1 meisje van mijn leeftijd denk ik en de andere 2 waren een aantal jaar ouder.
Nou we gingen half 5 weg, langs de weg naar de ingang van het ruiterpad zeg maar.
Nou de buurman heeft van stenen gestapeld daar met oranje plastig eromheen, dat was super eng, stond aan beide kanten van de weg, had ie ook nog een lint gespannen van dat rood-witte en dat klapperde.
Als de 1 niet durfte, durfte de ander wel, dus zo kwamen we er wel
Ooooveral waren trekkers bezig om water op te pompen en ze waren op het land bezig. Dus hij heeft trekkers en van die pompdingen van dichtbij meegemaakt. Zo'n pompding maakt een enorme herrie ( voor degene die het nog niet wisten
)Ik heb eigenlijk continu achteraan gereden, in het begin een stukje in het midden maar hij schopte naar degene die te dicht achter hem liep, dus vandaar maar continu achteraan. Ook wel stukjes naast elkaar gereden dat ging wel goed. Nou hij was in het begin heel sensibel, dan was er iets eng sprong die naar links, dan was daar weer wat eng, sprongen we weer naar rechts. Daarna werd ie echt heel relaxed, fijn draven, lekker met het koppie naar beneden. Soms zelfs zo erg dat ie gewoon zowat ging stofzuigeren zo relaxed als ie was
Nadien en ik hebben dat geoefend, nou hij snapt het hoor kan ik je vertellen 
Nou ook galoppie gedaan paar keer. In het begin beetje spurten om aan te sluiten, maar kon zelf heel fijn terugrijden en afstand bewaren. Toen kwamen we bij een stuk dat er een trekker water stond te pompen maar die had zo'n hefvork aan de voorkant en links daarvan zat ook een sloot, dus dat vonden we wat te tricky om daar tussendoor te gaan, dat was gewoon te smal. Dus vanaf daar zijn we terug gegaan. Maar toen schrok dus een paard van die trekker dus die 3 paarden voor mij draaiden allemaal om, Xander draait ook om en die had zoiets van : moet ik nu rennen of ehh ?? Nou toen een stuk voorop gereden
Dat vond ie reeuuuzee spannend! Alleen maar te snurken hahaha maar hij bleef dapper door lopen!Ook gewoon stukken met lange teugel of beetje lossere teugel.
Al met al was ie supeeerrrr braaf
En nu........ heb ik geen benen meer over van het spannen
en ik ben moe 
We waren pas half 7 weer terug, dus was kwart over 7 thuis, ff eten en toen in bad, dus vandaar dat me verslag wat langer duurde voordat het er kwam

En nu heb ik genoeg gel*ld
!