Zoiets ja, want volgens mijn broer, en vriendin die daar ook gewerkt heeft, is hij echt een gigantische l ul
Wij doen alleen maar suprise met sinterklaas... Met kerst krijgen we meestal 'een' cadeautje en van mn oma altijf 50 euro ofzo
hahaha ik vind deze gewoon geweldig stevig beenwerk hebben met een gespierd achterhand.. dit gaat nog wat worden..
Ik vind deze ook erg schattig.. Alleen is deze nog wel erg jong.. http://koopjes.marktplaats.nl/dieren_en_toebehoren/paarden_overige/46232474.html?return=eJwdjtEOgyAMRf%2FFRB9FRDPBmMX9yFIHGUQUAmRzW%2FbvK2ua5pz2PhQEFR8jmjEKygdRRAXhpkedkheErM6rvd4grMlbgBTr3RJpVFD7FTs5tSjt0IgHCBJX7qGCuSty62hb67TZ82EnWsk4JVeymZbsYnHMjPcZW0RMZkyIb%2BMzHogD7TjP8vqnecNOaNKg9Q0WyvpEgQALPoTqYj62lZ9oMX5%2FRBJCpQ%3D%3D&df=1&fta=
hihi je moe gewoon tege fem zegge as ze dr achter is da ze net moet doen alof ze dr nog in geloof hihiis da veulen 100 % ?zo is da kleurtje wel mooi..k wil dr 1 die zo blijf!! maar ze worde meestal allemaal WIT
hihi die is wel leuk Joline alleen dat is geen egyptenaar die jkij bedoelt is pools/russisch ik wil net eentje als Jasir.. ook een egyptenaar
die van naomi bedoelde kdie van jou was wel 100% vin die leuk das wel een goede stalik ken die mensen.ik mail daar welis mee.