Vandaag een klacht ingediend bij Divoza. Lindsey en ik waren er namelijk pas en werden weer schandalig geholpen. Dit keer maar eens niet over ons heen laten gaan en maar gewoon eens een brief gestuurd. Ze namen het onverwachts heel goed op en boden hun excuses aan en gingen de betreffende medewerker hier op aan spreken.
Ik ben benieuwd of jullie er verder nog wat van horen. Wel goed van ze dat ze er blijkbaar wel wat mee gaan doen. Tja...Divoza...je moet echt precies weten wat je hebben wilt en welke maat (supermarktprincipe), anders lukt het allemaal niet daar helaas.
Splinter
Berichten: 4274
Geregistreerd: 20-09-04
Woonplaats: Den Haag
Geplaatst: 26-05-10 14:22
ik kreeg een soort van grote bek Had haar wel weer op de plek gezet en uitgelegd dat klant koning is, maar ik vind het een strakke actie van Kim
pfff ik begin me toch beroerd te voelen, laat Nico vanavond wel rijden, dan les ik zelf wel dit weekend, beetje extra les nu is wel ff goed
Zelfs als je weet wat je hebben wilt hebben ze het niet. Als alles gaat zoals het hun uitkomt is alles prima maar o wee als jij ergens problemen mee hebt.
Kortom...het is altijd een gok of ze iets hebben of niet...meestal weet je van te voren dat je miskleunt inderdaad. Grote bek hoef je ZEKER niet te pikken.
Ik vind het maar koud buiten! Heb vanochtend zitten verkleumen aan de rand van de buitenbak. En Veraantje nam mijn instructeur flink in de zeik, dingen die ze van mij zonder moeite accepteert kan ze ineens erg moeilijk over doen. Maar goed ze waren beide moe
Ik heb nog nooit problemen gehad bij divoza vind ze altijd wel behulpzaam
Hehe dan ben je een van de weinigen denk Jennifer Goed dat je een klacht ingediend hebt Kim, en fijn dat het goed opgepakt werd
Vandaag een drukke dag gehad. Vanmorgen loop ik van station Leiden naar school, wordt ik op mijn privemobiel gebeld door een collega over gezeik over een andere collega! Pff ik heb ze wel even duidelijk gemaakt dat mijn privemobiel daar niet voor bedoeld was. Voor werk-items heb ik immers een werktelefoon.. Wel weer helemaal opgefokt door al dat gedoe.. Loopt niet echt lekker met 1 collega die denkt dat ze onze moeder is en k*tklusjes op ons af mag schuiven en beslissingen voor ons mag nemen...
Daarna thuis verder aan mijn onderzoek en nu wachten op vriendlief die zo thuiskomt met eten... vanavond maar even lekker bankhangen met vriendlief... ben gesloopt!
Linds: veel plezier met Nico op Alief! Lekker genieten!
Coby10
Berichten: 1008
Geregistreerd: 29-07-03
Woonplaats: Voorburg
Geplaatst: 26-05-10 20:02
Gefeliciteerd, Cer!
Irritant dat er dan op je vrije dag op je privemobiel met dat soort geneuzel wordt gebeld.
Bij Divoza zoek ik het ook altijd zelf wel uit. De hulp die je krijgt heeft over het algemeen niet veel toegevoegde waarde. Ik paste een keer een broek die echt duidelijk te kort was. Als je dan als hulp krijgt 'O, maar je hebt toch altijd lange sokken aan, dus dan zie je het toch niet'. Dan zakt mijn broek af! (waardoor hij overigens dan wel lang genoeg is
Nog even spam:
PowerHorseW
Berichten: 447
Geregistreerd: 04-07-06
Woonplaats: Nederland
Geplaatst: 26-05-10 20:43
cer: GEFELICITEERD
Ik heb trouwens ook nog nooit last gehad daar word altijd goed geholpen en zo!! ik kan er ook alles regelen :S
vandaag met king in het buitenpark gereden was weer super lekker. hij was heel erg braaf.
Wat goed dat jullie een klacht in hebben gedient bij Divoza. Ik was er gister en ben ook behoorlijk banketstaaf behandelt. Ik kreeg voor mijn verjaardag rijlaarzen en kocht zelf ook nog spullen. Eerst moest ik 2x vragen of ze mij wilden helpen. Daarna werd ik geholpen en toen kwam een collega van die meid eraan "ik wil jou even spreken" en kon ik het uitzoeken met de laarzen. Uiteindelijk rekende ik rond de 400 euro af, en tussen het gesprek door van de meiden nam ik mijn spullen mee. Geen 'veel plezier ermee' niks. Ze zijn alleen maar aan het theekransen daar. Ondertussen kopen er mensen voor honderden euro's aan spullen. Dus ik kan jullie zeker de hand schudden!
Ben je weleens bij Hypo geweest, dan heb je denk ik wel verschil gemerkt? Ik vind gewoon dat als je dure spullen aanschaft, en met name spullen waarbij advies handig is voor de sport, je goed geholpen moet worden. En het toppunt is helemaal, dat de klant moet wachten tot die medewerkers uitgepraat zijn met hun persoonlijke problemen voordat wij geholpen worden. Als ik dat doe op mijn werk lig ik er zo uit.
Ik ben daar ook eens geweest voor een deken... zaten ze allemaal te ouwehoeren aan die tafel in het midden. Ik kom binnen en ze kijken even om en kletsen weer verder... Ik op een gegeven moment -na 20 minuten dwalen - vragen of iemand mij wilde helpen.. keken ze elkaar zuchtend aan vragend wie ging... ik heb toen vriendelijk bedankt en ben weer weg gegaan... vond het echt te zot voor woorden! uiteindelijk toen naar Hypo gereden en daar een prima deken gekocht Overigens laatst met die 25% korting periode wel even geinvesteerd... laarzen en hoofdstel, bij elkaar zo dik 100,- euro korting... tsja dan hang ik mijn eigen arrogantie maar even aan de boom en geniet van de korting Maar divoza heeft dus ook zeker mijn voorkeur niet meer
Nee probleem was, bij de hypo al geweest en daar hadden ze mijn maat niet. Had ze via internet besteld en die waren achteraf ook niet goed. Ga ook niet meer naar Divoza is ook verder weg. Wanneer gaan jullie weer lessen bij Nico, volgende keer ben ik erbij als ik vrij ben:D Zojuist naar Tripoli geweest, zag het wrak liggen is niks meer van over . We kregen terug DNA mee voor de nabestaanden best heftig allemaal.