Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.. Geen computer, geen paard
.
ik bedoel, ik zou me niet de hele dag kunnen concentreren hoor!! ik heb echt respect voor de msnen die dat kunne!!

eknein schreef:VOETBAL VOETBAL VOETBAL
marieke en ik zijn de voetbal die-hards

Das toch niet normaal.
aah chirtiano ronaldo zoooon lekkerding.. aah.. hij moest huilen,.. zooo schattigg
als ik ooit nog eens naar een voetbalwedstrijd moet dan wil ik naar manchester united
maargoed.. helaaas.. in die tijd dat nederland met een man meer speelde hadden ze makkelijk kunnen scoren!! eknein schreef:YES, M'N TOETSEN GINGEN GOED!!
eknein schreef:YES, M'N TOETSEN GINGEN GOED!!

Behalve 1 dan

dus ik heb het maar even gedaan 
. En ik ga de komende 5 jaar niet meer naar portugal! En die scheits grr, ik zat sirieus te flippen op de bank man. Op een geven moment mijn vader over de scheits: 'Stop die rode kaart in je kontgat vieze flikker' ..
. En die stomme klote kuyt hoeven ze btw nooit meer mee te nemen..
maar ook.. wil jij je tranen maar eens binnen houden voor zo'n belangrijke wedstrijd en met zo veel pijn !! ahhh ik aanbid hem !
) mmmarieke schreef:ja.. kuit miste al zijn kansen, en ik snap ook niet waarom ze van nistelrooy er niet in hadden gedaan!! en over ronaldo, hij is tenminste iemand die zijn emoties durft te tonen ! en dat zie je niet vaak bij een macho als hijmaar ook.. wil jij je tranen maar eens binnen houden voor zo'n belangrijke wedstrijd en met zo veel pijn !! ahhh ik aanbid hem !
Beetje jammer, vond van persie wel goed trouwens, mooie acties.