manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Barbara_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 17:45

Willen jullie echt gaan fietsen naar t Arsenaal? Hmm kzie t echt niet zo zitten met dit weer!

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 20:23

Succes op de fiets!!!
Ik woon er 5 minuten vandaan, en ga zelfs met de auto....!

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 09:08

Nou dat was gezellig gister hé!!!!
Maar 5 jaar terug vondt ik het iets beter georganiseerd.
Het tochte zo in de carroussel, de disco in het theater was toen leuker dan tussen de vissen.
Ik had best wel medelijden met de vissen, door al die herrie.

Maar ja, verder hou ik niet zo van vissen.
Is iedereen lekker aan het uitslapen of zijn jullie al onderweg naar de manege???
Ik ga mn paardje even buiten zetten.

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-05 20:58

8.08 was ik al een kwartiertje wakker ofzo en nog net niet opweg naar de manege
Ben nu best wel moe, lekkr warm in de huiskamer en een beetje tikken op de computer.. t werkt allemaal niet egt mee om wakker te blijven Ga vannacht maar even iets langer slapen dan 7 uur...

Maar t was egt super gezellie over 5 jaar weer! Zeg thirz ben wel benieuwd wat de kids van je kado vinden. Misschien houden ze wel helemaal niet van toveren. je weet t niet!

Citaat:
Maar 5 jaar terug vondt ik het iets beter georganiseerd.
misschien wel, maarja toen hadden ze vast ook geen storm die door heel nederland trok en overal voor overlast zorgde. Ik weet eigenlijk helemaal niet meer zo goed wat er toen allemaal was... Het was toen iig wel veel minder gezellie! Ben toen ook egt niet tot half 1 gebleven. Heb toen even met judith en Lydia en mn vader door het arsenaal gelopen geloof ik, daarna nog met mn pa een rondje gelopen, niet in de simulator gweest, niet in t theater en nog een keertje overal gekeken.. wat mensen gedag gezegd en uiteindelijk weer vetrokken. Tja toen hadden we natuurlijk ook geen Tink Pink dusja.. Logisch dat t niet zo leuk was
Zeg is t miss leuk om met onze *arduin-feest* kransen de show gaan rijden? past ook wel bij onze fleurige Sokken(!!) en doen we dan de kleurtjes of de roze? misschien dat er op pdoes nog mensjes rondlopen die ons 2 roze slingers willen lenen? en anders moeten we ergens nog even een kleurtjes slinger vandaan halen
Ook heb ik al 4 klik-speltjes gevonden, dus die hoeven we niet meer te kopen, handig hè.

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-05 18:03

Ntlie_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-05 18:55

Bianz en Nero

Afbeelding

Afbeelding

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-05 19:32

leuke foto's! die laatste foto:
Nero: "Zeg Bianz, weet je zker dat je het goed doet? Volgens mij vergeet je een korreltje zand... Nee, iets meer naar links, rechts, onder.. Ja daar! Kijk nu ben ik meteen een stuk mooier!
Nero is egt een leuk paardje, mét karakter!
*ben egt benieuwd wat ie doet op een wedstrijd hoor bianz.. t zou best kunnen dat ie heel erg gaat lopen showen op een wedstrijd "kijk mij, joehoe.. Hier ben ik!" maar volgens mij is er ook best kans op: "hè gatver, opletten.. *sjok* " om vervolgens van een hele enge zandkorrel weg te schieten!
is dat trouwens je nieuwe jas bianz? Want jij had tog een nieuwe (niet roze) jas gekocht? ik vind um egt leuk! en is ie ook een beetje warm?

Bianz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-05 19:35

Whahaha die tweede foto... Waren we verstoppertje aan het doen of was ik aan het testen hoe lenig Nero kan zijn?? Hihihi echt grappig!
En ik ben helemaal blij, want nadat Nero er ff vandoor ging (hij bedacht dat het buiten de bak leuker galopperen is dan in de bak) kreeg ik hem daarna netjes 3 x in galop waarna ik hem terug kon krijgen! Yahoo! Enneh... Nel kan 't bevestigen hoor hahaha!
Maar het Arduinfeest was dus nog leuk? Hoorde van Nel dat de disco tussen de vissen wel bijzonder was! En ook nog in simulator geweest? Weet dat dat 5 jaar geleden echt tof was!
En Thirz en Mariekje, gisteren nog lekker uitgeweest? Ik las het smsje dus pas om half 12 omdat ik een verjaardag aan 't vieren was en toen had ik dus geen vervoer meer (kon nog wel op de fiets gaan, maar ja daar had ik niet zo'n zin in), dus kon niet komen. Vond 't ook niet zo heel erg; ben lekker gaan slapen. Ow en Mariekje, hoe is je agenda van de week???

Bianz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-05 19:36

Heej Annemijn; je plaatst net iets eerder dan ik! Ff lezen!

Bianz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-05 19:38

Hahaha jaaa Annemijn! Dat was 't natuurlijk! Hij vond dat ik niet goed aan 't poetsen was, dus hij gaf ff aanwijzingen! Enneh... ik denk dat hij op wedstrijden (heb nu helemaal geen ambitie om die te gaan rijden, maar je weet maar nooit... wie weet wordt íe ooit nog dressuurhaflinger... ) idd gewoon én gaat showen én wegschiet van dat leger enge zandkorrels. Maar het is echt heel leuk dat hij karakter heeft idd; hij vind alles nog interessant; speels! Ow ja en dat is idd mijn nieuwe jas en hij is heeeel erg warm; na 't rijden stoom ik er uit!!

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-05 19:41

Bianz schreef:
Waren we verstoppertje aan het doen of was ik aan het testen hoe lenig Nero kan zijn?? Hihihi echt grappig!

Nero is ff t poetsen van jou aan t checken
heel goed gegalopt Nero!
tja en t sonnetje scheen en de lucht was blauw dus nero dacht "ik ga op buitenrit!"

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-05 19:47

nu was jij weer wat sneller.. heel goed van ons
Citaat:
Ow ja en dat is idd mijn nieuwe jas en hij is heeeel erg warm; na 't rijden stoom ik er uit!!

Lekkr zo'n warme jas met dit weer wel handig (ik heb ook wel een lekkr jas, alleen mn tenen.. Brr die vroren er vanmiddag zowat af!)

Bianz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-05 19:51

Hahaha was 'zo erg? Misschien kun je van die verwarmingsdingetjes voor in je laarzen halen? Straalkacheltjes monteren? Tenengymnastiek? Maar een warme jas is nog belangrijker he! En tsja als Nero naar buiten wil moet íe dat de volgende keer wel ff aangeven voordat ik er op stap en we via de omheining uiteindelijk buiten de bak terecht komen, scheelt enge momenten hahaha!

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-05 19:54

Jaja het ging heel goed bianz in galop op nero!
Ik heb haar toegejuigd!
Nog effe oefenen en dan kan je naast mij en voice galloperen in een hand-galopje!!!!

Nou dames nog steeds slecht nieuws over de cd, mn zwager was het vergeten en is er niet meer aan verder gegaan, dus ik ga hem morgen even onder zn kont schoppen en zorgen dat ie zo snel mogelijk af komt!

Ik hoop dinsdag en anders zaterdag!!!

Thirz

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-05 20:32

Zo zo, wat een drukte op bokt! Maar ik heb leuk nieuws: ik heb een verzorgpaardje! Tis echt een leuk beestje, een 10-jarige E-pony, NRPS merrie. Dus kan ik lekker wat vaker rijden! Er is vlakbij een 60 x 20 bak, genoeg ruimte dus! En ik zit ook vlakbij Dishoek, dus misschien kunnen we eens meeten om samen in het bos te rijden
Ik had wel gelijk weer een feestje, want ze had een weekje niet gelopen dus dr kontje ging een paar keer in de lucht. Ach, weet ik ook gelijk hoe dat is he!

Het feest van arduin was erg geslaagd, heb vooral genoten van het ballen gooien, whiehiehie!! De disco vond ik wel een beetje apart, had liever in die zaal van 5 jaar geleden gestaan! En waar waren de bitterballen en de toffe types?? Maar we mogen niet klagen, ik heb me hoe dan ook prima vermaakt En gister in de stad was het ook wel een leuk feestje hoor, er was wel een tof type, maar er zat een vriendin aan geplakt, jammer hoor!

Leuke foto's Bianz, Nero krijgt steeds meer streken als ik t zo hoor! Maar hij leert ook steeds meer, nog even en je winstpunten stromen binnen En je jas ziet er goed uit. Ik had t ook echt warm onder t rijden met die van mij....ze zijn goed geisoleerd!

Hmm, ga die zwager van jou maar eens een flinke schop onder zn kont geven Nel, haha! We zijn zo benieuwd naar de muziek! Zaterdag even de show in stap gelopen, hij lijkt nog erg kort dus er moeten nog een paar onderdelen bij. Maar t kom al goe!

Ntlie_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-05 20:36

Thirza, mag ik vragen hoe die pony heet? Ik ken namelijk iemand die een paardje vlakbij dishoek heeft en een verzorgster zocht..

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-05 20:42

Citaat:
Nou dames nog steeds slecht nieuws over de cd, mn zwager was het vergeten en is er niet meer aan verder gegaan, dus ik ga hem morgen even onder zn kont schoppen en zorgen dat ie zo snel mogelijk af komt!

Nouja hoe kan je dat nou vergeten Ach geef nie hoor, jij kan der ook niets aan doen tog?

Ja bianz t was zo erg.. tijdens de les nergens last van, want dan ben je natuurlijk druk bezig. Maarja daarna ff mn paardje afgezadeld en met zn dekentje op stal gezet en toen even naar Marcelle gekeken die aan t rijden was. En dat is hét recept voor bevroren tenen! Als de deuren dicht zijn is t nog te doen, maar het laatste kwartier stonden de paarden voor de volgende les al binnen te wachten voor de boom van de bak.. tja en dan kan de deur niet dicht, beetje jammer!

de volgende keer moet nero ff zeggen *zoef door de bak, naar buiten* Bianz ik ga nú naar buiten hoor! ga je mee!? haha

Citaat:
En waar waren de bitterballen en de toffe types?? Maar we mogen niet klagen, ik heb me hoe dan ook prima vermaakt En gister in de stad was het ook wel een leuk feestje hoor, er was wel een tof type, maar er zat een vriendin aan geplakt, jammer hoor!

Hé, die hebben we idd gemist! was ik helemaal vergeten (maar ik gloof ook niet dat ik die 5 jaar gelee wel gezien heb.. met t één was ik nog nie zo bezig en tja t andere is niet iets wat je 5 jaar lang onthoudt )
haha en Thirz zoals ik al zei: "alles kan kapot! "
Nusanna is volgens mij egt een leuk beestje! om zien vind ik t ook een leuk paardje! hopen dat je veel plezier met der gaat hebben

tja en de show.. de één vindt dat ie al best lang is, terwijl iemand anders zegt dat ie best wel iets langer kan... zaterdag maar ff checken!

Thirz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-05 20:57

Jessiejl0ve schreef:
Thirza, mag ik vragen hoe die pony heet? Ik ken namelijk iemand die een paardje vlakbij dishoek heeft en een verzorgster zocht..

Tuurlijk mag je dat vragen! Ze heet Nusanna en ze is van Kimberley.
Ken je dr?

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-05 21:19

Hee Thirz, gaaf joh dat je een verzorgpaardje hebt! FOTO'S! Maareuh hoe heb je m gevonden dan, want ik wist t helemaal niet... kheb je dr helemaal niet over gehoord!
Gisteren was nog best gezellie in de stad, het was zo druk in Nationaal! Het was ook erg ontspannend dit keer aangezien er geen ijsklontjes rond onze oren vlogen .
Vandaag heb ik ook weer lekker op Shaar gereden, ze is echt zo happy de laatste tijd... kheb echt het gevoel dat ik dr weer steeds meer aan ga voelen (dat waren we namelijk even kwijt...ze liep echt een beetje raar te doen).... Ook heb ik nog t nieuwe kunstje geoefend, namelijk kusje geven op mn wang... ze begint t al te snappen!
Ik heb ook nog wel gaaf nieuws, ik rijd namelijk vaak op zondag samen met een ander meisje die op Groot Prooijen staat.. Ze heeft een 4 jarig paard, super gaaf beestje! Enneuh ze heeft aan mij gevraagd of ik er 1 week op wil rijden eind januari... dus dat wordt leuk! Maar eerst gaan we nog een keer oefenen in de binnenbak bij Groot Prooijen, dan mag zij op Shaar en ik op Tequila (zo heet haar paardje)... Maar ik ben benieuwd! (Ze rijd er trouwens M2 mee....)

Bianz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-05 21:24

Echt super Thirz! Kun je lekker gaan rijden als je wilt! En dat je dan het bos en strand ook nog eens binnen handbereik hebt is helemaal geweldig!! Ik kom d'r snel eens bewonderen!
Arme Annemijn, ik denk dat je toch echt zo'n kacheltje moet kopen voor in je schoenen!
Nel, nog bedankt voor je aanmoedigingen vanmiddag! Had ik echt veel aan, want na 't scheurmoment durfde ik echt ff nie meer... Aan jouw tips had ik heel wat meer dan aan die van iemand anders!
Heej leuk Bar! Is het trouwens Tequila van Daniëlle? In ieder geval veel plezier met d'r!

Ntlie_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-05 21:58

Thirz schreef:
Jessiejl0ve schreef:

Tuurlijk mag je dat vragen! Ze heet Nusanna en ze is van Kimberley.
Ken je dr?

Nusanna niet, Kimberley wel.
Ik wist nl dat Kimberley iemand zocht . Kimberley = toch Kipje op bokt?
Wel leuk iig

Ntlie_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-05 21:59

Bianz schreef:
Aan jouw tips had ik heel wat meer dan aan die van iemand anders!

Haha en wie zou je daar nou mee bedoelen?

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-05 22:50

Nee Tequila is van Iris.... maar dat maakt ook niet echt uit... jullie kennen dr niet denk ik!

Bianz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 13:30

Ah ok, was gewoon toeval dan. Zelfde naam, even oud; maar ja er zijn natuurlijk meer Tequila's op deze wereld! Hahaha liet m'n moeder net de foto met Nero zien en weet je wat ze zei over die 2e? Net een flowerpowerpaard met z'n rare haardos! Hihihi!

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-05 16:01

haha Hippie Nero *Nero doe eens raar met je haar! *

ja, k ben zielig hè bianz *zucht* wordt weer helemaal triest als ik weer aan mn bevroren tenen denk.. Tja dan tog maar een tenen kacheltje aan sinterklaas vragen, das de enige oplossing. het is natuurlijk verplicht om tijdens marcelle der les nog een uur te blauw bekken Hopen dat sinterklaas mijn enorme lastige probleem begrijpt en me dit jaar nog een extra kadootje geeft. Want die mooie barbie met roze glitter jurk uit het arsenaal staat tog egt bovenaan mn verlanglijstje! Maar ik ben dit jaar zo lief geweest dat ik best 2 grote kadoos mag hebben
Citaat:
Het was ook erg ontspannend dit keer aangezien er geen ijsklontjes rond onze oren vlogen

NOUJA! Wie gaat er nou met ijklontjes gooien, dat doe je tog niet?