Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Roos, ik zou 't niet terug lezen als ik jou was!
.
volgens mij is er in een week wel 50 pagina's volgepraat. zo kunnen we over 10 weken weer een nieuw topic beginnen
. Altijd heel gezellig, veel dingetjes gaan in de afprijs
d0nnaa_dan schreef:Van die grote Hypo-ruitersportwinkels, maken ze een soort outlet, onder tenten. Altijd heel gezellig, veel dingetjes gaan in de afprijs

das wel een eindje rijden

Ik ben even online, was vanmorgen ziek.. nu gaat het gelukkig al wat beter

We gingen ook even carrousselen, maar ja nando gaf zoals gewoonlijk weer is een trap naar sherra.. Rare pony
Maar wel een hele lieve

doei

hestejente schreef:Had dit dan aan het begin gezet dan was ik er niet aan begonnen. Ik had nog de hoop dat het op een gegeven moment over zou zijn en er wel wat belangrijks stond..En voor Roos: Roos, wil je alsjeblieft de afgelopen pagina's NIET lezen? Voor je eigen bestwil?
Nu heb ik alsnog al die onzin van jullie gelezen. 12!! PAGINA'S over poezen/katten en alles wat erbij hoort. Of te wel over het VO! Georgette schreef:Ik heb niks tegen katten en poezen, sterker nog de meeste vind ik zeer leuk (Dotje is bijvoorbeeld echt zo'n geweldige poes!), alleen dat ijlen lange geklets wat echt tever gaat qua niveau..Nee echt Roos, aan mijn geweldige kater kan jij geen hekel krijgen. Als je em ziet, dan smelt je!
Arme ik.. 

hestejente schreef:Hoi!!!
Wanneer ga jij op strandrit Roos?
@ Roos: heb ik nog speciaal voor jou een waarschuwing getypt toen het uit de klauw liep, hoe wil je dat ik die van tevoren had neergezet dan? Je kan toch niet iets posten in eerdere pagina's?
Gewoon als je denkt dat het zo weer uit de hand gaat lopen.

hestejente schreef:Maar toen ik in de gaten kreeg dat Lisa, Jolanda en Georgette niet meer te houden waren heb ik dat bericht meteen neergezet![]()
Gaan jullie met de eigen paarden? Of huren jullie ergens een stel?