Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Ben afgelopen zondag voor het laatst bij hem geweest
. Ben toch nog steeds snel moe, en het weekend was toch best zwaar voor mij geweest (zaterdag Eus z'n feestje en zondag First gelongeerd). Had maandag en dinsdag toch wat meer last van m'n buik, dus vandaar maar even rustig aan gedaan. Maar nu kan ik weer tegen aan!!! Hahaha, nee hoor...ik doe echt rustig aan. 

meelen schreef:Gauw je tekst langer maken he (hahaha)
Ja, idd ff rustig aan doen Petra. Straks kun je alles weer.
Hoe is het eigenlijk met Erik? Lukt het een beetje ander werk te vinden?
meelen schreef:LIQUITA schreef:Klopt...ik heb wel contact gehad met de eigenaresse van het rusthuis. Liquita maakt het erg goed, en ze had haar dekentje al lekker op. Wil volgens weekend proberen om naar haar toe te gaan.
Als jij denkt dat je dat aan kan, moet je dat zeker doen.
Is het lang rijden?
] 

mntj schreef:moet zo naar de examen uuitreiking van rona haar mediatoren training. ze is nu hoofd mediator.
biging om half 5 en wordt een hele plechtigheid.
eten wordt het dus waarschijnlijk niet.
ze denken echt op school dat je als ouder niets te doen hebt.

meelen schreef:PARDON???????
LIQUITA schreef:Whahaha...wat voor les heb gekregen van Mntj dan Xan????
) meelen schreef:Gisteren is de as van mama uitgestrooid. Ik ben er niet bij geweest. Hoefde van mij niet zo. Heb het afgesloten met de crematie toen. Nou heeft m'n pa wel 2 zakjes as meegekregen (voor mij en m'n zus)
Ik weet niet of ik dat wel wil, wat moet je ermee?! Ik heb een foto staan, dat vind ik denk ik wel genoeg. Wat zouden jullie doen?