Het is zo'n schatje (ach ik hoef maar een keer te denken aan de laatste keer buiten en ben weer happy) (of vrijdag in de zon poetsen en z'n staart uitpluizen) (he heel hard gelachen, hij werd super ongeduldig, maar als ik dan "boos" wordt als hij gaat schrapen zie je hem echt even zijn best doen zich in te houden en dan gaat ie weer ) (Wordt ik weer boos)
Mazzel vind wat aandacht wel leuk, of even lekker klieren of knuffelen, maar dan is hij het ook wel weer zat. "Stop nou eens met tutten en ga iets doen!' straalt ie dan echt uit.
Meer een ongeduldige basisschooljongen Nah, ik weet niet zo, hij is erg ondeugend, vind het heerlijk om te klieren en geniet echt van wat aandacht, maar uiteindelijk heeft hij helemaal niet zoveel zelfvertrouwen
Trouwens je bedoeld dus dat als je Lune als een typteje zou moeten beschrijven zij het type is met een haarband, een schooltas, een jurkachtig iets. Een meisje dat een beetje op de achtergrond staat, maar wel heel aardig is en iedereen het liefst wil helpen. behalve dat ze dat soms niet zo durft
O en Jack is zeker weten de vervelende directeur. Heeft het beste met iedereen voor hoor, maar de meesten vinden het doodseng om bij hem in de buurt te komen (ja, ik deel ze in als highschool types geloof ik )
mmm... Sas , nee. Ik zie hem eerder voor me als een meisjesjongen, zo eentje die twee meisjes als beste vrienden heeft. Zeg. . . ik weet even geen voorbeeld. (Hupseflups uit lizzy mcquier)
O ja ik weet wie je bedoeld, dat is best een toffe gast (Ik vind Koos gewoon stoer, een nerd kun je niet van hem maken Fen, hoe hard je dat ook wenst
Bowie is de klier van de klas, zo eentje die indereen voor schut wil zetten, waar iedereen bang voor is en die stiekem heel veel van zijn moeder houdt (Edit: Een beetje een Zack Morris uit Saved by the Bell? )
Laatst bijgewerkt door Saskia89 op 14-04-08 22:43, in het totaal 1 keer bewerkt
Dan moet je het maar met de muziek doen die je tot nu toe hebt (Nu denk ik er ineens aan dat ik helemaal mijn batterijen niet heb op geladen voor m'n mp3-speler )