Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Janneke18 schreef:hebben jullie allemaal Mirjams mail gehad? wie gaan dr nog meer mee?

Zo heb ik op het werk ook eens samen met smid en sh*tlander het hele erf mogen verkennen.
Beetje verveldende bijkomtigheid was dat we daarna nog zo'n grappenmaker moesten...

Juut schreef:Jaap heeft errugh leuke herinderingen aan Bruintje![]()
Hij wilde me aftikken, dus ging ik al extra stilstaan met Iolus. Maar net toen hij naast me stond schrok Iolus van Bruintje en sprong weg, waar Bruintje weer van schrok en een klein bokje maakte, wat Jaap niet kon uitzitten en van de pony afgleed. En vervolgens knoerhard, plat achterover, met z'n hoofd eerst op de grond knalde. Even buiten westen geweest, black oud gehad, en later vertelde hij dat ie met hersenschuding alsnog op wintersport is gegaan met z'n gezin
Deze keer zonder letsel geland.
Ga vanmiddag naar kamer in Gennep kijken, ben benieuwd. Als deze kamer groter is dan m'n huidige hutje, dan gaat ik verkassen. Zo niet, dan hoop ik dat ik over twee weken slaag voor m'n rijexamen.
Ik krijg zelfs een opleiding van een week!