stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

danifur

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 14:35

mayo, kijk maar of je mijn paarden ook mee kan nemen naar binnen als je wilt?
Carlijn zou rond 8 uur komen, en dan kan San nog ff eten voordat hij moet rijden.

Ik was weer lekker voor lucht op school Boos!
In de veronderstelling (want dat was gezegd) dat we speldag van november voor de 1e-jaars gingen voorbereiden.

Gingen wij 3A, strijden tegen 3B. En dus moesten wij de spelletjes doen Boos!
Vind het echt n beetje onzin als ze je daarvoor laten komen.

Wil; moest je rooster vandaag bij ons halen? hoelaat?

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 14:38

hey dude

hoest met je? kom je vanavond ff naar stal Haha!

jaa moest me rooster vanochtend ophalen om 9:00 uur in gebouw 100! k had gelijk introductie *yeah*

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 14:43

ohw vandaar dat k je niet ben tegengekomen ofzo!
Ik moest pas om half 1 tot half 3- kwart voor 3.

Welk gebouw zat je nou? weet je het nu?
Ik weet nog niet of ik er vanavond ben.
Durf niets te zeggen, omdat ik niet weet hoe t in t ziekenhuis is zometeen...

T gaat trouwens wel hoor.. vole me opzich best oke, maar wel elke dag moe!
En kan wel veel slapen enzo. alleen word ik soms wakker van irritatie tandvlees, en dan moet ik even een paracetamolletje nemen.
En zal ook wel weer beter gaan als k straks minder hoofdpijn heb (hoop ik)

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 14:44

oiww je moet zo weer naar het ziekemhuis! succes dan maar wat een gedoe he!

ik zit in gebouw 100 dat is het achterste gebouw

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 14:49

ja is economie. Daar kom ik nooit!
Anders moet je maar ff laten weten als je op school bent ofzo, of als je toevallig een keer in mijn gebouw bent.

Ja ik moet zo ja Verdrietig
Vind het wel eng...

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 14:50

jaa is goed

jaa ik vbind ziekenhuizen ook eng maar als i ker meestal ben gaat het wel!
wat moeten ze nu doen=

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 14:54

ja dat weet ik dus niet.
Daarom....
Vind het gewoon eng/spannend.

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 14:54

nou succes meid en houd me op de hoogte ! hoelaat moet je eigenlijk=

bloempie186

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 15:03

is goed howr daan! k zal die van jou ook binnenzetten! dan laat k de rest nog wel ffies staan....tis zulk lekker weer! kunnen ze nog ffies van de buitenlucht genieten Haha!

enne daan: succes/sterkte straks he! donderdag liggen we weer lekker in dat zwembad! Haha!

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-06 15:44

ShirleyA schreef:
Ben er ook vanavond, rond 19.00 uur. Ga niet rijden want Ilion heeft n frij dagje na t werk vd week. Hij heeft zijn best gedaan. Even lekker lopen en los, hoop dat Missie beter loopt dan kunnen ze samen.

Bren wat is er???? Toch niets met Body of Pas??????????

nee niks met me kinderen gelukkig voor de verandering
en ook niet met mij maar met me broertje en me ouders Boos! Verdrietig
vandaag zou me broertjes eerste school dag zijn maar hij wil niet naar school omdat het allemaal zwarte mensen zijn en hij is vroeger bedrijgt geweest door 3 zwartje dus daarom durft hij niet maar me broertje zegt ik heb geen zin dus ik ga niet, en me vader zegt je gaat gewoon naar school, nee zegt me broertje en dat heb hij lang vol gehouden en toen kreeg me broertje een hele harde klap van me vader en dat doet hij niet gauw.
maar ik snap me broertje voor de verandering wel . hij is bang heel bang me broertje huild niet gauw maar die heb vanochtend echt gejankt als een klein kind
ik vindt het ook stinkmodder dat hij nit naar school wilt maar alss hij bang is dan moeten ze daar is mett een spigiater gaan praten.
en me vader loopt nu steeds tezeggen hij eruit of ik eruit en ik heb het als zo moeilijk en dan gebeurt zoiets
en er hangt nu een hele rare sfeer Verdrietig Huilen

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 15:53

Je broertje en je ouders moeten met t schoolhoofd praten, zijn die zwarte nu helemaal gek geworden........
Je broertje moet natuurlijk niet zijn school laten schieten voor zo iets.

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 16:01

Ow oliebol ben net te laat... Heel veel sterkte in het ziekenhuis Daan. Heb je net nog sms gestuurd! Had het beetje erg druk op het werk en niet eerder aan toegekomen.

Heel veel sterkte en we denken aan je Ach gut Knuffels

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 16:03

Ze moet om 17.00 uur naar internist in ziekenhuis Wil.

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 16:09

jaa we duimen allemaal voor daan en bren zet m op meid je kan altijd kletsen met m!

Ik heb weer nieuw bijrijdpaardje erbij op stal! Namelijk die van Gladys Haha! Ze vroeg het vandaag aan me Als het goed is gaat ie wel verkocht worden dat zei ze zelf ook al! Ze is ook uit huis getrapt en was net op msn berichten aan het sturen waar ze vannacht kon slapen!

best wel sneu voor dat meisje! Ze is zelf miss niet de makkelijkste maar ik denk dat ze het thuis ook niet altijd even makkelijk heeft hoor!

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-06 16:12

ShirleyA schreef:
Je broertje en je ouders moeten met t schoolhoofd praten, zijn die zwarte nu helemaal gek geworden........
Je broertje moet natuurlijk niet zijn school laten schieten voor zo iets.

ze hebben er alles aan gedaanbij de vorige school was het precies het zelfde gezeik. en hun willen er wel wat leuk van maken maar hij werkt niet mee hij wil niet naar school als die zwarte mensen er zijn.
en we hebben 100.000 x gezegt jo ze zijn niet allemaal het zelfde hoor Boos!

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-06 16:17

Azzaro schreef:
jaa we duimen allemaal voor daan en bren zet m op meid je kan altijd kletsen met m!

Ik heb weer nieuw bijrijdpaardje erbij op stal! Namelijk die van Gladys Haha! Ze vroeg het vandaag aan me Als het goed is gaat ie wel verkocht worden dat zei ze zelf ook al! Ze is ook uit huis getrapt en was net op msn berichten aan het sturen waar ze vannacht kon slapen!

best wel sneu voor dat meisje! Ze is zelf miss niet de makkelijkste maar ik denk dat ze het thuis ook niet altijd even makkelijk heeft hoor!

hey beter voor orissa dat ze er nu dagelijk uit blijft komen Haha!
en gladys is thuis helemaal niet makkelijk en bij mij komt ze er niet in want ik heb al genoeg gezeik aan me kop

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 16:18

AnneOmie schreef:
Ik ben er vanavond want ik heb les om 8 uur Tong uitsteken

Wat is er Bren... dat je Verdrietig moet??

Gezellig. Dan zie je me vanavond waarschijnlijk wel door je les heen scheuren met Giel. Hij loopt altijd lekker voorwaarts met Omar in de buurt. Ik moest vandaag nog aan Omar denken. We hadden met groep 8 een rekenles en in een som kwam een jongetje voor die Omar heette. Ik zag natuurlijk meteen dat hoofd van jou Omar voor me. Ja, er zijn meer hondjes die fikkie heten.

@ Dabo: Beetje laat, maar leuk dekje voor Bella! Is dat die peach kleur van HH? Ik wil graag die nieuwe roze van Anky. Ik weet dat Giel een jongetje is, maar toch een soort van homo paard. Dus maakt niet uit. Ik vind het zo'n leuke kleur. Ik denk dat het Luc ook niet uitmaakt als hij op Gilles rijdt... Tong uitsteken

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 16:19

Azzaro schreef:

Uit huis getrapt Verward Bloos! Dat ga je niet menen.... sorry hoor maar voor die ouders heb ik ook geen goed woord over Dat kind is ook een slachtoffer van haar opvoeding.

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 16:19

Oeps, zie dat er nog een w achter jouw moest... Komt door het snelle typen..... Bloos Oeps, zie dat er nog een w achter jouw moest... Komt door het snelle typen.....Oeps, zie dat er nog een w achter jouw moest... Komt door het snelle typen..... Dit soort fouten kan ik me niet permitteren als juffie...

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 16:20

Wat is er mis? Waarom staat het er 3x....?!!!

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-06 16:22

hahaha ik heb geen idee Haha!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 16:22

Haha ja er zijn idd meer hondjes die fikkie heten Haha! Was zeker een noordafrikaans fikkie Verward Nagelbijten / Gniffelen

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 16:23

Hahaha ben je aan het stotteren Esther Tong uitsteken

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 16:24

Nee, iets van Turks of Marokkaans.

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 16:25

jaa tis niet normaal dat ze uit huis is getrapt hoor! Maar haar ouders zijn er ook schuldig over een kind word meestal zo gemaakt natuurlijk!
Ik neem er ook niet in huis hoor! Krijg ik straks ruzie hier door haar ofzo hahahaha!
Ik zie jullie vanavond allemaal wel Haha! Zal ik Oris rijden of longeren vandaag?
Owja bren wil je der morgen wel losgooien of in de molen zetten voor me weet niet zeker of ik er ben! Moet de hele dag naar de marechaussee testen doen
Ben ook een beetje zenuwachtig! Nagelbijten / Gniffelen