Nou hier komt het verslag dan

Heb dus eergisteren op Anke gereden
Was best wel banketstaaf, ik zei zo tegen chris, ja mag ik op annabel? (omdat ik dacht, anke mag vast weer niet..
) dus hij zo ja 
Nou hij even een hoofdstel gehaad, zat een slof aan dus vond het al een beetje raar omdat ik dat de vorige keer ook al niet had 
Ik dus naar de stal gelopen, stond ze er niet in
Was een vrouw mee aan het rondlopen die had haar net gereden. Nja dus weer op stal gezet zodat ik haar kon opzadelen.. Ongeveer bijna klaar, komt Chris ineens de stal binnengelopen.. Nee die niet! 
Dus afgezadeld, en naar anke gelopen..
Nja dus toen anke opgezadeld en mee naar de bak..
Wel even wennen zeg een slof
Maargoed ik merkte al wel dat ze lekker aan het been was
Ik moest dus ook niet proberen om maar een beetje druk te geven, dan vloog ze al naar voren
Nja draf ging wel aardig, af en toe ineens super hard, maar dan gewoon even laten ontspannen en dan ging het weer goed. Hoefslag lopen was ook niet zo haar ding volgens mij want op verschillende stukken deed ze ineens haar achterhand naar de binnenkant en dan liepen we soort van niet echt meer recht over de hoefslag 
Nja galop snijdt ze behoorlijk de hoeken af, echt heel abrubt en ze gaat ook nog best wel hard dus heb ik maar besloten om voltes te gaan rijden 
Nja al met al was het een leuk paardje! 
Hopelijk kan ik er volgende week weer op
Mn lijstje nu:
1.Anke
2.Annabel
3.Azot
Whaha grappig allemaal met een A! 
En ikzelf ook nog is, Annette rijd op Anke, Annette rijdt op Annabel, Annette rijd op Azot