Dat Jeroen en Anemarie om vier uur gaan trouwen en dat de receptie om 8 uur is, geloof ik. En Mirjam vraagt wie er allemaal intresse hebben om mee te gaan. Oh ja, en ook nog of het goed is dat we per persoon 10 euro geven. Dat was het geloof ik...
Helaas, kan dus niet mee, ik kan voor dinsdag geen vrij meer vragen. Red het ook echt niet om vanuit het werk te komen, ben pas om 16.30 klaar. Wel jammer. Maar ik hoop dat het een knalfuif wordt!
hahaha Zo heb ik op het werk ook eens samen met smid en sh*tlander het hele erf mogen verkennen. Beetje verveldende bijkomtigheid was dat we daarna nog zo'n grappenmaker moesten... Maar je mag best eens langs komen wanneer Bauke een afspraak met de lieve smid heeft. Die is 'master' in hoefsmid-en-knol-vasthouder-bezighouder
Hoi, hoi ik ga deze zomer ook op ponykamp bij manege bergemo. Ik ben overgehaald door doenjalover op bokt, maar ja zij heeft helaas nient genoeg berichten, om in de huiskamer te komen
Doenjalover (Indira) vroeg mij het volgende: is een leuk topic over bergemo wil je der ef als berichtje bijzetten dat er volgens mij maar een liefudr is en dat dat bruintje is
Nou, het zat namelijk zo; Jaap is een volwassen kerel die net als z'n dochter besloot te gaan paardrijden, en is de enige beginner in onze les. (de rest is allemaal gevorderd, en één half gevorderd) Alleen is Jaap zijn bek groter als zijn rijkunst. Dus toen we als jaarafsluiting zonder zadel op de pony's tikkertje gingen doen, deed Jaap even lomp mee met...Bruintje! Hij wilde me aftikken, dus ging ik al extra stilstaan met Iolus. Maar net toen hij naast me stond schrok Iolus van Bruintje en sprong weg, waar Bruintje weer van schrok en een klein bokje maakte, wat Jaap niet kon uitzitten en van de pony afgleed. En vervolgens knoerhard, plat achterover, met z'n hoofd eerst op de grond knalde. Even buiten westen geweest, black oud gehad, en later vertelde hij dat ie met hersenschuding alsnog op wintersport is gegaan met z'n gezin De eerst volgende les dat hij kwam gingen we weer spelletjes doen, waar hij weer even lomp aan meedeed, met Liena en met zadel. Hij zei zelf al dat ie deze les vast nog wel zou vliegen, voordat ie naar de andere kant van de bak reed, en idd er af gebokt werd. Deze keer zonder letsel geland.
Heb je gepbt Ga vanmiddag naar kamer in Gennep kijken, ben benieuwd. Als deze kamer groter is dan m'n huidige hutje, dan gaat ik verkassen. Zo niet, dan hoop ik dat ik over twee weken slaag voor m'n rijexamen.