Zo he, ben even een dag aan het werk en meteen 2 pagina's vol geluld!
@ Ilzas, niet te veel poetsen hoor, is niet goed voor je. Enne, maandag begint de ernst van het leven weer he? Succes alvast!
@ Gomir wij moeten binnenkort maar even persoonlijk contact opnemen... lijkt me wel handig enzo
Meiden, luister allemaal naar SL! Ze heeft gewoon gelijk... het lijkt allemaal zo mooi, met paarden werken, maar in het eggie.... En ik ben 33 en weet nog steeds niet wat ik wil worden dus daar zou ik me als ik jullie was nog maar niet druk om maken. Ow ja, ik wil beroemd worden enzo, maar niemand ziet wat in me. Sielugh he?
Wie heeft trouwens op de manege rondverteld dat ik een verzorgster zoek? Foei, is nog helemaal niet zeker....
En nu ga ik eerst es effe koken. He, ik kan ook nog kok worden als ik groot ben. Hmm. eerst effe oefenen
Oh en mijn mopje is vandaag bij de tandarts geweest! Ze had wat haakjes en nu niet meer. En ze heeft zich keurig gedragen. Het is ook zo'n poeperd van een paard he....
alleen jammer van die torenhoge rekeningen steeds....
Ahaa snap wat het is op wie ga je rijden dan melis? naja iig tof heaa rotschool, ik kan nu weer gaan beginnen met m'n huiswerk.. zit een paar dagen op school en grr... Lijkt me btw wel tof om zo'n opvangtehuisgeval te hebben voor mishandelde paarden ofzo.. maar da's natuurlijk ook weer moeilijk..
Misschien moet je eens gaan graven in de HBO topics hier op Bokt Hasten, er komt eens in de zoveel tijd wel een voorbij. Er zijn zat vervolgopleidingen 'met dieren', dus is er vast ook iets voor jou (die een beter perspectief bieden dan Deurne).
ik ging op hunter rijden was wel leuk beetje gedresuurd he maar goed !! ja dat lijkt mij ook heel leuk om te doen maar denk niet dat je daar wat aan hebt!!
Oh, en als je dat dan af hebt kan je altijd nog het gedrag en welzijn van paarden komen bestuderen hier in Zweden Is echt een big thing hier. Paarden leren deuren open te duwen of op knoppen te drukken om te laten zien wat ZIJ nou eigenlijk willen.
(Zou mijn paard er niet voor inzetten, volgens mij worden ze er stronteigenwijs van )
Ow Deedejee jij was morgen vrij he had ik onthouden. wil je misschien Luc voor me op de linie zetten...en met halen kan ik er wel bij zijn...alleen kan ik niet aan hem trekken en dergelijke...ivm mijn arm...dus wordt met links vasthouden dan...maar zou je dat willen doen..?? lieffie popje...slurrppp slijm slurrppp slijm hahaha
hihi thanks....ach en je verdiend er vast wel weer een doos merci mee....neel heeft nog steeds ook tegoed...alleen de milka kan ze wel schudden hahahaa
Je kan ook paardenverzamelaar worden, is ook leuk, of "paardenverluisteraar" (zijn er hier op bokt ook veel van) of paardendief! Dan kun je daarmee je verzameling namelijk weer aanvullen.
Of je wordt verliefd en je wil helemaal niks meer met paarden. Dat kan ook nog.
Ik heb net eindelijk de sleutels op gehaald van me huis!!! Dat wordt dus een tijdje niet zo veel bokken voor mij. Ik moet hard gaan werken om zo snel mogelijk in me nieuwe huis te zitten. Ben zo blij!!! minderblij met al het werk je er bij krijgt. En de kosten wat zo'n verhuizing met zich mee brengt niet normaal
Mag ik dan mee als mannen keurder? Ben ik heus heel goed in! En ik wil ze ook nog wel testen
Oh en ik kreeg net een geweldig telefoontje. m 'mijn' groepie mag weer flexwerkers inzetten, dus ik kreeg een 'welkom terug' telefoontje Blij blij blij, mijn hartje is zo blij
Otje gaat morgen even met mijn moeder en zusje naar de kliniek toe(moet zelf naar practicum). Zou eerst maandag, maar wilde liever niet wachten en mijn mama wilde wel gaan. Hij had gisteravond ineens een dik been. Aan de buitenkant, waar je normaal die ligamenten ziet lopen. Het was niet warm en hij was niet kreupel, maar maak me er toch wat ongerust om. Morgen dus maar even langs de dierendokter met hem
Dat is goed nieuws Neel!
Ik ben speciaal voor college van de studieadviseur twee uur eerder naar de VU gekomen, gaat het niet door...
Neeltje... wat vreemd eigenlijk, ik heb nog steeds niks van de flexploeg gehoord over dat ze gestopt zijn? Hoor trouwens helemaal niks meer van ze... Niet dat ik nog kan werken, maar het gaat om het idee dat ze dat dan even netjes melden.