marjoleinft schreef:ja gelukkig wel en ik ga straks een maand op vakantie en dan gaat ie dur ff doortrainen
een maand op vakantie? waar heen ?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
marjoleinft schreef:ja gelukkig wel en ik ga straks een maand op vakantie en dan gaat ie dur ff doortrainen
marjoleinft schreef:frankrijk lekker werken bij me kenissen op de boerderij
marjoleinft schreef:lekker weer beetje trekkerrijden en savonds een bosrit maken met de paarden
marjoleinft schreef:wie wil er nog een jong poesje we hebben er 4 wie o wie ?
ATE schreef:marjoleinft schreef:lekker weer beetje trekkerrijden en savonds een bosrit maken met de paarden
ga je met je ouders?
xan schreef:ATE schreef:sorry xan heb rustig dagje gehadal ben ik nu heel erg moe
Dat is meestal hè, als je het druk hebt heb je er niet zo'n erg in. Maar van een dagje "op de bank" wordt ik moeier dan druk bezig zijn.
Afijn, deze week zal ik het wel druk hebben want André is een weekin frankrijk.
winnitou schreef:marjoleinft schreef:wie wil er nog een jong poesje we hebben er 4 wie o wie ?
Zijn die dan ook lekker op de BBQ
niet echt een vette bek krijg je daar van hoor
marjoleinft schreef:wie wil er nog een jong poesje we hebben er 4 wie o wie ?
winnitou schreef:Zijn die dan ook lekker op de BBQ
ATE schreef:niet echt een vette bek krijg je daar van hoor

winnitou schreef:xan schreef:Afijn, deze week zal ik het wel druk hebben want André is een weekin frankrijk.
Of je hebt rust!

incognito schreef:Hallo allemaal,
Gefeliciteerd voor diegene die in de prijzen zijn gevallen.
En natuurlijk ook voor de andere.. voor de goeie rit.... en voorrrral doorrrrgaan.
Misschien dat ik veolgende keer ook weer een keer ga meedoen... maar niet op "achteruit" Paresca...
En natuurlijk ook voor de andere.. voor de goeie rit.... en voorrrral doorrrrgaan.
Misschien dat ik veolgende keer ook weer een keer ga meedoen... maar niet op "achteruit" Paresca...
xan schreef:quote="winnitou"][Afijn, deze week zal ik het wel druk hebben want André is een weekin frankrijk.
xan schreef:Nee hoor, ik heb een vent die veel doet thuis. Kan niet voor niets zoveel op de manege zijn
marjoleinft schreef:winnitou waar heb jij menlessen
marjoleinft schreef:okee en moet je dan ook lid zijn van de zaanse of niet?
xan schreef:incognito schreef:Hallo allemaal,
Schrijf je gewoon in, gezellig.
Er zijn weer wat nieuwe paardjes bijgekomen, misschien zit er iets voor jou bij.
incognito schreef: