Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
x_Anne_x schreef:Dat zegt ze toch helemaal niet, maar je hebt idd geen paard om hem een kwart van het jaar naar texel te verbannen.
Maar laat verder maar
Leuk dyan!

En daarna buiten uitgestapt en ik kwam me collega's tegen die wouden zo graag een rondje op Ramona dus op de parkeerplaats van het tuincentrum mochten ze een rondje stappen, bij die ene liep Ramona zo de weg op riching huis.
JorisDy schreef:Neeee :'(,
Za Za is godse kreupel. Links voor en rechts achter. Op het zachte zie je bijna niets en op het harde is het gewoon een ramp. Stok en stokkreupel.
Morgen komt de hoefsmid, ligt het niet aan de bekapping is de kans heel erg groot dat ze weer weg gaat.
ladypaard schreef:x_Anne_x schreef:Dat zegt ze toch helemaal niet, maar je hebt idd geen paard om hem een kwart van het jaar naar texel te verbannen.
Maar laat verder maar
Leuk dyan!
maak er maar een half jaar van,
lilian, jij kunt nu veel zeggen, jij kan elke dag op je paard rijden, en ja tuurlijk is het lekkerder voor ze om op de wei te gaan.
maar ik ga mijn paard niet een half jaar ergens anders heen sturen, en haar daar niet zien. Daar heb ik geen paard voor. om het naar verwegistan te sturen. ik wil gewoon lekker kunnen rijden met lay.
vind dit weer een van de bekrompen gedachtes.....
. Maargoed, als ze er uiteindelijk maar blijvend van opknapt.
),
ze is ook zoooo knuffelbaar, echt van alles moest er aan te pas komen, brood, wortel etc. pas vanmiddag was ze een beetje nieuwschierig naar die witte doktersjassen