Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
linda2008 schreef:maar het kan best in houten zijn..... het is toch nog niet zeker waar de kampioenschappen verreden worden?
Aangezien er Rhino uitgebroken is op de stal waar het eigenlijk was.... (hoorde ik althans)
alvast heel veel succes Ilse... zet 'm op!! en vooral..... gewoon rijden en niet te veel nadenkendat helpt!
linda2008 schreef:maar het kan best in houten zijn..... het is toch nog niet zeker waar de kampioenschappen verreden worden?
Aangezien er Rhino uitgebroken is op de stal waar het eigenlijk was.... (hoorde ik althans)
alvast heel veel succes Ilse... zet 'm op!! en vooral..... gewoon rijden en niet te veel nadenkendat helpt!
linda2008 schreef:ik ga afzeggen!!!
NOG GEEN startlijst on line..... duurt me gewoon te lang!
JimBeer schreef:Ilsuuuh schreef:inderdaad goed gedaan. Volgende week weer zeker in houten. Goed zo linda doe je goed. Ik mag vrijdag afrijden. Chill.
Nee, want die wedstrijd valt gelijk met de kampioenschappen van de C-poule pony's in Nijkerkerveen waar de kids starten, dus dit was de laatste voor het NK
Nathaliia schreef:1e bij de pony'sen 2e met alles bij elkaar!
scheelde ook niet heel erg veel... ik vind het iig een mooi resultaat! we hadden dezelfde jury als toen we op Austerlitz wedstrijd hadden...en ik begreep dat we toen rond de 62 punten hadden! en nu dus 72.3! dus er is vooruitgang! ik ben iig heel erg blij met het resultaat!
rhijnauwen schreef:Je kunt natuurlijk ook even bellen naar de organisatieVroeger was het normaal dat je pas op woensdag of donderdag wist hoe laat je moest starten, nu komen er steeds vroeger startlijsten op internet.
Gewoon starten hoor Linda- en weer winnen natuurlijk!!