Manege-gangers uit Amsterdam/Amstelveen!?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 15:44

He jammer!! Ik moet namelijk alleen, en dan 2 pony's rijden is altijd zo'n gedoe vind ik haha met z'n 2en is het een stuk leuker!

Reem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 15:56

Leuk aanbod, ik zou wel willen, maar ben helaas vol geplant vanavond..

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 15:58

He jeetje, niemand kan
hihi

Schimmelig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-06 16:24

Wat is iedereen saai... misschien wil fluffyfox of muiszje wel met je mee

manic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 16:30

Saai, saai?! Ik heb al 2 maanden niet meer gesprongen... Helemaal niet saai

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 16:41

Schimmelig heb jij geen zin om mee te hobbelen dan??

Tinky12

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 17:11

manic schreef:
Ik had Emiel nog de groeten van je gedaan hoor... Die zij dat 'ie jou wel kende inderdaad... Maar wist niet dat je zelf ook een paardje had nu

Haha...lief van je,ken hem iid van toen ik Vaan nog had en later toen ik Felice reed(die Shire die er ook in de buurt staat).Later eigenlijk nooit meer gesproken...

Veel plezier met je springles...jij liever dan ik

Lavendula...wat een luxe probleem heb je he...2 pony's .Jammer dat je niet hier in de buurt staat....hadden we samen kunnen hobbelen!!

Veel plezier!!

Groetjes,Tinky

manic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 17:11

Gvd... Waarom doen ze op mijn werk altijd om 17:30 "OH! Kun je nog snel even iets doen?!"

Is inmiddels 18:10... en zit nog op ze te wachten... Zucht. Ik wil naar stal

Tinky12

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 17:15

manic schreef:
Gvd... Waarom doen ze op mijn werk altijd om 17:30 "OH! Kun je nog snel even iets doen?!"

Is inmiddels 18:10... en zit nog op ze te wachten... Zucht. Ik wil naar stal

Kijk...dat vind ik dus fijn aan wisseldiensten.....als het tijd is komp vanzelf de volgende groep .
Maar altijd vervelend hoor als het mooi weer is.... hoop dat je zo lekker naar huis kunt...nog ff genieten van dat het lekker is buiten!!

Groetjes,Tinky

manic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 17:23

Damnit... Ik ben het nu echt zat. Moet vannacht ook al werken, heb springles en het is inmiddels 18:30 en ze zijn me nog steeds bezig aan het houden. Ik baal hier echt als een stekker Echt niet grappig meer.

Siggislief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 17:30

Ga gewoon weg , of gewoon zeggen dat je het zat bent!
Ach ja , ik was eigenlijk allang weg gegaan!

Reem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 17:31

Schimmelig schreef:

SAAI?! Ik heb GVD een FEESTJE HOOR!!

Siggislief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 17:32

Ga dan naar je gasten als je een feestje hebt!

fluffyfox

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 17:42

Schimmelig schreef:

hihi
thnx peet
jammergenoeg kan ik niet nu
we zijn half aan t verhuizen momenteel dus beetje druk

x_moontjuh_x

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 19:09

Lavandula schreef:
Vandaag met de kids heerlijk de hele dag buiten geweest, wat was het warm zeg pff maar ik mag niet klagen Gezellig wezen picknicken met de kids, vonden ze erg leuk!!
Gisteren avond trouwens met de ijspoonies 2 uur in het bos gecrossed, het was zulk heerlijk weer!! We hebben zelfs het boomstammetje gesprongen 2x en door de waterbak geweest, hihi dat was voor mij voor het laatst 6 jaar terug op een groot paard, zo'n ijslander is dan wel heel wat anders haha *benen in je nek*
Vanavond denk ik weer even hobbelen in het bos, (iemand zin om mee te gaan???)

als ik in amstelveen was wel ja..
maar ben bij me moeder dus..

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 20:01

Te laat allemaal!!
Ben alweer terug! hihi nog best lastig hoor; zonder zadel en dan nog een frisse wilde ijslollypony naast je hebben hobbelen hihi ach heb weer een arm spier getraind

x_moontjuh_x

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 20:02

jeej

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 20:21

Manic: Wat stom zeg!! Zó laat nog op je werk en dan alleen nog maar kunnen wachten... pff
Tot hoe laat heb je nou moeten blijven hangen??
Ging je springles goed? Van wie had je les?

Schimmelig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-06 20:56

Van de week maar eens op zoek naar een manege in Dordt, zou toch wel weer wat lesjes willen nemen... zal hier wel niet veel goedkoper zijn dan in A'dam, grr. Eigenlijk ben ik nu super off topic, gezien ik niet meer in A'dam woon

manic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 21:55

Tot half zeven en toen ben ik heel snel weggegaan... Baalde natuurlijk weer als een stekker, want ik doe "haasten" niet zo erg goed... Snel borsteltje over mijn peerd en opgetuigd... Maarja, ik vind het altijd prettiger om eerst even uit te mesten enzo, dan hoef ik dat niet na het rijden te doen... Maar goed.

Springen ging helemaal super! Ik vond echt dat ik best stoer was... Best hoog gegaan voor mijn doen. Ook geen probleem met Solon, die was weer helemaal goed. Ik moet hem echt alleen leren te WACHTEN voor de sprong... Hij gaat echt zo belachelijk vroeg af...

Maar, tsja, heerlijk gereden... Daarna nog even grasjes laten eten, dus hij was happy.

Ik heb les van een kennis van me, Roos. Betaal er eigenlijk heel weinig voor... Het is meer een soort vriendendienst... En voor mij net leuk, omdat ze bakken ervaring heeft en ik dus een heleboel bij leer...

Was erg leuk om weer te doen...

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-06 08:34

Klinkt goed toch?! Ik ben zelf al helemaal geen held met springen, heb altijd het idee dat ik er eerder overheen ga dan het paard , hihi

Edit: Goede morgen trouwens allemaal!! Zijn jullie ook weer allemaal fris en fruitig opgestaan?:P hihi
Ik heb weer een drukke vakantie dag voor de boeg Zometeen even fietsen met m'n hond, opruimen, en dan naar stal om te rijden op 'het grote paard';)

Pluutje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-06 08:48

Poeh, fris en fruitig ben ik nooit echt 's ochtends

Ben alweer druk bezig met "studeren". Heb me net opgegeven voor de tentamens, die komen alweer veelste dichtbij!(eind mei/begin juni). Verder weer aan mijn essay aan het werken, pfff... Vanmiddag een kleine excursie naar de rechtbank (politierechter), lijkt me wel leuk. Hoop wel dat ik voor die tijd nog even kan zonnen

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-06 08:51

Nee ik ben ook nooit zo fris en fruitig s ochtends, maar vandaag viel het reuze mee, ben al druk aan het wassen!! en zometeen even met mn hond naar het bos op de fiets, word helemaal blij van dit mooie weer!!
En studeren.. ach dat moet ik eigenlijk ook, maar vandaag even niet hihi

manic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-06 08:57

Ik ben er ook weer! Moest vannacht werken maar dat is gelukkig allemaal goed gegaan... Het springen ging inderdaad echt fijn. Mijn paardje heeft al wat concourservaring opgedaan met mijn ruitertje voor soms en op die manier kan Solon mij nu goed meehelpen. Ik mag wel meeliften van hem

Ik was ook nooit zo een held met springen maar met Solon is het gewoon leuk. Hij is zo gretig... en ik heb hulp van iemand die het echt kan, maar tegelijkertijd zich ook aanpast aan wat ik kan. Dus zo zijn we een paar maanden terug begonnen met hele kleine sprongetjes en nu gaat het allemaal stukken beter... Echt gaaf

Pluutje

Re: Manege-gangers uit Amsterdam/Amstelveen!?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-06 09:05

Ik vind springen ook maar eng Maar het helpt inderdaad ontzettend als je een paard hebt dat het echt leuk vindt en braaf doet. Ik heb met Leroy ook meerdere keren 1.10 gesprongen, ben ik nog steeds trots op, haha .
En een goede instructeur helpt ook heel erg inderdaad! Bij meneer Roovers (ex-eigenaar van de Ruif) heb ik toen ook dingen gesprongen die ik eigenlijk echt niet drufte (oxers met witte hekjes eronder, strobalen, brede sprongen, etc.). Bij Ed van Dijk trouwens ook, heb ik zelfs 6 in-uitjes gesprongen, ZONDER HANDEN! . Voelt echt goed dan achteraf!
Met een ander paard zou ik dat soort dingen echt nooit durven, nou ja, misschien als ik ooit weer een paard net zo goed vertrouw...