Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Pebbs schreef:Er staat hier wel een boom, maar de kerstman gaat niet langskomen dit jaar...

) naar de kapperrrr!
heb al eerder highlights gehad maar dat was niet echt te zien.. Ik zat persoonlijk iets te denken van Coupe Soleil, misschien is dat een optie???
)
Pebbs schreef:Damesssssss ik heb 2 dilemmaaaaaaaaa's!
Ik ga ( als ik me salaris heb) naar de kapperrrr!
Lengte mag alleen af wat nodig is, het word nu eindelijk mooi lang! Laagjes opnieuw, uitdunnen want het is te zwaar. Maar nou dilemma 1 : me haar word weer zo donkerblond, zo grauw, geen gezicht
Dus nou wil ik het lichter, maar ik wil GEEN lantaarnpaal worden als je snapt wat ik bedoelt. Ik hoef geen licht te gevenheb al eerder highlights gehad maar dat was niet echt te zien.. Ik zat persoonlijk iets te denken van Coupe Soleil, misschien is dat een optie???
Dilemma 2 : Ik wil graag weer iets van een pony ( dat wat ik nu heb kan je geen pony meer noemen)
Maarrrr word het een schuine pony zoals ik altijd heb of word het toch een rechte ( heb ik ook meerdere keren gehad )
Ik hoor graag jullie meningen

, skyline schreef:Neee geen lok nemen ,
een pony is veel leuker,
opzich is coupe solei wel mooi maar heel veel verschil met highlight is er niet .
Iedergeval niet echt in mijn haar toen ik dat had.
,