ShirleyA schreef:Ben er ook vanavond, rond 19.00 uur. Ga niet rijden want Ilion heeft n frij dagje na t werk vd week. Hij heeft zijn best gedaan. Even lekker lopen en los, hoop dat Missie beter loopt dan kunnen ze samen.
Bren wat is er???? Toch niets met Body of Pas??????????
nee niks met me kinderen gelukkig voor de verandering
en ook niet met mij maar met me broertje en me ouders

vandaag zou me broertjes eerste school dag zijn maar hij wil niet naar school omdat het allemaal zwarte mensen zijn en hij is vroeger bedrijgt geweest door 3 zwartje dus daarom durft hij niet maar me broertje zegt ik heb geen zin dus ik ga niet, en me vader zegt je gaat gewoon naar school, nee zegt me broertje en dat heb hij lang vol gehouden en toen kreeg me broertje een hele harde klap van me vader en dat doet hij niet gauw.
maar ik snap me broertje voor de verandering wel . hij is bang heel bang me broertje huild niet gauw maar die heb vanochtend echt gejankt als een klein kind
ik vindt het ook stinkmodder dat hij nit naar school wilt maar alss hij bang is dan moeten ze daar is mett een spigiater gaan praten.
en me vader loopt nu steeds tezeggen hij eruit of ik eruit en ik heb het als zo moeilijk en dan gebeurt zoiets
en er hangt nu een hele rare sfeer