enne, image01 gefeliciteerd!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Zwitsal schreef:mijn groomie (mn vriend^^) was echt geweldig ook vandaag trouwens..
toen ik voorheen altijd op rockefeller reed vond hij hem altijd een beetje eng (echt, ken geen liever paard, maar hij was enorm nieuwsgierig en aanhankelijk dus kan me wel voorstellen dat t een beetje eng is als er ineens zo'n enorm paard met zn hoofd tegen je aan gaat lopen duwen:P)..
maar rockefeller was dus rondom t hele wedstrijd gebeuren heel rustig..
heel anders dan joy, mn nieuwe carrousel paard. de vorige keer was dat echt een drama (kwam miss ook omdat ik zelf enigszins aan t stressen was omdat k toen geen groom had en dus al het tuig en dat paard in mn eentje moest vasthouden, en dat lukt nooit natuurlijk). Joy was vreselijk gestressed toen..
nu ook wel, beetje gespannen, dus ik dacht eerst...oh jee, kan ik mn vriend wel gewoon daar laten staan met Joy?
maar t ging echt super goed!!!
Mn vriend was helemaal niet bang en Joy gedroeg zich echt goed (oke, beetje onrustig nog wel, maar toch!).. dat neemt gelijk zo'n pak van je schouders af, dat je gewoon even rustig je kleren aan kan trekken en je spullen bij elkaar kan pakken ipv dat je met aan 1 hand een zenuwachtig drentelend/draaiend/lopend paard hebt, en met je andere hand probeert je laarzen aan te trekken enzo ^^
en borrie, volgens mij heb ik je paard wel gezien, kan m me even niet direct voor de geest halen maar heb wel zitten kijken ( en opletten) dus ik heb hem iig gezien! hij deed het wel braaf toch? (Als ik t me goed herinner)
liberty schreef:wij rijden allemaal met een D of E pony, hiervoor hebben wij toestemming gevraagd aan de vcn omdat wij geen 12 paarden hebben.
@zwitsal, ja je vertelde zo van de paarden die niet goed waren enzo,. ik zo o ben je van boktDe proef was ook idd best beheerst en rustig alleen zaten er nog wat fouten in die we volgend jaar er uit moeten hebben.
Rachelle302 schreef:Allemaal super resultaten dus!
Kreeg net een smsje dat onze donderdag groep vanmiddag 2e is geworden in de E-poule, dus volgend jaar in de D-poule start!
En ook nog is de prix de elegance gewonnen!!