Manege de Vughtse Hoeve

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

sjaslique

Re: Manege de Vughtse Hoeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 11:19

He getsie wat balen zeg dat D. in de lappenmand zit. Hopelijk geneest het goed en snel. Dus bij deze beterschap voor D.

djoontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 13:33

Zaterdag op Paco gereden. Die had echter besloten dat hij geen zin had om een uurtje hard te werken en liep als een levenloos vodje de bak door. En als ik m ook maar even bij elkaar gereden kreeg, ging dit met nogal wat spanning gepaard en ging hij gelijk teugelkreupel lopen. Dus daarna maar een paar galopjes gemaakt en lang en laag de bak rond gehuppeld. Op een gegeven moment liet hij eindelijk goed los, en was het hele teugelkreupelgedoe ook over.
Wel jammer, maar ach, iedereen heeft wel eens zijn dag niet. Ach gut
Whitney en Elgiza hadden ook last van werkontwijkend gedrag (zou het besmettelijk zijn Clown ? ) en waren niet vooruit te branden. Op een gegeven moment het gas van Whitney er goed opgezet in draf met de consequentie dat ze in versnelling 5 alle hoeken afsneed zowel in draf als galop.
Hopelijk zijn de beide dames volgende week wat gunstiger gestemd, en als ze geen zin hebben, dan moeten we die maar even maken Duivel

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 20:15

Joehoe vant weekend weer wedstrijd Lachen
vrijdag en zondag allebei de dagen om 7 uur (savonds dan he Tong uitsteken)
Amarie heb jij je scheersetje nog op de manege staan? Zo nee mag ik die deze week lenen?

Kim_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 22:24

is het eigelijk al zeker dat letta blijft en die pony?

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 23:52

Als ik het niet vergeet Joyce dan neem ik het morgen mee, mocht dat niet zo zijn stuur me dan donderdag nog even een smsje

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 15:04

Edit zondag moet ik om 6 uur had verkeerd gekeken haha Tong uitsteken
en marie doe ik als ik je vanavond niet meer zie..

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 18:35

Ik heb bij S. al een briefje klaargelegd dat ik het niet moet vergeten, dus misschien gaat het toch goedkomen

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 23:27

Haha nou dan hoor ik het wel..

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 00:11

Nee niet gokken hoor, stuur me morgen rond 6 uur (avond) nog even een berichtje op de telefoon. Dan moet het goed gaan komen

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 12:45

haha doe ik.. of ik bel wel ff snel Tong uitsteken

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 18:40

Nou wat een lekker weertje he..

Met olympus privé les gehad, ging redelijk, maar ik had gister geen zin om te rijden dus hij was erg vervelend (mijn schuld) Nu is ie hopelijk goed los voor morgen en maken we er weer een leuke wedstrijd van Lachen

Op de manege is in de kleine bak een plaat afgewaaid dus daar mag niet gereden worden (hopen dat het morgen wat minder is met de wedstrijd)
Een boom langs het fietspad is omgegaan en 'gelukkig' de goede kant op anders een boom door de kleine bak

VonDutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 19:01

Jah joh, kei lomp!
Die boom lag helemaal over de weg, in stukken.
Ik hoop maar dat het ophoudt, wil morgen naar Drunensruiterhuis.

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 19:14

Jaa pff.. was ik blij dat ik al gereden had... Maar met gorez stappen met dit weer zie ik ook niet zo zitten.. maarja vanavond maar ff kijken

djoontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 19:29

Ik hoop maar dat ze die plaat snel kunnen maken, met dit weer ga je sowieso niet snel even buitenrijden Clown
Hoe gaat het met het voeren J.? Zijn de paardjes ondertussen een beetje gewend? Ennem, zet m op met die wedstrijd hè! Veel succes OK dan!
Ik ben er overmorgen niet, ga de winterefteling bezoeken met wat vrienden. Dus nu maar hopen dat het zaterdag spontaan mooi weer is. Ik ga niet in de regen in de rij staan, ik verzuip niet zo graag Haha!

Was gisteren nog op Glen zijn superdeluxe nieuwe stal geweest. Even gelongeerd in het zwembad/ de longeerring hij deed het erg goed Ja . De bak wordt daar wel goed onderhouden dus die blijft aardig droog. Hij maakt vorderingen, ik hoorde dat hij dinsdagavond erg braaf was en zelfs stukken begon na te geven. Nog even flink oefenen en mijn dressuurCurly is klaar Haha!

Kim_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 20:53

veel succes J. met de wedstrijd. wel vervelend dat er een plaat van het dak is gewaaid. bij ons waren er net 2 dakpannen afgewaaid maar die heeft me vader er alweer opgelegd. is er nog wat bekend over letta en die pony?

MiekSpeciaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 23:48

Succes Joyce!

Ik kom net van de ehbo.. Denk dat ik niet kan rijden zaterdag, ben min of meer van de trap geflikkerd en mn teen doet super super veel pijn. Ze zeiden dat ie niet gebroken is, gelukkig, maar ik kan er echt totaal niet op lopen en verga echt van de pijn maarja... We zullen zien..

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-07 01:12

djoontje schreef:
Ik hoop maar dat ze die plaat snel kunnen maken, met dit weer ga je sowieso niet snel even buitenrijden Clown
Hoe gaat het met het voeren J.? Zijn de paardjes ondertussen een beetje gewend? Ennem, zet m op met die wedstrijd hè! Veel succes OK dan!

Nou F. van die tinker heeft vandaag gewoon buiten gereden hoor.. Hij ging letterlijk en figuurlijk ff uitwaaien haha..

Nou ze krijgen weer 2x per dag hooi/kuilgras.. Nu alleen voor het uitmesten (dus zeg 8 uur) en gewoon om half 3..

djoontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-07 09:25

Gelukkig maar. T zal misschien wel minder efficient zijn voor de mensen, maar de paarden hebben er wel baat bij.

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-07 12:39

Ja idd dat denk ik ook wel.. ze zijn er al aan gewend was als er nu opgestooid is gaan ze allemaal slapen haha

VonDutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-07 16:03

Net terug van het drunens ruiterhuis, nieuwe rijbroek en jas en sokken , ik kan er weer even tegen Clown

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-07 17:21

Haha ging je daar ook voor naar drunen of voor wat anders? (of voor maar 1 ding Tong uitsteken )

Kim_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-07 20:49

is het dak van de kleine bak al gemaakt? en blijft die ring in de grote bak morgen er ook nog staan?

__manon__

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-07 22:57

Ik hoop dat de ring er morgen niet meer staat... Denk niet dat het ech gaat werken als we met zn allen erin moeten rijden.

xxxLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-07 10:01

ik kom vandaag niet rijden, gisteravond schoolfeest gehad en is er iemand doodleuk met een naaldhak aan de zijkand van mijn voet gaan staan kan er amper druk opzetten en kom mijn laarzen niet in. Ik lees het vanavond allemaal wel hier veel plezier vandaag!

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-07 10:34

Wat een pechvogels allemaal.
En Manon de ring blijft niet liggen, zou een beetje krap worden.
De lessen duren tot vijf uur, dan gaat meteen de ring erin en om half 6 begint dan de wedstrijd weer.