Stal midden Delfland roddels deel 3 ...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Eefje23

Re: Stal midden Delfland roddels deel 3 ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 21:08

Jongens, ik ga slapen!
Iedereen de groetjes van mij!

Oh en Kim, ik heb hetzelfde westernzadel als Anous (ja, ben nou eenmaal een naaper Haha!) en dat is wel een aanrader hoor! Vind hem zelf erg fijn!!!

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 21:09

Hey eef alles gaat goed met joepi en mijn moeder,
slaap lekker

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 21:13

moskaichamp schreef:
hallo allemaal,

heb heerlijk genoten vandaag op het strand Clown Haha!

ben met piet aan het kijken voor een western zadel, we willen rond de €500 uitgeven, heeft iemand nog tips Bloos

ik zit te twijfelen in zadelmarkt maar eigenlijk geloof ik er niet zo in. ( dat dat goed kan zijn) ... Verward

nous, zou ik anders die van jou een keer uit mogen proberen Bloos die verkopen ze toch bij stahro?

Zadelmarkt zou ik niet doen, koop dan een goede 2e hands of een wintec of br premiere (die laatste heb ik, zit nauwelijks verschil tussen deze en wintec, behalve de prijs Knipoog )
Je mag de mijne wel een keer lenen hoor!! Ik heb hem idd bij starho vandaan, maar waarom kijk je niet op marktplaats voor 2e hands?? Wintec western wordt wel aangeboden, er staat er zelfs 1 bij uit Hoogvliet, lekker in de buurt!!

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 21:27

amandaaa schreef:
Hey allemaal,

Zie je dat het wel meevalt op het strand Madje hij is hardstikke lief!

Xeen leuke foto's zeg en erg mooi gedicht.
Is je printer alweer gemaakt?

Ik mag morgen weer naar Joepi Sávonds ga ook lekker in de bak rijden, zou mijn eerste les van maaike hebben maar hij is ziek Boos! had me al helemaal voorbereid.

haha Maaike hoe kom je erop hihi ik hou hem erin net als kokolien hahahahhahahahhahahahaha ik zit me in mijn eentje te bescheuren hier hihihihiihihihihihiihihihihi en nu maar hopen dat die dit niet leest hebbie meteen strafpunten hahahahahha echt een kind van der moeder

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 21:42

Ben alleen benieuwd Nous, of jouw zadel wel op Moskai/Champs kortere ruggetje past... Prachtig zadel, dat zeker, en als ie past, Kim, dan is dat wel een fijn ding, lekker kunststof Haha! Ben je al gewend natuurlijk!
Ik is alleen benieuwd of die door de rechte achterkant (vierkant model) niet tegen Champ/Mos heupbotjes gaan aankomen. Bij Moon was dat vaak wel het geval Haha! Als ik een echt goed westernzadel had willen en kunnen kopen, dan was het een roundskirt geworden. Is wat gemakkelijker met korte ruggetjes. Alleen hebben ze die nog niet in kunststof, in ieder geval heb ik niet gezien.

Zadelmarkt zadel zou ik ook niet aan beginnen, Kim. Wat Nous zegt is dan veel handiger en een tweedehandse voor 500 euris moet te vinden zijn. Succes... Lijkt me wel een gaaf gezicht, je arabiertjes met een western!

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 21:44

Oh ja, Sil, mogelijk dat ik morgen toch maar dapper ga wezen en Barbie even gaat rijden... Haha! Maar dan wel met jouw super de luxe zadel, als dat mag. Ik vond Barbie meets boomloos niet zo'n succes.. Clown

Hihihihi, dan wordt het blondie meets Barbie meets boomloos...Pfff, das teveel van het goede Knipoog

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 21:47

Madje heeft trouwens ook nog een westernzadel liggen (leer, geen kunststof) Heli pastte hem niet, maar Mos en/of Champ missch wel Knipoog

ik ga afsluiten, probeer steeds van bokt af te komen,maar het wil niet echt lukken

En Aniet, ik lag ook naast de stoel van het lachen hoor, Maaike, hoe kom je erop Clown Clown

slaap lekker allemaal!!

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 22:02

Is goed Tamaar, ik hoor het wel, is wel de eerste keer dat ik iemand Par laat rijden zonder dat ik om de hoek sta dus doe een beetje zuinig met haar ok Bloos (achgosch ben net een overbezorgde mama Bloos )

Tenzij Madje meerdere westernzadels heeft is die van Mad al weg, Gwen (die Amber gereden heeft en Sugar gaat rijden) heeft ook nog een western te koop staan.

verania

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 22:45

Hai,

zo das effe geleden dat ik op toppic smd ben geweest hoop bij moeten lezen maar goed.

hey sil hier de link van saron paardje die bij mike staat

http://www.horsecompany.nl/

klik op de url daarna klikken op horse en co tv
en dan uitzending gemist seizoen 2 en dan 18 maart
en dan het 1e paard dat gereden word door die jongen uit rotjeknor.
paard heet saron, echt lief ding is het ik heb hem vandaag nog gelongeerd dubbele longe heel braaf.

gr shir

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 23:02

Leukkkkkkk Haha!
Ga gelijk zo'n beetje alle afleveringen nakijken.

verania

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 23:05

Sily schreef:
Leukkkkkkk Haha!
Ga gelijk zo'n beetje alle afleveringen nakijken.

oke veel kijkplezier ikke ga slapen

slaap lekker voor straks

gr shir

doppie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 07:22

Goede morgen allen,

Wat was het lekker he gisteren in het zonnetje!
Heb nog wat fototjes genomen gisteren van een errug hengstige Pina en een errug boze Renkie....

Jetje ik zal hem vanavond even plaatsen,ja kan bijna zijn hele gebitje zien...echt boos was ie Boos!

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 07:26

He Sil, ik doe altijd voorzichtig... Haha!

duckie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 08:14

Hey John,

Alles goed met je?? Die trap van Kola kwam erg hard aan heb ik begrepen... Ik hoop dat Anous je een beetje verzorgt heeft Knipoog

Ik hoop maar dat er geen schade is... Ik heb Kola streng toegesproken.. maar ik weet niet zeker of ze me ook begrepen heeft Verward

Op mijn ijslanderles weekend was het heerlijk en supervermoeiend. Ik heb veel geleerd... moet eigenlijk bijna alles anders doen. Gelukkig pik ik de dingen snel op Cool en doe ik veel dingen vanzelf goed Pling . Kola heeft dit weekend in de tweede les al gelijk getölt en ik ben natuurlijk ape trots... (op een kleine gebeurtenis op stal na) Verder heb ik haar het hele weekend getraind om sensitiever te worden op mijn hulpen en handen enz... Volgens mij wel aardig gelukt Bloos

Ben nog gevraagd om bij andere ijslanders te komen staan in Maasland (wist niet eens dat ze er stonden).... maar helaas voor jullie, heb ik ze verteld dat ik het heerlijk naar mijn zin heb tussen al die malle mensen/paarden op stal en jullie zullen voorlopig nog wel even tegen mij en mijn ijslandertje aan moeten kijken Haha! Helaas voor jullie Haha! Vooral als ik aan het slingeren ben door de bak om mijn paard in tölt te krijgen Haha!

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 11:56

Zo. overbezorgde mama, Parretje heeft naar me staan hinniken. Ik liep namelijk tegen haar te babbelen toen ik de stal binnen kwam en Madje had Dikkie Dik al buiten gezet. Dus denk dat madam ook naar buiten wilde, maar ze mocht niet... Duivel

Lekker mevrouw staan poetsen, jemig, wat is ze aan het verharen... En toen opgezadeld. Duurde wel even voordat ik erop zat (muts die ik ben), maar ze was onwijs braaf aan het wachten. Ook met rijden was ze erg braaf. Achterin de bak werd ze wel steeds erg sterk, dus dat heb ik een beetje gemeden, natuurlijk ook omdat er misschien nog wat geur van Hog hing. Maar in de rest van de bak had ze dat helemaal niet. Heb zalig gereden en ze was erg lief! Alleen niet gegallopeerd, want dat vond ik niet echt handig als ik niet de hele bak 'durf' te gebruiken... Haha! Zat trouwens ook lekkerder nu met je eigen zadel dan met mijn zadel... Knipoog

Dus eh, nieuwe Barbie fan hiero!

Daarna heb ik haar nog even losgegooid bij Moon, Champ en Heli. Ze is helemaal ingepikt door Heli, die was verliefd en ze moest bij hem blijven (ja, hoor, het is hem eindelijk gelukt om Barbie te veroveren!).
Stalletje uitgemest van de twee haffies en toen weer na een half uur (Voor Par dan, Moon en de rest stonden bijna anderhalf uur buiten) naar binnen gehaald.

Haha! Wat een super weer ook!

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 12:46

heerlijk weer.... tja en dan zit je weer op je werk Verdrietig

woewa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 15:47

hallo alllemaal
weer een ver moeiende schooldag achter de rug Boos! ik heb er bijna blaren op mijn handen van Huilen
ze doen iniedergaval pijn en zijn rood Verdrietig
verder was het wel heel gezellig met mijn friens Ach gut

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 16:02

Wat doe je op school dan, als je er blaren van krijgt? Is mij in ieder geval nog nooit gelukt Haha! Gelukkig... Knipoog

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 16:03

A Zar, mams heeft vast wel een goed zalfje voor op je pijnlijke handjes Ach gut

En ik ben terug van een vreselijk vermoeiende HH open dag, wel heel erg leuk, allemaal nieuwe dingetjes bekeken en nog wat leuke dingetjes voor het hier en nu besteld Haha!
Pa en Robert waren mee en na een paar uur zijn die gaan staken, als beloning hiervoor kregen ze ook nog wat te drinken en een broodje bal ook Haha!
En ik heb al een leuke deken voor Par gezien voor volgend jaar Duivel

Tam fijn dat het zo goed ging (heb je ook al aan de foon gehad maar nu nog een keer he) was echt een overbezorgde doos Bloos
Krijg je he als je er altijd bij geweest bent als er iemand anders op Par reed, ben blij dat ze zich dit keer van haar beste kant heeft laten zien en niet die bitchy kant van verleden keer, ach mijn knollie heeft vele kanten Haha!
Gelukkig is ze aan al die kanten even mooi Lovers

woewa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 16:08

djinnie schreef:
Wat doe je op school dan, als je er blaren van krijgt? Is mij in ieder geval nog nooit gelukt Haha! Gelukkig... Knipoog

houtbewerking
zagen in heel hard hout

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-07 16:09

Hee Hallo mensen Doei!

Ahh Veratje arme jij.
Ik zat ook tot kwart over 4 op school.
Echt niet leuk. Lips are sealed

Xeen, whahah dat kan alleen jij voor elkaar krijgen met een papiertje in je printer. Haha!
Heb ik ook een x gehad hoor. Schijnheilig

Marion, ja Pina is zo hengstig als ik weet niet wat.
Niet normaal, Zaterdag had ik dr losgegooid met Amarat en Vesra.
Jeetje die Pina ging er helemaal voor staan joh, en Amarat wou er nog bovenop jumpen ook. Clown
Femke en ik er heel stoer tussenin staan. Cool

Vera, je smsde me net of ik Pin zaterdag kan doen.
Ik wil wel, heb niet echt huiswerk. Lachen
Zal het wel eerst aan mn ouders vragen. Bloos

woewa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 16:10

iik ga maar weer

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-07 16:14

Dág Dág Doei!

woewa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 16:20

nou daar bn ik toch maar weer Haha!

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-07 16:24

Whaha jij weet ook niet wat je wilt. Clown