Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
JoNew schreef:Rijdt m vanavond trouwens nog maar gewoon een half uur en daarna graag ff koelen. Ong. 15-20 min
. Alsof hij het zooooo zwaar had gehad met dat half uurtje rijden, hihi! Angelkisssss schreef:JoNew schreef:Rijdt m vanavond trouwens nog maar gewoon een half uur en daarna graag ff koelen. Ong. 15-20 min
Nou met rijden was New hardstikke braaf, hij heeft echt wel zin om meer te doen merk ik aan hem. En met koelen stond hij lekker in te dutten met z'n hoofd in mijn armen. Alsof hij het zooooo zwaar had gehad met dat half uurtje rijden, hihi!
sniesie schreef:annitavier schreef:Vandaag is mijn eerste dag op de beurs. Vind het wel spannend en nu maar hopen hopen dat ik ook nog wat verkoop.
Jij ging toch het meest verkopen Annit![]()
Succes hoor!

Talida schreef:Kon je wel rijden dan omdat zn been weer dikker was geworden?
JoNew schreef:Yep! om 3 uur.
Belde net of hij gelijk zijn SI gewricht recht kon zetten maar daar had hij waarschijnlijk geen tijd voor![]()
wel om te kijken maar niet om te behandelen..
Nouja dan ga ik wel gewoon naar de Bilt. Die doen m altijd maar dacht nu wel even makkelijk dat t in 1 keer kan allemaal.