Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ga vannacht maar even iets langer slapen dan 7 uur...
over 5 jaar weer! Zeg thirz ben wel benieuwd wat de kids van je kado vinden. Misschien houden ze wel helemaal niet van toveren. je weet t niet!misschien wel, maarja toen hadden ze vast ook geen storm die door heel nederland trok en overal voor overlast zorgde. Ik weet eigenlijk helemaal niet meer zo goed wat er toen allemaal was... Het was toen iig wel veel minder gezellie! Ben toen ook egt niet tot half 1 gebleven. Heb toen even met judith en Lydia en mn vader door het arsenaal gelopen geloof ik, daarna nog met mn pa een rondje gelopen, niet in de simulator gweest, niet in t theater en nog een keertje overal gekeken.. wat mensen gedag gezegd en uiteindelijk weer vetrokken. Tja toen hadden we natuurlijk ook geen Tink Pink dusja.. Logisch dat t niet zo leuk wasCitaat:Maar 5 jaar terug vondt ik het iets beter georganiseerd.

Waren we verstoppertje aan het doen of was ik aan het testen hoe lenig Nero kan zijn?? Hihihi echt grappig!
) idd gewoon én gaat showen én wegschiet van dat leger enge zandkorrels. Maar het is echt heel leuk dat hij karakter heeft idd; hij vind alles nog interessant; speels! Ow ja en dat is idd mijn nieuwe jas en hij is heeeel erg warm; na 't rijden stoom ik er uit!! Bianz schreef:Waren we verstoppertje aan het doen of was ik aan het testen hoe lenig Nero kan zijn?? Hihihi echt grappig!

heel goed van ons 
Citaat:Ow ja en dat is idd mijn nieuwe jas en hij is heeeel erg warm; na 't rijden stoom ik er uit!!
met dit weer wel handig (ik heb ook wel een lekkr jas, alleen mn tenen.. Brr die vroren er vanmiddag zowat af!)
En gister in de stad was het ook wel een leuk feestje hoor, er was wel een tof type, maar er zat een vriendin aan geplakt, jammer hoor!
En je jas ziet er goed uit. Ik had t ook echt warm onder t rijden met die van mij....ze zijn goed geisoleerd!
We zijn zo benieuwd naar de muziek! Zaterdag even de show in stap gelopen, hij lijkt nog erg kort dus er moeten nog een paar onderdelen bij. Maar t kom al goe! Citaat:Nou dames nog steeds slecht nieuws over de cd, mn zwager was het vergeten en is er niet meer aan verder gegaan, dus ik ga hem morgen even onder zn kont schoppen en zorgen dat ie zo snel mogelijk af komt!
Ach geef nie hoor, jij kan der ook niets aan doen tog?
hahaCitaat:En waar waren de bitterballen en de toffe types?? Maar we mogen niet klagen, ik heb me hoe dan ook prima vermaakt En gister in de stad was het ook wel een leuk feestje hoor, er was wel een tof type, maar er zat een vriendin aan geplakt, jammer hoor!
)
"
Jessiejl0ve schreef:Thirza, mag ik vragen hoe die pony heet? Ik ken namelijk iemand die een paardje vlakbij dishoek heeft en een verzorgster zocht..
.
Aan jouw tips had ik heel wat meer dan aan die van iemand anders!
Thirz schreef:Jessiejl0ve schreef:Thirza, mag ik vragen hoe die pony heet? Ik ken namelijk iemand die een paardje vlakbij dishoek heeft en een verzorgster zocht..
Tuurlijk mag je dat vragen! Ze heet Nusanna en ze is van Kimberley.
Ken je dr?
. Kimberley = toch Kipje op bokt?
Bianz schreef:Aan jouw tips had ik heel wat meer dan aan die van iemand anders!![]()
*Nero doe eens raar met je haar!
*
*zucht* wordt weer helemaal triest als ik weer aan mn bevroren tenen denk.. Tja dan tog maar een tenen kacheltje aan sinterklaas vragen, das de enige oplossing. het is natuurlijk verplicht om tijdens marcelle der les nog een uur te blauw bekken
Hopen dat sinterklaas mijn enorme lastige probleem begrijpt en me dit jaar nog een extra kadootje geeft. Want die mooie barbie met roze glitter jurk uit het arsenaal staat tog egt bovenaan mn verlanglijstje! Maar ik ben dit jaar zo lief geweest dat ik best 2 grote kadoos mag hebben
Citaat:Het was ook erg ontspannend dit keer aangezien er geen ijsklontjes rond onze oren vlogen