Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
aatjuh12 schreef:hahah nou ik op wizzard.. viel der bijna afen was tijdens te sprong al veel te veel bezig hem terug te rijden.. omdat ik bang was dattie der als een of andere malloot vandoor zou gaan
heb het niet gehaald.. maar zou het volgende x best nog eens op hem willen proberen! ps: vond dat ik nog best een hoop punten heb gekregen
aatjuh12 schreef:Fe_m_ke schreef:Paraat kan hardstikke goed springen en hij vind het ook leuk. alleen moet niet iedereen op elk paard kunnen...
haha uiteindelijk welmaar we doen het op de manege niet zo vaak.. dus er zijn er maar weinig die echt kunnen springen.. en dan is paraat niet echt een gode optie
aatjuh12 schreef:hahahahaha steef! ik heb vanochtend even uitzending gemist gekeken.. want was gisteravond echt helemaal verot! duuuuuuss heb wel trybeforeyoudie gezien.. maar niet met heel veel geluidheb dat stukje van filemon ook even doorgespoeld
maar was toch blij dat Dennis toch ook nog even in de uitzending kwam
*heb ik niet helemaal voor niets gekeken
*
aatjuh12 schreef:Fe_m_ke schreef:Paraat kan hardstikke goed springen en hij vind het ook leuk. alleen moet niet iedereen op elk paard kunnen...
haha uiteindelijk welmaar we doen het op de manege niet zo vaak.. dus er zijn er maar weinig die echt kunnen springen.. en dan is paraat niet echt een gode optie