Stal Midden Delfland Roddels dl 5!!!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 10:50

amber2202 schreef:
Heej Johnnie,

Had je de foto's ontvangen van de ruinengroep?? ;)
ik had ze gemaild naar website@stalmiddendelfland.nl geloof ik? ;)
Lukt het een beetje met de site??

Ja de foto`s gehad, zijn er aardig wat. En waar denk waar die dames mee bezig zijn. Hihi

johnvt

Re: Stal Midden Delfland Roddels dl 5!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 10:51

En deze is weer voor mij

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 11:33

Tis stil op bokt! :O
over 25min lekker weekend voor Chantalletje :D :D :D

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 11:36

johnvt schreef:
amber2202 schreef:
Heej Johnnie,

Had je de foto's ontvangen van de ruinengroep?? ;)
ik had ze gemaild naar website@stalmiddendelfland.nl geloof ik? ;)
Lukt het een beetje met de site??

Ja de foto`s gehad, zijn er aardig wat. En waar denk waar die dames mee bezig zijn. Hihi

Ja klopt.. dacht stuur dr maar gewoon wat :P mag je zelf kijken wat je drmee doet :P hihi ;)
hahaha.. ja dat zal wel he.. die zijn wel even zoet :P hihi..
Tot zo op stal!!

Lay

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 11:48

Zoo me tuf is klaar, en gewoon door de APK heen! :D Dus ik ga hem zo halen...!!

Vanmiddag krijg ik mijn kaptoom, kan ik Lay ook lekker aan de hand gaan trainen... :) en ik ga squashen! Sportief, sportief!

Probeer ik net zo lang mogelijk te blijven liggen, aangezien ik nachtdiensten heb, wordt ik eerst gebeld door 1 of andere *^%$#$%^&^% die mij een lot uit de loterij probeert aan te smeren.. Ik heb geloof wel 5x gezegd dat ik hem niet wilde.. Uitendelijk heb ik gezegd: als je nu niet ophoud hang ik op! En ze ging door dus heb der weg gedrukt.... -:(- Toen na weer lekker ingedommeld te zijn, zat ik stijf in mijn nest omdat de duerbel ging! Pakketje van TNT... Daarna gingen de katten lopen rommelen, renne, spelen, miauwen... Ben der maar uitgegaan..... ;(

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 11:52

Lay schreef:
Zoo me tuf is klaar, en gewoon door de APK heen! :D Dus ik ga hem zo halen...!!

Vanmiddag krijg ik mijn kaptoom, kan ik Lay ook lekker aan de hand gaan trainen... :) en ik ga squashen! Sportief, sportief!

Probeer ik net zo lang mogelijk te blijven liggen, aangezien ik nachtdiensten heb, wordt ik eerst gebeld door 1 of andere *^%$#$%^&^% die mij een lot uit de loterij probeert aan te smeren.. Ik heb geloof wel 5x gezegd dat ik hem niet wilde.. Uitendelijk heb ik gezegd: als je nu niet ophoud hang ik op! En ze ging door dus heb der weg gedrukt.... -:(- Toen na weer lekker ingedommeld te zijn, zat ik stijf in mijn nest omdat de duerbel ging! Pakketje van TNT... Daarna gingen de katten lopen rommelen, renne, spelen, miauwen... Ben der maar uitgegaan..... ;(

Beter dat je wagentje weer een jaartje gekeurd is! ;)

best balen dat je niet lekker kon uitslapen :(
Had ik vanmorgen ook best graag gewild.. maarja moest werken.. :(

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 11:53

Kan iemand een foto zo klein maken dat ik het als avatar kan gebruiken??
ik heb nergens een kleine foto mr ik wil een avatar!! :P

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 12:55

zo ik ben weer terug uit de sneeuw,het is nog geen halve meter,maar als het zo doorgaat wordt het dat wel weer.

Eerst met Joepi rondje akkers gedaan en daarna met Aiko.Helemaal ondergesneeuwd,maar ze hebben toch weer hun beweging gehad.
nu nog ff uitmesten zo.

Er zit nog een voordeel aan het sneeuwen,ik hoef het niet weg te schuiven,heeft geen zin het sneeuwt nog steeds als een gek.pffffffff

Lekker dat auto weer goed is kay

Chantal,hoe groot is Amber,die haflinger van mij was toen ik hem kocht 1.54 meter en in dat ene jaar dat ik hem nu heb is die nog 4 cm. gegroeid en is hij nu dus 1.58 meter pffffffff ik wilde graag een grote haf ,maar groter moet die toch niet worden.
Maar ik ben wel super blij met hem.Nooit gedacht dat ik nog eens een haf zou hebben en ook nog zo leuk zou vinden.

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 13:01

was leuk gisteren dames!
Vandaag nog even werken dan een heel weekend vrij! Is dat wat hihi

aman ik weet niet wie er op staat. Als ik het ben wil je me even smsen dan:P

nou ik ga nog even gezond eten hihi
de mazzellll

Chiron_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 13:03

amber2202 schreef:
Kan iemand een foto zo klein maken dat ik het als avatar kan gebruiken??
ik heb nergens een kleine foto mr ik wil een avatar!! :P

Stuur Vanavond maar een pbtje dan wil ik hem wil klein maken!

Chiron_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 13:04

ik ga nu naar stal heb om 5 uur les, :D
laatste 2 uur verviel.

amanda1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 14:10

Pffff wat een weer vandaag zeg! Heb me les vanochtend in de regen gereden. Godzijdank vriest het niet en sneeuwt het niet. Aniet, heb met je te doen.

Ik ga dus nooit meer roepen dat ik nooit last van spierpijn heb na het rijden!!! Vorig jaar januarie was ik voor het eerst sinds 10 jaar weer opgestapt en kon ik de eerste paar weken amper lopen van de spierpijn. Sindsdien geen last meer van gehad tot nu dan. Wat ik nu anders doe dan anders weet ik niet maar voel het wel au au au. Tis iig wel de moeite waard want kreeg vanochtend te horen dat mijn houding het afgelopen half jaar behoorlijk verbeterd is en dat ik nu echt begin te rijden ipv rond te hobbelen.
Wil niet weten hoe slecht ik een jaar geleden reed dan hahahaha. Moet knap waardeloos geweest zijn. Maar goed, ben er nog laaaaaang niet maar er zit iig vooruitgang in.

vuurberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 14:25

Zo het nieuwe afdakje werkt prima, geen natte sneeuw hoofdjes meer.
Afbeelding

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 15:43

Die foto hierboven was trouwens van de week toen de temperatuur overdag niet boven de -7 uitkwam.
Je kunt ook wel zien hoe kouwelijk ik erbij loop he.Voor de tegels zie je trouwens de oude sneeuwbergen nog liggen.
Nu ligt er weer een heel nieuw sneeuwdek bij,het sneeuwt nog steeds,echt niet te geloven.

Ik krijg zo amsterdammers uit het dorp te eten.

amanda1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 18:38

Is er iemand die cas voor mij wil doen morgen? Even los gooien in de grote paddock als het droog is, opstrooien en waterton in zijn box vullen?
Eigenlijk zou mijn bijrijder hem doen maar ze is verhinderd.

doppie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 18:45

amanda1980 schreef:
Is er iemand die cas voor mij wil doen morgen? Even los gooien in de grote paddock als het droog is, opstrooien en waterton in zijn box vullen?
Eigenlijk zou mijn bijrijder hem doen maar ze is verhinderd.

Gaat hij dan niet gewoon de groep in morgen?

amanda1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 18:48

Nee nog even een paar dagen niet totdat zijn nieuwe deken binnen is. Hopelijk is dat snel. De gewone regendeken houd het niet vol met al die paardentanden en kan hem nu niet zonder deken buiten gooien de hele dag.

doppie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 18:52

amanda1980 schreef:
Nee nog even een paar dagen niet totdat zijn nieuwe deken binnen is. Hopelijk is dat snel. De gewone regendeken houd het niet vol met al die paardentanden en kan hem nu niet zonder deken buiten gooien de hele dag.

Heb je een hengsten deken besteld dan voor hem? Die zijn echt tand proef!

Kan morgen middag wel even kijken of het lukt om hem buiten te gooien!

amanda1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 19:01

Nanda heeft er 1 hier of daar vandaan. Zo'n dikke canvas regendeken gevoerd. Als die het niet overleefd, overleefd geen enkel deken hahaha. Tis ff niet anders.
Zou wel fijn zijn als je hem ff kan doen. Mesten hoeft niet, opstrooien is genoeg. Stro zit in die witte zak bovenaan.

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 19:09

poe poe eindelijk weekend!
Drukke week gehad en ook redelijk druk weekend weer voor de boeg.
Nog even omkleden en op mn lieffie wachten en dan even mn poownies aan het werk zetten.
Tot zo!
Xxx pres

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 19:34

die regendeken is echt wel stevig genoeg hoor!
Ik heb ook zo'n deken en die heeft t altijd overleefd

Willen de dames van de ruinengroep op t water letten?? ik heb vd week al aantal x de bak gevuld omdat die kurkdroog was, zelfs vanochtend was die leeg... anders missch optie om 2 bakken neer te zetten??

amanda1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 19:41

In zijn huidige regen deken zitten ook al gaten en scheuren. Die zitten er pas sinds de paddock. Die deken is dus helaas niet sterk genoeg. Baal er van. Had ook verwacht dat ie sterk genog was

doppie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 20:33

amanda1980 schreef:
Nanda heeft er 1 hier of daar vandaan. Zo'n dikke canvas regendeken gevoerd. Als die het niet overleefd, overleefd geen enkel deken hahaha. Tis ff niet anders.
Zou wel fijn zijn als je hem ff kan doen. Mesten hoeft niet, opstrooien is genoeg. Stro zit in die witte zak bovenaan.

Witte zak waar boven aan waar?
Die canvas dekens zijn echt overwoestbaar hoor en als ze ook nog lekker waterdicht zijn kan je er wel een tijd mee voor uit!
Heb er ooit eentje gehad voor Gerritje..helaas was ie de laatste jaren gaan schimmelen in de schuuur en heb ik bij het grof vuil gedaan :+

De zoek tocht voor een dekentje voor Mandy maar op een laag pitje gezet,ze was vanavond na de buien van vandaag nog kurkdroog op haar vachtje en voelde lekker warm terwijl ze net binnen stond :D

amanda1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 20:41

Die witte zak boven in die strohokken. Anders krijg ik de laatste plakken stro niet te pakken hahaha. Vandaar dat het stro nu in een witte zak ligt.

Die canvasdekens zijn idd veel sterker. Die zal ook wel houden denk ik. Hij is compleet waterdicht en gevoerd. Kan niet wachten tot ik hem heb hihi. Denk jack ook want die vind het niet zo leuk meer volgens mij nu cas niet bij hem buiten staat.

Maar zou echt super zijn als jij cas ff wilt doen. Alvast onwijs bedankt!!!

lirote

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 23:05

zo eindelijk weekend
na 7 dagen werken

laatste melding die ik vanavond kreeg was over het weer
het kan tot 10cm hier gaan sneeuwen waarbij de temp rond het vriepunt ligt
bij een harde tot krachtige wind tot windkracht 8 a 9 in het kust gebied en kans op onweer het wordt het koud en is er kans op gladheid
de strooiwagens zijn vanavond volop gaan rijden en blijven de hele nacht doorrijden
als je nog naar buiten gaat wees voorzichtig