Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Shalimar schreef:Staat er ergens in de regels dat je met een manegestartkaart niet met je eigen paard mag starten? Ben ik wel benieuwd naar eigenlijk...
Shalimar schreef:Staat er ergens in de regels dat je met een manegestartkaart niet met je eigen paard mag starten? Ben ik wel benieuwd naar eigenlijk...
KsVrPy schreef:Ja daarom... Dat vind ik ook. Eigen paarden zijn vaak net zo moeilijk/makkelijk als manege paarden te rijden.
SnowyLover12 schreef:Ik moet zondag de F4 rijden.
Willen jullie zeggen waar ze een beetje opletten
Mandyy schreef:KsVrPy schreef:Ja daarom... Dat vind ik ook. Eigen paarden zijn vaak net zo moeilijk/makkelijk als manege paarden te rijden.
Dat kan.
Maar de meeste mensen met eigen paarden rijden wel vaker dan één keer per week.
Rijden vaak als enige op het paard.
Kennen het paard veel beter.
Bij ons winnen de eigen paarden altijd! Zijn ook allemaal mensen die heel vaak op wedstrijd gaan.
Maakt mij verder niet uit hoor.
SannySunny schreef:Wie rijd er nu al f13, F14??
Ik rijd nu F13b
KsVrPy schreef:[
Als ze altijd winnen zou ik ze is voorstellen om KNHS te gaan rijden.Mijn paard loopt precies hetzelfde niveau als een
manegepaard. Ik heb geen zin om KNHS te doen omdat ik KNHS wedstrijden niet zo gezellig vindt. Bij ons wordt er trouwens geen
punt van gemaakt dat ik ook meedoe.Als ik altijd win (wat toch niet gebeurt) ga ik heus wel KNHS wedstrijden rijden.
@xxJuStMixx
Dat moet bij alle F-proeven neem ik aan...
Mandyy schreef:KsVrPy schreef:[
Als ze altijd winnen zou ik ze is voorstellen om KNHS te gaan rijden.Mijn paard loopt precies hetzelfde niveau als een
manegepaard. Ik heb geen zin om KNHS te doen omdat ik KNHS wedstrijden niet zo gezellig vindt. Bij ons wordt er trouwens geen
punt van gemaakt dat ik ook meedoe.Als ik altijd win (wat toch niet gebeurt) ga ik heus wel KNHS wedstrijden rijden.
@xxJuStMixx
Dat moet bij alle F-proeven neem ik aan...
Zoals er staat zijn het mensen die vaak op wedstrijd gaan. KNHS dus.
En zoals ik ook al zei maak ik er geen punt van, ik doe mee voor de lol en niet om het winnen.