Maak je ook foto's, ik ben wel benieuwd naar jullie gekke toeren. Ik heb wel eens op Mazzels kont gezeten, achterstevoren weet ik niet eens, op manegepony's wel, daar deden we in Nw-Vennep regelmatig gek op zeker zonder zadel.
evdpanne
Geplaatst door de TopicStarter: 25-01-12 20:31
antoinetje schreef:
Bodyprotector?? Ben je daar niet een beetje laat mee?
Beter laat dan nooit, wilde er al heeeeeel lang eentje maar ze pastte me allemaal niet. Maar nu krijg ik er eentje die voor me op maat is gemaakt . Van How's racesafe .
Saskia89
Geplaatst: 25-01-12 20:36
Dat komt omdat die dingen meestal voor kinderen zijn toch?
Hahahaha ja denk dat dat het is . Maar ach hij is bij cross tegenwoordig verplicht en bij springen ook zeer raadzaam om te dragen. En wil m ook met mn buitenritten gaan dragen.... Kan net het verschil zijn tussen gekneusde rug en voor altijd in een rolstoel als ik onverhoopt toch ooit tegen een boom/paal aan land ofzo .
Geen idee, volgens de dokters was ie niet gebroken toen (van boy afgevallen op strand). Maar nu zit er een mooie knobbel op mn schouder en af en toe last van zeurende pijn en kan m nooit meer zo bewegen als mn andere arm .
Klinkt niet echt fijn.... Ik heb zelf (na een snoekduik van Fox) de kop van mijn bovenarm uit mijn schouder gebroken en 4 jaar met een frozen shoulder rondgelopen.. Leuke sport he paardrijden
Hahahahahaha zeker..... Ach gelukkig heb ik nu een lieve pony die ik redelijk goed ken en heb geleerd mee te veren . Maar ja kan dr nog steeds naast duiken .
Dat is wel pech hebben met vallen. Ik ben wel vaak gevallen, maar eigenlijk altijd vrij netjes, hooguit beetje spierpijn of wat blauw. Het zand in de bak lag altijd wel lekker. Ik heb ernaast meer ellende gehad met een pony op mijn voet en een bult op mijn hoofd na stukje meegesleept te zijn door een paard. En tja, als het met de kar fout gaat, ben ik bang dat het wel erg fout zal gaan. Maar ik duim dat niet mee te hoeven maken.
Ik lag er heeeel vaak naast . Maar ach vond het ook wel grappig en heb op de keer met boy na nooit echt pijnlijke dingen meegemaakt.... Zelfs niet toen ik van Koos af op een hindernis viel .