Weet iemand trouwens waar naartoe ik moet mailen voor meer info over de wedstrijden en startkaart enzo? Want ik heb wel een mail gestuurd maar krijg er geen reactie op dus weet niet of ik goed heb gemaild. Het heeft verder geen haast maar was benieuwd.
Heb er ook naar gekeken! Vind het echt gaaf om te zien wat die mensen allemaal doen... Ik wou vroeger ook ook plitie te paard worden, misschien nu nog wel?? Vind het wel echt zielig dat al die gasten gewoon stenen gooien naar de paarden!
Noesie
Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-10 11:19
heb t toevallig ook gekeken gister! Was wel leuk om te zien! En al helemaal leuk als je paarden / mensen (her)kent!
Ik zou niet weten welk emailadres je moet hebben. Weet wel van toen ik ermee bezig was dat t niet altijd zo snel gaat als je hoopt en dat er niet altijd snel een reactie komt. Maar volgens mij moet je voor startkaart enzo bij Carla dr vader zijn. (als dat nog steeds zo is) En anders zou ik t de 26e ff vragen op de wedstrijd! Dan heb je altijd iedereen van t bestuur bij elkaar dan is er vast wel iemand die je kan helpen!
pffffffff... fijn paard die sendiri zeg...
Veer: al geboden op de chippendales?
ik krijg trouwens geen mailtjes meer bij nieuwe reacties.. nog meer mensen last van?
Banjer
Lid Nieuwsredactie
Hallo Dames, Ik ben weer gearriveerd in Nederland. Een super lekkere vakantie gehad in tenerife. 2 weken 30 graden gehad. Is wel weer even wennen hier in Nederland. Lies : gecondoleerd, heel veel sterkte. Ja ik heb politie te paard ook gezien gister avond. echt leuk. Noes : wat is er met sendiri dan? Zijn er verder nog schokkende dingen gebeurd op stal terwijl ik weg was?
Ineke2
Geplaatst: 17-09-10 13:03
Zo dat klinkt lekker Lanina, ben jaloers haha.
Ships heb gisteren de uitzending over politie te paard gemist. Vorige week wel gezien. Dat word dus kijken via de comp bij uitzending gemist.
lail
Geplaatst: 17-09-10 15:09
danitsja, dan moet je hans morra hebben, die doet de ledenadministratie: ledenadministratie@rvteinde.nl (staat ook op de site hoor ) die andere mail is voor t wedstrijdsecretariaat, die reageren niet op dingen waar ze niet over gaan