oee lekker bestel der ook maar gelijk een vopor mij kom der aan hoor
_Lucy
Geplaatst: 04-01-11 19:07
ja dat is vet vervelend als ie niet goed laad ik gebruik altijd 2 site;s maar de beste site (die niet hoeft te laden) heeft Episode 20 er niet op staan
hmm ik hoopte morgen al weer te kunnen rijden, maar marga (zij verzorgd de paarden en geeft mij les) belde net, en zij dat het land nog kei hard was vandaag
nouja, het moet in iedergeval nog ff blijven dooien, want dan kan ik zaterdag rijden
zoooo bijgelezen. @ marieke, erg van je broer zeg. mijn oma heeft in 2010 op mn verjaardag een herseninfarct gehad, een lichte dat wel en heeft ook nit echt ergens last van nog.
Gosse was wel leuk maar ene beetje vreemd... galop vind ie echt ontzettend moeilijk en valt dan gewoon door mn binnenbeen heen en reageerd nergens meer op, hij shcrikt best veel en is absoluut niet voorwaarts.. ach leuk projectje dat wel
Grrr onze douche is kapot..hij geeft alleen nog maar gloeiend heet water...en ik wilde tog echt douchen vndaag...dus ik ga zo me kop maar eens onder de kraan douwen hier en kijken of ik een btj normaal me haar kan wassen...
Jah en die man komt dan wss morgen pas, dus ik stink gewoon bah...kijk me kop kan ik wel onder de kraan proberen te steken, maar me lijf past er niet onder.....