Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Maar Suus en ik zijn ervan overtuigd dat die niet helemaal lekker is gekeken naar andere posts en profiel van desbetreffende bokker. Maar mij boeit het niet echt met die mensen, ik vind ze vervelend en hoef niet met ze te praten als ik dat niet wil. Maar als iemand zo'n opmerking tegen mij maakt dan kan ik wel link worden want het is helemaal niet nodig om iets op die manier te brengen
 Maar Suus en ik zijn ervan overtuigd dat die niet helemaal lekker is gekeken naar andere posts en profiel van desbetreffende bokker. Maar mij boeit het niet echt met die mensen, ik vind ze vervelend en hoef niet met ze te praten als ik dat niet wil. Maar als iemand zo'n opmerking tegen mij maakt dan kan ik wel link worden want het is helemaal niet nodig om iets op die manier te brengen  Maargoed, uiteindelijk zijn we allemaal mensen. Zij kunnen er ook niets aan doen dat ze met lange tenen geboren zijn
 Maargoed, uiteindelijk zijn we allemaal mensen. Zij kunnen er ook niets aan doen dat ze met lange tenen geboren zijn  

Jammer dat je niet in onze les mee kan rijden! Of voel je je niet meer veilig om met mij in dezelfde bak te rijden na vorige les? Hahaha
 Jammer dat je niet in onze les mee kan rijden! Of voel je je niet meer veilig om met mij in dezelfde bak te rijden na vorige les? Hahaha  Ik ga me nu omkleden iig en dan gaan we rond 18.30u weg. Mij benieuwen op wie ik mag. Vorige week op Ramoon ging best wel lekker vond ik, had ik eigenlijk niet verwacht.
 Ik ga me nu omkleden iig en dan gaan we rond 18.30u weg. Mij benieuwen op wie ik mag. Vorige week op Ramoon ging best wel lekker vond ik, had ik eigenlijk niet verwacht. 

Je gaat toch niet ziek worden he? Ziek worden moet je altijd doen op het juiste moment, dus niet in de vakantie maar tijdens een schooldag
 Je gaat toch niet ziek worden he? Ziek worden moet je altijd doen op het juiste moment, dus niet in de vakantie maar tijdens een schooldag  

).
 ).                                                          arme Summer, ze vind het zelf ook maar een onding. Haar oren gaan iedere keer plat naar achter zodra je met dat ding aankomt. Vraag me dan ook af wat ze om moet als de tempratuur straks gaat dalen... Mss een met schapenwol gevoerde sleazy?
 arme Summer, ze vind het zelf ook maar een onding. Haar oren gaan iedere keer plat naar achter zodra je met dat ding aankomt. Vraag me dan ook af wat ze om moet als de tempratuur straks gaat dalen... Mss een met schapenwol gevoerde sleazy?  
  Stoppen kan ze nu ook goed he? Je staat echt in 1 keer stil, echt relaxed!
 Stoppen kan ze nu ook goed he? Je staat echt in 1 keer stil, echt relaxed!                                                         

), maargoed we waren in zo'n leuk hebbedingetjeswinkeltje. Ik hou van hebbedingetjeswinkeltjes.
 ), maargoed we waren in zo'n leuk hebbedingetjeswinkeltje. Ik hou van hebbedingetjeswinkeltjes.  

Ik kan echt niet wachten tot ze eindelijk haar eigen kleurtje krijgt. Ben echt zo benieuwd wat dat gaat worden!
 Ik kan echt niet wachten tot ze eindelijk haar eigen kleurtje krijgt. Ben echt zo benieuwd wat dat gaat worden!