Manege de Vughtse Hoeve

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

sjaslique

Re: Manege de Vughtse Hoeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-07 18:07

Zo ik ben ook weer terug van de manege. Het was me weer een dagje zeg.
In de les vandaag weer een keer met slof gereden om New Legend er net even wat meer doorheen te helpen en dat heb ik geweten. Het was in de categorie ik ben een merrie en pissed off. Wat was ze boos zeg, maar ik ook. Ongeveer 3 bok, ren vliegpartijen gehad en bij de 2e dacht ik dat ik er langs ging maar ze was zo vriendelijk om me terug in het zadel te helpen.
Heb het hele uur wel overleefd en uiteindelijk heb ik ook best fijn gereden.
De privélesjes gingen ook wel redelijk, had gelukkig hulp van S. want anders was het echt niet te doen.
Er waren vandaag weer een hoop paarden en pony's aan het klieren. Vooral sneu als er van die kleine kindjes opzitten. In de les van 1-2 nog een mooie actie gezien van degene op Letta. Ze helde over naar rechts maar wist zich er weer goed op te heisen.

Kim_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-07 20:03

vandaag op versace gereden. ik vond het op zich best wel lekker gaan ook omdat het pas de eerste keer was dat ik erop zat. ze was lekker aan mijn been. alleen ze zit helemaal vast op rechts dus dat was wel vervelend. 1x een bokte ze naar die nieuwe pony en heb er toen een schop gegeven en voor de rest was ze wel braaf.

ja sjaslique bijna vliegles, haha zag er wel komisch uit is die kont omhoog en dan in 1x vol tempo rennen.

en letta had ook nog van 12-1 gestijgerd in 1x en idd N. was goed blijven zitten, maar ze heeft nu wel heel erg last van haar rug.

VonDutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-07 22:07

Het is stil hier, dat ben ik niet gewend Knipoog
Iedereen is zeker héél druk met de dressuurwedstrijden! Vork

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 01:20

Zeker heel druk en nog klein feestje gevierd..
Vrijdag had ik 161 en vandaag 1e proef 173 en 2e proef 193 ENENEN een 1e plaats met OLLY.. Mooie uitrijdeken gewonnen Lachen

summerfeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 09:44

caesar schreef:
vandaag op versace gereden. ik vond het op zich best wel lekker gaan ook omdat het pas de eerste keer was dat ik erop zat. ze was lekker aan mijn been. alleen ze zit helemaal vast op rechts dus dat was wel vervelend. 1x een bokte ze naar die nieuwe pony en heb er toen een schop gegeven en voor de rest was ze wel braaf.

ja sjaslique bijna vliegles, haha zag er wel komisch uit is die kont omhoog en dan in 1x vol tempo rennen.

en letta had ook nog van 12-1 gestijgerd in 1x en idd N. was goed blijven zitten, maar ze heeft nu wel heel erg last van haar rug.

naja gestijgerd? volgens mij draaide ze gewoon om, wat ook niet echt prettig is natuurlijk. heb wel echt veel vreemde acties gezien zaterdag, maar gelukkig zijn ze allemaal goed afgelopen.

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 10:35

Joyceee86 schreef:
Zeker heel druk en nog klein feestje gevierd..
Vrijdag had ik 161 en vandaag 1e proef 173 en 2e proef 193 ENENEN een 1e plaats met OLLY.. Mooie uitrijdeken gewonnen Lachen

Netjes joyce! Gefeliciteerd! Lachen

__manon__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 11:55

keigoed joyce!! gefeliciteerd !

VonDutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 14:25

Goed gedaan, zo komen de winstpunten wel!
Ik zie dat je je onderschrift meteen hebt veranderd Knipoog

Ga zo door.

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 14:44

Haha ja we zijn er nog niet.. (ze willen het weer gaan veranderen dat je bij de 20 winstpunten pas over mag, en dat is nu 10) dus we moeten nog ff maarja tijd zat..

Ik doe 2 februari ook mee met oefen springen Lachen Niet zo hoog hoor denk 70-80 maar dat maakt niet uit

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 16:58

Gefeliciteerd Joyce! En wat betreft het oefenspringen vind ik het al heel dapper ik heb al moeite met een paar drafbalkjes. Bloos

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 17:04

Ik heb het nog eens nagevraagd Joyce, maar geen van de juryleden had er nog van gehoord. Dus het kan nog wel eens meevallen.

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 19:06

Amarie schreef:
Ik heb het nog eens nagevraagd Joyce, maar geen van de juryleden had er nog van gehoord. Dus het kan nog wel eens meevallen.

Ow nouja omdat ik dat jullie hoorde vertellen, maar dan zal het voorlopig nog wel niet zo zijn

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 00:02

Ik hoop dat het een fabel is, dus duimen maar zou ik zeggen.

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 23:16

Jaa idd lekker duimen

unbelievable

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 11:29

Joyceee86 schreef:
Jaa idd lekker duimen

Ik hoop wel dat het gewoon met 10 winstputen blijkft... anders wordt het zo saai en al veel minder verschillende proeven drie maanden dezelfde en dan ook nog pas bij 20 over pffffffffff

Daan_ielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 15:06

Hee L ik zie dat je het topic van de Vughtse Hoeve eindelijk gevonden hebt.... Ik ben zelf eindelijk aan de 25 berichten dus mag ik hier ook eindelijk iets posten!!!

En Joyce nog GEFELICITEERD he!!!? Knipoog

mleentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 19:34

heb nu ook een foto bij me naam Haha!:D heey D leuk dat je der ook bent

djoontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 21:10

Leuke foto M., knap paard Knipoog
Ik ben rij aankomende zaterdag wel mee, maar meer voor spek en bonen Tong uitsteken Afgelopen zaterdag is het in mijn rug geschoten en dat is op zijn zachtst gezegd geen pretje. Nors opkijken Maar stappen en lichtrijden moet hopelijk wel lukken Ja. Ik bel wel M. even op vrijdag om te checken of ik wel op bomvaste Paco zit. Kan nu geen paard met circustruukjes gebruiken Haha!

Kim_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 21:39

djoontje wat heb je dan gedaan dat het in je rug is geschoten?

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 21:41

Ik zou even wachten met rijden, het is toch een grote gok met zo'n pijnlijke rug. Je kunt het beter even rustig aan doen en er snel vanaf zijn, dan er weken mee zitten (alsdus dr. A-M)

djoontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 21:52

caesar schreef:
djoontje wat heb je dan gedaan dat het in je rug is geschoten?

In de rij gestaan in de Efteling Haha!. Was gelukkig laatste attractie dus was wel geluk hebben. En pas toen ik thuis was begon het pas écht pijn te doen, goed geplanned al zeg ik het zelf Clown

@ Amarie: ik ben afgelopen zaterdag ook al niet geweest, en ik móet gewoon weer even op een paard zitten Schijnheilig . Beweging is alleen maar goed en ik mocht alles in principe weer doen. Al kan ik alleen maar stappen, dan is mijn dag weer goed. Anders ben ik wéér een week niet te genieten Nagelbijten / Gniffelen Ik wordt altijd zó verschrikkelijk chagerijnig als ik niet kan rijden.
En gaat het niet, dan gaat het niet. Dan heeft Paac eerder vrij, heb ik het in ieder geval geprobeerd en kan ik zeggen: had ik toch maar naar Amarie geluisterd. Knipoog

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 22:57

Nou als dat de reden is, ik ben van plan om's-morgen te gaan rijden, je mag de tank uitstappen als je zin hebt. Dat scheelt je een les waarin je toch niets kunt doen en met al die andere paarden alleen maar een risico loopt. Hoor het wel.

djoontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 23:15

Dat is een lief aanbod Amarie Ja. Het is niet zo dat ik helemaal niets meer kan van de pijn (lang leve de doktersrecepten). Ga ook gewoon naar school en de boodschappen moeten ook gesjouwd worden.
Beetje stappen, beetje lichtrijden gewoon niet te moeilijk doen. Maar wel íets doen Tong uitsteken. Ik zal het er overmorgen nog met M over hebben, en als zij dan zegt dat het inderdaad echt niet kan tsja dan maar niet. Van de dokter mocht ik een poging wagen om te kijken hoe het voelde. Een ander meisje in mijn les rijd ook al revaliderend mee en ik wil graag ook weer meedoen.
Ik wil je goede adviezen niet zomaar in de wind slaan, maar ik wil toch graag proberen te rijden. Hoe eigenwijs dat misschien ook overkomt. Bloos

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 23:54

Niks eigenwijs, jij bent baas over eigen lijf en als jij denkt dat het kan dan moet je het proberen. Succes

unbelievable

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 09:55

Amarie schreef:
Niks eigenwijs, jij bent baas over eigen lijf en als jij denkt dat het kan dan moet je het proberen. Succes

Ha Ha zou ook maar rustig aan doen en luister maar lichterlijk dr A-M