Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
manic schreef:Ik had Emiel nog de groeten van je gedaan hoor... Die zij dat 'ie jou wel kende inderdaad... Maar wist niet dat je zelf ook een paardje had nu
.Jammer dat je niet hier in de buurt staat....hadden we samen kunnen hobbelen!!
manic schreef:Gvd... Waarom doen ze op mijn werk altijd om 17:30 "OH! Kun je nog snel even iets doen?!"
Is inmiddels 18:10... en zit nog op ze te wachten... Zucht. Ik wil naar stal
.
hoop dat je zo lekker naar huis kunt...nog ff genieten van dat het lekker is buiten!!
Echt niet grappig meer. Schimmelig schreef:Wat is iedereen saai... misschien wil fluffyfox of muiszje wel met je mee
Schimmelig schreef:Wat is iedereen saai... misschien wil fluffyfox of muiszje wel met je mee
Lavandula schreef:Vandaag met de kids heerlijk de hele dag buiten geweest, wat was het warm zeg pff maar ik mag niet klagenGezellig wezen picknicken met de kids, vonden ze erg leuk!!
Gisteren avond trouwens met de ijspoonies 2 uur in het bos gecrossed, het was zulk heerlijk weer!! We hebben zelfs het boomstammetje gesprongen 2x en door de waterbak geweest, hihi dat was voor mij voor het laatst 6 jaar terug op een groot paard, zo'n ijslander is dan wel heel wat anders haha *benen in je nek*
Vanavond denk ik weer even hobbelen in het bos, (iemand zin om mee te gaan???)
hihi ach heb weer een arm spier getraind
, hihi
Zometeen even fietsen met m'n hond, opruimen, en dan naar stal om te rijden op 'het grote paard';)

Maar het helpt inderdaad ontzettend als je een paard hebt dat het echt leuk vindt en braaf doet. Ik heb met Leroy ook meerdere keren 1.10 gesprongen, ben ik nog steeds trots op, haha
.
. Voelt echt goed dan achteraf!