Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Charlie_pony schreef:SannySunny schreef:Wie rijd er nu al f13, F14??
Ik rijd nu F13b
ik rijd F13
Citaat:
Waar worden je promotiepunten dan afgestempeld?? Want dat boekje gaat maar tot 12..
Heb afgelopen zaterdag me f10 gehaald, op naar de f11![]()
En heb me c2 gehaald dus ga naar c3. (springen)
Ier schreef:* Komt weer eens langs hier..
Zijn er hier ook mensen die de vaardigheidsproeven rijden van de FNRS?
Ik heb het gister voor het eerst gedaan en ik moet zeggen dat ik 't echt heel leuk vond (en Lonan ook)
Alleen het enigste sprongetje ging niet zo best.
(Erg smal, bijna geen enkele pony wilde)
Filmpje;
http://s113.photobucket.com/albums/n212 ... V00005.flv
Ook nog m'n F5b gereden en ondanks veel gerace en slecht verstaanbare voorlezer (Hartelijk bedankt stomme rotmuziek in de bak) toch gehaald met 217 punten.
En bij beide proeven 5e geworden.
SnowyLover12 schreef:Ik moet zondag de F4 rijden.
Willen jullie zeggen waar ze een beetje opletten
x_Katja_x schreef:Charlie_pony schreef:
ik rijd F13
Flurk schreef:SnowyLover12 schreef:Ik moet zondag de F4 rijden.
Willen jullie zeggen waar ze een beetje opletten
en hoe is het gegaan?
PaTriiCiiaa schreef:mmhh.. ik ga a.s. maand de f3a rijden (mag ik in starten, raar dat ik precies in een ''tussenproef'' start terwijl ik zie dat de rest bij de f1/f2/f4/f6 ofzo start..) maar ben benieuwd hoe het zal gaan want het is dus de 1e keer dat ik een F proef rij en heb verder weinig wedstrijdervaringen.. wie heeft er tips? en waar letten ze vooral op?
Shalimar schreef:Volgens mij moet je je oude boeke samen met een nieuwe pasfoto opsturen naar de FNRS. Dan krijg je je nieuwe boekje met alle proeven tot de F20. Dan wordt alles wat je al gehaald heb overgezet.
PaTriiCiiaa schreef:mmhh.. ik ga a.s. maand de f3a rijden (mag ik in starten, raar dat ik precies in een ''tussenproef'' start terwijl ik zie dat de rest bij de f1/f2/f4/f6 ofzo start..) maar ben benieuwd hoe het zal gaan want het is dus de 1e keer dat ik een F proef rij en heb verder weinig wedstrijdervaringen.. wie heeft er tips? en waar letten ze vooral op?
noami10 schreef:Ik heb 'n 'vriendin' van nu 10,5 ofzo, en die rijdt ook paard, ook f-proeven.
Ze moest dus op Amber, kei lieve pony, heeft M dressuur gelopen.
En zij had nu 5x ofzo op haar gereden.
En het proefje 1x geoefend.
Met rijden ging het helemaal niet goed en ze is dan ook gezakt met 198 punten, en wat doet ze? Amber de schuld geven, en Mariëlle, onze instructrice, omdat zij haar op Amber had ingedeelt en ze het proefje maar 1x geoefend had![]()
Dit vind ik dus echt dom, met ponykamp oefenen we het nooit, en Amber is 'n schat van 'n pony dus daar ligt het ook niet aan
Maar zij dacht eerst ook dat ze beter dan mij kan rijden, omdat ze 1 maand langer rijd, nou, wie mag hier altijd als 1e op de nieuwe (jonge) pony's? Ik dusEn ze had ook aan Mariëlle gevraagt of ze bij mij in de groep kon komen rijden, en Mariëlle had gezegt dat ze dat nivo nog niet had, zij kwaad
Maar ik haat theorieEigenlijk weet ik niet waarom, want ik hoef het maar 1x over te lezen en ik ken het
Maar ik vind het zo saai
![]()
Die 'vriendin' moest ook op mijn lievelingspony met de voorronde van de zitcompetie, en ik moest na haar. Jor is 'n kei lieve schat, als jij de baas bent tenminsteHij heeft het niet zo op voor je zelf rijden, en bij inrijden ging het dus ook totaal fout
En zij maar kwaad op Jor, en maar zeggen dat ie dat bij iedereen zo doet, dus ik daarna er op, Jor is zo mak als 'n lammetje
En toen had ze ook de laagste punten, en wie geeft ze nou weer de schuld? Juist, Jor
KsVrPy schreef:noami10 schreef:Ik heb 'n 'vriendin' van nu 10,5 ofzo, en die rijdt ook paard, ook f-proeven.
Ze moest dus op Amber, kei lieve pony, heeft M dressuur gelopen.
En zij had nu 5x ofzo op haar gereden.
En het proefje 1x geoefend.
Met rijden ging het helemaal niet goed en ze is dan ook gezakt met 198 punten, en wat doet ze? Amber de schuld geven, en Mariëlle, onze instructrice, omdat zij haar op Amber had ingedeelt en ze het proefje maar 1x geoefend had![]()
Dit vind ik dus echt dom, met ponykamp oefenen we het nooit, en Amber is 'n schat van 'n pony dus daar ligt het ook niet aan
Maar zij dacht eerst ook dat ze beter dan mij kan rijden, omdat ze 1 maand langer rijd, nou, wie mag hier altijd als 1e op de nieuwe (jonge) pony's? Ik dusEn ze had ook aan Mariëlle gevraagt of ze bij mij in de groep kon komen rijden, en Mariëlle had gezegt dat ze dat nivo nog niet had, zij kwaad
Maar ik haat theorieEigenlijk weet ik niet waarom, want ik hoef het maar 1x over te lezen en ik ken het
Maar ik vind het zo saai
![]()
Die 'vriendin' moest ook op mijn lievelingspony met de voorronde van de zitcompetie, en ik moest na haar. Jor is 'n kei lieve schat, als jij de baas bent tenminsteHij heeft het niet zo op voor je zelf rijden, en bij inrijden ging het dus ook totaal fout
En zij maar kwaad op Jor, en maar zeggen dat ie dat bij iedereen zo doet, dus ik daarna er op, Jor is zo mak als 'n lammetje
En toen had ze ook de laagste punten, en wie geeft ze nou weer de schuld? Juist, Jor
Beetje je vriendin afkraken of niet? Het gaat om de F-proeven hoor.Trouwens als ze zo is zou ik gewoon niet met haar omgaan...
Vetgedrukte stukje...
Shalimar schreef:@PaTriiCiiaa: Ik ben ook in de F3 begonnen hoor...dat is helemaal niet zo raar...het maakt niet uit maar je mag tot maximaal de F6 instromen.