Leeuwarder Manege stopt met (losse) lessen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Lied

Re: Leeuwarder Manege stopt met (losse) lessen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 11:47

Sam was idd een pony! Een gewone vos hoor, Tarzan kleurtje. Kan me niet herinneren dat ie echt donker was ofzo. Maar hij had in ieder geval een hele brede bles. Tarzan in het klein ongeveer:P Maar natuurlijk lang niet zo stevig:P

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 15:54

Ja, Twingo!!!! Die bedoel ik!!!! Jemig, heel anders he Tong uitsteken

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 16:59

Haha:P Erg leuk paardje ja!! Was ook favo paardje van Kiet he Juul.

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 18:14

Jaaaa, Twingo was het verzprgpaard van Kiet!

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 19:03

Ik ben een keer van Twingo geflikkerd met schipper schipper mag ik overvaren:P Haha

Sandra91

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 09:24

Wat een leuke foto's zeg.
Ik vind het echt leuk om al die pony's en paarden weer eens te zien.

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 09:28

Beertje, m'n eerste manege pony!! Lachen

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 09:54

Beertje was stoer!! Maar Woody was stoerder:P

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 10:02

Gisteren gereden, maar niet veel gedaan had buikpijn. Heerlijk verzamelde draf, voor het eerst is dat me gelukt bij hem.

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 10:28

Mooi zo:) Is fijn om te merken dat er vooruitgang in zit toch:)

Sandra91

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 10:31

Ik vind het echt leuk om al die pony's en paarden weer te zien.
De leuke lieve pony's en paarden van die tijd ik heb er veel van geleerd van ze allemaal natuurlijk ook vooral van die van nu.

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 10:34

Ja inderdaad, bij elk paard heb je wel een herinnering!:D En ik heb zeker ook heeeel veeeel van ze geleerd!:D Sheila was de eerste pony waar ik op reed:D Haha.. en ja.. ze waren allemaal super!!

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 10:39

Nienke, die Fries. En Zazouuuu Nagelbijten / Gniffelen

Sandra91

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 10:41

Ja volgens mij was zij ook de eerste pony waar ik op gereden heb.
Van de manege dan daarvoor heb ik volgens mij nog wel bij me tante gereden maar ik vind het ook heel jammer dat al die manegepony's en paarden nu weg zijn.

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 10:43

Ik het sowieso jammer dat de manege is gestopt. Het was altijd wel leuk Lachen Spannend van te voren op wie je zou rijden Haha!

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 11:44

Ja, ik had daarvoor ook al gereden Tong uitsteken Maar op de manege was sheila de eerste. Echt zon superpony! Later vooral veel respect voor gekregen.

En natuuuurlijk Nienke!! Jeetje dat is ook een tijd geleden dat die Fries er was, nog wel vaak op gereden trouwens.. maar kan me niet zo goed herinneren Tong uitsteken Zazou was ook vet!! Ik durfde daar alleen niet op omdat ie zo huuuge was Tong uitsteken Daar heb ik nu wel spijt van.. haha.. Ik reed altijd op Tarzan in die tijd Haha! Zat echt nooit op andere paarden.

Maar ik ben helemaal fan geweest van mario!! Dat paard vond ik super! In stal chagerijnig en qua rijden geloof ik ook:D Haha.. Maar ik reed er altijd op!

En verder... Gijsje vond ik ook helemaaaal geweldig!! Ook heel veel van geleerd! Marisca zette me er elke week op Haha! Echt jammer dat die weg ging.. Is ook niet zo heel lang geweest trouwens.. Heeft iemand daar misschien nog een foto van??

En wie waren er nog meer.. Bonte superpaardje.. DeeDee ook veel van geleerd.. Ik heb haar een keer zo ontstpannen gehad, echt super! En natuurlijk hoort Dexter daar ook bij! Heb ik nog een prijsje mee gewonnen. Die kon ook heel veel. En tijdens estafette altijd bokken Tong uitsteken

Ik had altijd veel favo paardjes Tong uitsteken De laatste tijd natuurlijk Kai!! Maar het was idd ook altijd erg leuk dat je altijd op andere paardjes zat. Ik zat zelfs een keer op Tinky en Pallo de laatste tijd, zat ik echt nooooit meer op.. Maar wel heeel leuk!! En dan al die ponys vroeger.. Heb op allemaal gereden! Lieve Donald, Woody, Polly, Bobo, Double, Donder....

Jeetje wat een nostalgie!! En ik vind het nu al jammer dat ik niet meer op de paardjes kan die nu nog op de manege staan.. Maar als ik dan denk aan al die paardjes die er geweest zijn..... buuuuh Huilen

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 12:16

Abeltje, mijn lieve pop. Vind het zo ontzettend jammer van 'm. Ik had nog foto's gemaakt vlak voor ie wegging. Brood mager....

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 12:18

Madammeke trouwens ook, erg jammer dat die er niet meer is. Anders had ik die misschien ook wel willen leasen als het goed ging.

Sandra91

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 12:25

Madammeke was leuk ja alleen soms een beetje lastig om te rijden weet die tonf ui de mond nog wel vet schattig.
Sheila was vroeger altijd mijn lieveling dat vond ik echt een schatje die is ook heel lang manegepony geweest.

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 12:31

Abeltje was leuk idd!!! Heel vervelend hoe dat is afgelopen, erg jammer Verdrietig Maarja.. Ik heb zelfs een keer op hem gesprongen zonder zadel Tong uitsteken Haha.. Super!

En Madam!! Ik moest er zoooo vaak op Tong uitsteken In het begin kon ik er niks mee, steeds op het midden Tong uitsteken Maar later kreeg ik het echt door en vond ik het echt superleuk!! Echt geweldig paard. Ik heb daar de laatste les op gereden voordat ze weg ging. Die les ging super! Ze liep als een speer Haha! Maar Madam heeft een goed plekje gekregen gelukkig. Is naar frankrijk gegaan om daar als draagmoeder te grazen in vele hectares weiland Haha! Paardenparadijsje.. Maarja.. wel jammer dat ze weg ging. Vooral voor Kiet!

Dat vind ik wel het vervelende op de manege.. de paarden gaan zomaar weg zonder dat iemand het weet. Lady was ook ineens weg, poef op een avond mee genomen.. En Gijs was ook ineens weg zonder dat iemand het wist Verdrietig Btje jammer

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 13:23

Dat is waar ja. Ineens zijn ze weg! Ik heb 8/10 lessen in pony lessen gereden, dus ik heb lang niet op alle paarden gereden. Lady, leek me erg gaaf om es op te rijden maar is er helemaal nooit van gekomen. En Gijsje, toen kwam ik net in een paarden les op zaterdagochtend, heb er nooit opgereden maar leek me wel een geval apart Haha! !

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 13:44

Gijsje was super!! Leek qua omgang wel op Kai. Ook heel voorzichtig mee omgaan. Maar had moeite met galop, dus vaak alleen maar aanspringen. En ze was nogal angstig in de mond. Een keer hele les bokken lopen uitzitten:P:P Maar echt gaaf paard!!!
Lady vond ik dus niet zo:( Heb er maar twee keer op gereden en beide keren gingen niet echt.. haha.. niet echt een paard voor mij:P

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 15:01

Pepino, heeft iemand daar nog een foto van toevallig? Dat was echt mijn lieveling! 't Was een monster op stal eigenlijk maar ik vond hem zo gaaf. En hij reed fantastisch, vond ik toen. Toen hij was overleden had ik nog een gedicht gemaakt, en Ria had die in zo'n boekje geplaatst van de manege. Ik heb erg moeten huilen om Pepino.

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 15:06

Ohjaaaa Pepino!! Oooh, dat was een schatje.. Ik weet nog wel dat ie kreupel was geweest en een hele tijd op een weiland had gestaan. En toen ie terug kwam was het net een beertje, helemaal dik in zn vacht:D In stal viel ie ook wel mee, kon je wel es pletten:P Ik heb helaas geen foto:( Jeetje.. dat is ook alweer lang geleden....

Weetje welke pony ik ook gaaf vond? Smokey!!! Dat was zon kleine zwarte pony met bruin neusje en benen. Was nog een hele groene pony, maar luisterde heel goed. Dat was een gave pony!!!! Werd alleen heel snel al kreupel en ging toen weg. Jammer, heb er echt heel vaak op gereden.

En kennen jullie Popeye ook nog? Die is er ook maar heel even geweest... was ook een leuke pony:D

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 15:12

Jammer dat je er geen foto van hebt. Misschien de manege zelf nog wel.. Kan altijd even vragen Haha!

Smokey heb ik wel dingen over gehoort maar zover ik weet heb ik die nooit gekend.

Popeye weet ik nog wel. Ik heb er één keer op gereden, en ik vond 'm zo gaaf! Ik moest toen gelijk zonder zadel, weet niet meer waarom. Ik vond het jammer dat hij al zo snel weer weg was, vond 'm erg leuk Haha!

Hmmm welke waren er nog meer.... ff denken hoor! Is zo lang geleden allemaal.