Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Tytje schreef:meelen schreef:Hoi Incognito en Winnitou, nog even over de zwemles.......
In de tijd dat ik met m'n kindertjes naar zwemles ging werd mij verteld dat de gemiddelde tijd voor het behalen van het A-diploma +/- één jaar was bij 2x p/w lessen.
Dat klopte idd bij ons.
Ja, dat werd tegen ons ook gezegd. Maar ja met drie kinderen is het toch een lange ruk. De vlag ging uit toen ze allemaal diploma's op zak hadden!!

Tytje schreef:Wat een drama vandaag met Valentino. Hij was vervelend tijdens de wedstrijd. Hij stopte er dus gewoon mee en wilde een bepaalde hoek niet langs. Iemand had een zilveren tas tegen het raam gezet en Valentino besloot om daar niet langs te gaan. Bij de tweede proef was die tas allang weg, maar het maakte niet uit om die hoek toch niet in te gaan, echt balen. De jury vond het een geweldig paard met een schatje op zijn rug. Ik moest hem echt gaan rijden en hem aanpakken, want hij was heel stout en jong in zijn hoofd. Ze vond ons wel een leuke combinatie en als het goed ging komen, kan de jury en ik alleen maar lachen. Fijn zo'n lieve jury, die pep talk had ik wel even nodig. Blij dat ik 1 maart niet thuis start, maar in Kwadijk.