadel, we willen rond de €500 uitgeven, heeft iemand nog tips![]()
ik zit te twijfelen in zadelmarkt maar eigenlijk geloof ik er niet zo in. ( dat dat goed kan zijn) ...![]()
nous, zou ik anders die van jou een keer uit mogen proberendie verkopen ze toch bij stahro?
)amandaaa schreef:Hey allemaal,
Zie je dat het wel meevalt op het strand Madje hij is hardstikke lief!
Xeen leuke foto's zeg en erg mooi gedicht.
Is je printer alweer gemaakt?
Ik mag morgen weer naar Joepi Sávonds ga ook lekker in de bak rijden, zou mijn eerste les van maaike hebben maar hij is ziekhad me al helemaal voorbereid.
Ben je al gewend natuurlijk!
Als ik een echt goed westernzadel had willen en kunnen kopen, dan was het een roundskirt geworden. Is wat gemakkelijker met korte ruggetjes. Alleen hebben ze die nog niet in kunststof, in ieder geval heb ik niet gezien.
Maar dan wel met jouw super de luxe zadel, als dat mag. Ik vond Barbie meets boomloos niet zo'n succes..
(achgosch ben net een overbezorgde mama
)
Sily schreef:Leukkkkkkk![]()
Ga gelijk zo'n beetje alle afleveringen nakijken.
en doe ik veel dingen vanzelf goed
. Kola heeft dit weekend in de tweede les al gelijk getölt en ik ben natuurlijk ape trots... (op een kleine gebeurtenis op stal na) Verder heb ik haar het hele weekend getraind om sensitiever te worden op mijn hulpen en handen enz... Volgens mij wel aardig gelukt
Helaas voor jullie
Vooral als ik aan het slingeren ben door de bak om mijn paard in tölt te krijgen
Zat trouwens ook lekkerder nu met je eigen zadel dan met mijn zadel...
Wat een super weer ook!
ik heb er bijna blaren op mijn handen van
Gelukkig...
djinnie schreef:Wat doe je op school dan, als je er blaren van krijgt? Is mij in ieder geval nog nooit geluktGelukkig...