Wat een takke weer he
De paarden waren (bijna) allemaal blij dat ze weer naar binnen mochten
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
De paarden waren (bijna) allemaal blij dat ze weer naar binnen mochten

) En Jet moest Warenko ook gaan halen, maar de rest was wel blij dat ze naar binnen mochten hoor
Diddle wilde liever gewoon doorgaan met graseten....
(sorry Heli, mogen we jou al ouwetje noemen?
)
. Layla is een beetje ziek dus ik ga haar moeder bellen om een uurtje of 12 dat ze haar maar moet komen halen
. Daarna zal ik het land nog gaan mesten en anders doe ik het morgen met jullie goedvinden. Ik zag het gisteren niet zo zitten in de regen eigenlijk. sorry
maar maak het vandaag of morgen wel goed. Jullie mogen het gewoon laten liggen hoor doe ik het wel. Vind het niet erg. Mocht Layla een beetje opknappen dan gaat ze nog wel even mee naar stal en anders de volgende keer weer.
madelon31 schreef:Wat een lekker weer vandaag...snik snik staan de paardjes binnen....
jarno schreef:madelon31 schreef:Wat een lekker weer vandaag...snik snik staan de paardjes binnen....
ja zeker lekker.
enne madje ik heb vernania al uitgemest hoor. die hoef je niet te doen vandaag.
gr
!Citaat:madelon31"
zozo zeurlie..wat een service..nou dat scheelt dan weer voor vandaag...je mag het morgen ook doen hoor als je tijd hebt
het deed zo'n pijn. maar het gaat
nou ja als iemand er
. mja ik ga zo naar stallie 

..op zich wel interessant, maar je wordt er zo gaar
van! Vooral als het helemaal in Bilthoven is, waar amper bussen rijden en geen taxi te krijgen is! Ik moest naar een instelling ergens in de bossen, dus heb ik maar een fiets gehuurd......Hoe maf moet je zijn ..??? Jetta schreef:Nou, ik kom zo lekker naar stal! Pff, ik heb er weer een wereldreis opzitten en een vergaaaaaaadering ....op zich wel interessant, maar je wordt er zo gaar
van! Vooral als het helemaal in Bilthoven is, waar amper bussen rijden en geen taxi te krijgen is! Ik moest naar een instelling ergens in de bossen, dus heb ik maar een fiets gehuurd......Hoe maf moet je zijn ..???