whaha grapje
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Pebbs schreef:melig ? je bent gewoon strontvervelend![]()
whaha grapje
Melanie_B schreef:Pebbs schreef:melig ? je bent gewoon strontvervelend![]()
whaha grapje
En dat komt allemaaaaaaal dooor jouuuuu!!!
Maar, het komt goed schatje.

Die spelen het spel wel mee 
zo terugg
Niet zo terug
. 
en lúllen is he tlekkeerste wat er is
Melanie_B schreef:Nadine, Melissa, Noor, en Kirs, (en claudia maar die zit hier niet) ik bedacht me ineens dat we het wel een keer kunnen vervroegen, dat slapen bij elkaar. Gewoon een weekend dat ik hier in Almere ben, en dan leuke dingen nog met z'n alle kunnen doen en nog een allerlaatste keer samenzijn in dit huisje!
Astor schreef:Melanie_B schreef:Nadine, Melissa, Noor, en Kirs, (en claudia maar die zit hier niet) ik bedacht me ineens dat we het wel een keer kunnen vervroegen, dat slapen bij elkaar. Gewoon een weekend dat ik hier in Almere ben, en dan leuke dingen nog met z'n alle kunnen doen en nog een allerlaatste keer samenzijn in dit huisje!
Ja precies, want dat had je eerst ook nog gezegt een soort van afscheids feestje ofzo =)
Maar lijkt me ook een leuk idee! Ik vind het allemaal best
voordat jullie.. 

Liisette_ schreef:Me moeder en ik moeten nog maar 2 films kijken van de 6 !
Hahahaha
We hebben
Mama Mia
Princ & Me 3
Over her Dead Body
De brief voor de koning
gekeken![]()
Allemaal leuke films

Maaikeee schreef:Wooow jullie zijn allemaal lekker verwend zo te horen! Leukk!
Sjipss ik heb een wat mindere kerst..gisterochtend nog niks aan het handje, rond een uur of 1 werd ik oppeens vét moe
en slap en misselijk..en je raadt het al: daarna kreeg ik koorst, hoofdpijn, noem het maar op..
Baalde echt! Want had helemaal een kerstmaaltijd voorbereidBen uiteindelijk wel naar beneden gegaan
om te proberen te eten, maar het lukte echt niet..dus snel me bed weer ingedoken..
Nu gaat wel ietsje beter maar nog niet goed..bleeh! stomstomstom![]()
Fijne 2e kerstdag iedereen!

Liisette_ schreef:Ik ga Odin rijden!![]()
Omg, dat is echt zo'm jaar geleden dat er ik er voor het eerst heb opgezeten!
En daarna Troyboy!

Melanie_B schreef:Neee, das geen kletsen Non
Dat is lúllenen lúllen is he tlekkeerste wat er is