Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
caesar schreef:vandaag op versace gereden. ik vond het op zich best wel lekker gaan ook omdat het pas de eerste keer was dat ik erop zat. ze was lekker aan mijn been. alleen ze zit helemaal vast op rechts dus dat was wel vervelend. 1x een bokte ze naar die nieuwe pony en heb er toen een schop gegeven en voor de rest was ze wel braaf.
ja sjaslique bijna vliegles, haha zag er wel komisch uit is die kont omhoog en dan in 1x vol tempo rennen.
en letta had ook nog van 12-1 gestijgerd in 1x en idd N. was goed blijven zitten, maar ze heeft nu wel heel erg last van haar rug.
Joyceee86 schreef:Zeker heel druk en nog klein feestje gevierd..
Vrijdag had ik 161 en vandaag 1e proef 173 en 2e proef 193 ENENEN een 1e plaats met OLLY.. Mooie uitrijdeken gewonnen
Amarie schreef:Ik heb het nog eens nagevraagd Joyce, maar geen van de juryleden had er nog van gehoord. Dus het kan nog wel eens meevallen.
Joyceee86 schreef:Jaa idd lekker duimen
caesar schreef:djoontje wat heb je dan gedaan dat het in je rug is geschoten?
Amarie schreef:Niks eigenwijs, jij bent baas over eigen lijf en als jij denkt dat het kan dan moet je het proberen. Succes