Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Cassidy

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 17:47

Heb dat hele topic niet meer gevolgd, maar misschien snap je nu ook waarom ik zelden op western kom?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 17:50

Tja, ik post er ook maar zelden. Ik lees alleen maar mee en post alleen bij de foto's, voor de rest vind ik het ook niet erg gezellig daar. Ik snap heel goed waarom jij er ook bijna niet komt Lachen

(kreeg net een PB dus hier het vervolg van mijn berichtje)
Het gebeurt mij ook echt vaak dat als ik er eens iets neerzet dat ik meteen een uitbrander krijg. Terwijl ik eigenlijk nooit iets naars neerzet, goed mss weet ik wel minder van WN maar ik heb wel het recht om iets te zeggen. Vooral een bepaald iemand heeft iets tegen mij, weet eigenlijk niet wat en waarom diegene iets tegen mij heeft. Vind het zelfs wel grappig worden eigenlijk gezien sommige opmerkingen Nagelbijten / Gniffelen Maar Suus en ik zijn ervan overtuigd dat die niet helemaal lekker is gekeken naar andere posts en profiel van desbetreffende bokker. Maar mij boeit het niet echt met die mensen, ik vind ze vervelend en hoef niet met ze te praten als ik dat niet wil. Maar als iemand zo'n opmerking tegen mij maakt dan kan ik wel link worden want het is helemaal niet nodig om iets op die manier te brengen Maargoed, uiteindelijk zijn we allemaal mensen. Zij kunnen er ook niets aan doen dat ze met lange tenen geboren zijn Clown
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 14-12-06 17:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 17:54

Overigens had Kim in het eerste topic wel de link gelegd naar het topic waar geopperd werd dat iedereen filmpjes moest maken van een rit zonder hoofdstel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 18:01

Hahaha bedankt dat je mij er even op attendeerde, heb het nu gewoon bij 1 zin gelaten Knipoog

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 18:04

Zie ik je vanavond op stal? Denk niet dat ik het red tot het eerste uur, moet tot half zeven blijven en dan hangt het nog van de file's af hoe snel ik op stal kan zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 18:06

Jep, ik kom vanavond weer lekker rijden Lachen Jammer dat je niet in onze les mee kan rijden! Of voel je je niet meer veilig om met mij in dezelfde bak te rijden na vorige les? Hahaha Haha! Ik ga me nu omkleden iig en dan gaan we rond 18.30u weg. Mij benieuwen op wie ik mag. Vorige week op Ramoon ging best wel lekker vond ik, had ik eigenlijk niet verwacht.

Ik zie je vanavond!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 18:11

Ik voel me wel hartstikke veilig hoor, na de eerste keer dat ze zo onrustig werd door de wind op het dak hebben we daarna geen problemen meer gehad.

Hoop dat ik volgende week weer de vroege ploeg krijg, kan ik op tijd tenminste weg...die fransen presteren het gewoon om om half 7 nog te gaan bellen met problemen die een paar uur duren om opgelost te worden. Erg leuk als je net met je jas aan staat en de paarden op je wachten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 18:18

Ooh dat moet idd heel vervelend zijn! Wel leuk dat je Frans moet spreken voor je werk! Ik wist helemaal niet dat jij ook goed Frans spreekt!

Ohja da's waar van vorige week met Glory. Goed dat jullie daar nu geen last meer van hebben! Ik bedoelde met veilig over dat ik je vorige week voor je sokken reed met Ramona. Hahaha Vork

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 18:22

O, dat is verder geen punt. Moeten we ook aan wennen, en de bak is gelukkig lekker groot.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 18:41

Oh die ene bokker van een aantal andere akkefietjes? Nee die is niet helemaal lekker, maar maak je geen zorgen ze heeft iets tegen normale mensen en niet in 't speciaal tegen jou heb ik begrepen... Nagelbijten / Gniffelen

Ik heb trouwens wel heel lang meegepost in 't HK westerntopic, heel gezellig maar ik kon 't allemaal niet meer bijhouden. Lees af en toe nog wel mee.

Iig allebei veel plezier op stal straks (of nu?) Clown

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 00:59

Ik heb heerlijk gereden op Glory, en daarna nog in de buitenbak een half uurtje op Rejoice. Wat een wereldpaard dat...twee weken wenig gedaan/stilgestaan wegens singelplek, had gisteren vrij gehad in de grote bak(twee keer gerold en daarna stom in een hoekje gestaan), vandaag opstappen en wegrijden. Geen stap verkeerd gezet, ondanks de wind en het geflapper van het plastic van de balen met kuil die naast de snipperbak opgestapeld stonden.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 10:31

Wow da's knap, menig paard zou op z'n minst heel druk zijn. Lachen

Zit weer in de mediatheek nu, heb een hele zere keel, denk dat ik aangestoken ben door een vriendin. Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 11:35

Hehe daar ben ik weer. Nog maar 10minuten en ik kan weer naar huis, weer een nuttige en zeer enerverende schoolweek gehad Nagelbijten / Gniffelen

Rejoice is zeker een wereldpaard zeg! Wat lief dat ze zo kalm is gebleven. Lekker dat je iig even hebt gereden op haar.

Hahaha Suus, ik had idd gelezen dat ze het vrijwel bij iedereen doet zojuist. Het zal maar je hobby of dagbesteding zijn Clown Je gaat toch niet ziek worden he? Ziek worden moet je altijd doen op het juiste moment, dus niet in de vakantie maar tijdens een schooldag Vork

schumiegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 14:11

Hallo allemaal!
heerlijk zo'n rustig karaktertje,moeten wij hier niet proberen op stal.uitzonderingen daar gelaten....
Heb nog niks hier in de buurt gevonden,wel een paar stallen maar die spreken me nog niet direct echt aan...

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 12:43

Mogguh. Lachen

Ben weer terug van stal, heb op Summertime gereden, Summer was een beetje vlot en ze had besloten dat ze d'r ook maar vandoor kon gaan. Ook de deur op de korte zijde was opeens eng, toen ging ze spontaan zijwaards in draf... Nagelbijten / Gniffelen

En Angela moest eigenlijk op Summer, ze vond de sleazy eng... Clown

Weet iemand btw welk type deken Summer op heeft? Vind 't wel een leuke deken maar ik weet alleen dat 't van HH is. Tong uitsteken

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 12:49

Ik ben niet helemaal op de hoogte van de dekens van de manegepaarden. Maar Stacey is toch nog niet aan een deken toe? Wacht met kopen van dekens tot ze de winter ingaat, anders ben je het jaar daarop weer aan een nieuwe deken toe omdat ze er uit is gegroeid.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 12:59

Tuurlijk krijgt Stees nog geen deken, die mag nog even wollie zijn, 't komt gewoon door mijn dekentic, als ik een leuke deken zie moet en zal ik weten wat voor een deken het is. Haha!

Denk dat als ik Stees een winterdeken op gooi dat ik de volgende dag alweer een nieuwe kan kopen (mede dankzij sloopgraag weidemaatje *LOL* ).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 17:00

Hmm, ik heb geen idee welk deken ze heeft. Het is idd een leuke met die verschillende kleuren. Je zusje heeft groot gelijk hoor over die sleazy Nagelbijten / Gniffelen arme Summer, ze vind het zelf ook maar een onding. Haar oren gaan iedere keer plat naar achter zodra je met dat ding aankomt. Vraag me dan ook af wat ze om moet als de tempratuur straks gaat dalen... Mss een met schapenwol gevoerde sleazy? Clown

Had ze het bij jou ook bij die grote gesloten deur op de korte zijde? Bij mij wilde ze idd donderdag ook al moeilijk gaan doen aan het begin van de les. Maar na een paar keer erlangs liep ze gewoon door. Wel knap dat ze ineens heel goed zijwaarts kon Schijnheilig Stoppen kan ze nu ook goed he? Je staat echt in 1 keer stil, echt relaxed!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 17:46

Jah ze ging wel perfect zijwaards op de korte zijde, jammer dat 't wat minder ging toen ik d'r om vroeg... Clown

Hebben net kerstpaketten samengesteld voor 't bedrijf van m'n moeder... *LOL*
Best leuk om je eigen kerstpakket samen te stellen... Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 12:57

Hahaha typisch Summer Vork

Lijkt mij idd ook wel leuk, je eigen kerstpakket maken. Stop je er voor jezelf extra leuke dingen in Nagelbijten / Gniffelen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 13:02

Hmm nee helaas er moest in elk pakket zo ongeveer 't zelfde (behalve de paketten voor de jongens Tong uitsteken ), maargoed we waren in zo'n leuk hebbedingetjeswinkeltje. Ik hou van hebbedingetjeswinkeltjes. Lovers

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 13:05

Hahaha, dat spul waar je eigenlijk niet veel aan hebt maar toch leuk is om te krijgen en te hebben. Ik ken het Vork

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 13:07

Haha ja, kaarsjes enzo, gewoon leuke gezellige prulletjes. Lovers

Btw, raad 't paard:
Afbeelding
Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 13:09

Hahaha die toverbal van je toch Clown Ik kan echt niet wachten tot ze eindelijk haar eigen kleurtje krijgt. Ben echt zo benieuwd wat dat gaat worden!

Wat een gedoe weer op bokt: viewtopic.php?f=1&t=697774&hilit=

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 13:10

Ja ze moet echt ff opschieten met verkleuren. Clown

Ik wil een nieuwe ava maar ik kan geen leuke foto vinden. Nagelbijten / Gniffelen