.Heeft de Dierenarts er al naar gekeken?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.Yaraa schreef:ooww, dat zou echt rot zijn![]()
.
Heeft de Dierenarts er al naar gekeken?
Yaraa schreef:ooww ookee, wat raar!
maar inderdaad dan ff morgen goed kijken hoe ze loopt
Via de mail ofzo..? Yaraa schreef:Jane, zou jij trouwens nog die foto's van toen jij & iris
naar mij kwamen naar mij kunnen sturen?Via de mail ofzo..?

BEN SUPER TROTS OP ME KNOOLLIEE! 1ste proef 180 en 2de proef (terecht) 175!
Emmaa_ schreef:
Vooral met dat poedersuiker weer vanmorgen! Terwijl ik buiten moest beginnen het nog maar echt heeel zachtjes miezerde!
.
Emmaa_ schreef:Ik doe het graag.
Zit ik hier weer te janken
Emmaa_ schreef:Jane_ schreef:Ik denk dat Emma een beetje gek word van alles
Met steeds die foto's enzo.
Jaa onder andere maar het is gewoon allemaal een beetje vaag hoe het nu gaat ensoow.
Dit zal voor de mensen die dit lezen alleen maar vager zijn, dus ik plaats het wel gewoon hier.
Oké, ff schijt aan de meelezers en ook aan de mensen die dit geen ene malle moer aan gaat.Nou, je hebt vast wel gehoord/gelezen over de jongen die ik dus leuk vond op vakantie.
Nou, hij is er nu dus, maar hij doet vet kortaf en hij zegt opeens dat hij een vriendin heeft ofzoo.
Maar toen hij zeg maar op vakantie was heeft hij dat als smoesje gebruikt om een klein Duits meisje af te schudden, maar toen was ik z'n vriendin zeg maar.
En nu doet hij dus vet raar enzoo.
Ik weet nu ook niet meer wat ik nou voor Vincent voel.
Aan de ene kant ben ik hartstikke boos op hem, en aan de andere kant is hij toch wel leuk.
En ik zit weer tegen m'n maandelijkse pretpakket aan te hikken, dus ik vat alles wat heftiger op dan het is
Emmaa_ schreef:Ze was gewoon m'n meissie, m'n leven, m'n alles, en nu is ze verkocht.
Verkocht gewoon.
Ik kan het nog steeds niet geloven
Emmaa_ schreef:MIJN FOTO STAAT OP DE SITE VAN HET ZADELTJE
!
.
.
Emmaa_ schreef:.
Ze heeft het wel beter ja.
Maar gewoon het idee =S.
Ik ga ff eten
!
!