vond dat met smokey toen ook dood eng, en smook was toen echt kei lief! en ik had het echt verprust
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
vond dat met smokey toen ook dood eng, en smook was toen echt kei lief! en ik had het echt verprust

ben vandaag van 1 afgevallen...
al mn spieren en ribben zijn volges mij uitgerekt!
is net zadelmak en deed hem even longeren hij vind het in het begin altijd een beetje spannend en dan draaft ie aan maar das nie zo erg
maar nu ging ik erop zitten (ook gewoon nog aan de longeerlijn) en ik zit en hij gaat bol en hij ontploft gewoon ineens kei hoog bokken en met 4 benen springen was echt een rodeo
ik hield het een stuk vol maar toen ging ik er toch echt af
bam daar lag ik de lucht was gewoon uit mn longen geperst haha
daarna even nog flink laten galoperen toen er weer op en was het goed... heb nog nooit op zo'n er bokkend paard gezeten dat weet ik zeker
heb een mooie zweep gekocht
ruiters in nuene was dicht, mazzel dat de bus langs een andere paarden winkel kwam.
haha dus was ff opschieten.. maar mijn god wat ben ik brak.. die 5dagen en nachten carnavallen en weinig slapen heeft me écht opgebroken! maar het was wel écht super leuk dit jaar! was weer een goed sfeertje
!
doe je weer goed!
doe ik wel een andere keer..
kan ook nog wle de bus van 8 uur nemen... ben ik misschien wel iets te laat maar goed.d..
is lang geleden dak zo'n spierpijn heb gehad! soms als ik eraf val heb ik niet eens spierpijn de volgende dag:P 

.