manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-05 16:03

Hé mariekje, wat een scheetjes
Nou thirz nou jou foto's nog!
*gaat nyu snel tink uitlaten! *zoefff*

Thirz

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 16:09

En het is gelukt!
Al kijkt Oby wel een beetje woest hoor....

Nou, mn moeder had al foto's van beer, dus hier zijn ze:
Afbeelding
Afbeelding
Issie gaaf of nie?

Mariekje22

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 16:17

Obie kijkt woest? Hij gaapt! Ja tis een leuke kat, maar dat wist je al he, heb m al bewonderd........is Bas al verlost van zijn lampenkap?

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-05 16:37

die laatste foto is egt leuk, en wat een lieve vlekjes zo onder zn buik Net een klein luipaardje.
*denkt aan een lange Sim die uit de grabbelton gevist wordt *

Neejoh, hij gaapt niet hij is heel woest zn tanden aan t laten zien.. Grrom!
Tjonge wel een hoop katjes hier: Sim, Beer, Obie.. kom ik daar met mn hondje

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 17:35

Nou, Hannah belde me terug, ze vond het een leuk idee, en ook tof dat wij haar vroegen. Ze wilde het eerst met Joyce bespreken want ze wist niet zeker of ze als medewerker mee mocht doen, of dat eerlijk teneover de vrijwilligers was. Dus dan horen we er nog van!

En nu ga ik ff wat nuttigs doen!

Mariekje22

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 17:42

Dat ze niet weet of ze als medewerker mee mag doen is onzin, want Carola mocht het vorig jaar ook en die is ook medewerker.....

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-05 20:31

Haha, heb je wel gelijk in mariek (heel goed) maarja als zij het liever na wil vragen, snap ik dat ook best. t lijkt me prettiger rijden als je weet dat, wat je doet mag.
Misschien was ze ook wel vergeten dat Carola vorig jaar mee gereden heeft.. Maargoed dan mag t vast van Joyce en dan is ons ruiter-tekort-probleempje ook meteen opgelost

en thirz, nog wat nuttigs gedaan? *ik eerlijk gezegd niet, was zo raar ineens weer naar school.. heb nog een beetje het vakantie gevoel in me zitten

Bianz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 20:58

Rosie en Obi de stofzuiger zijn op bokt! Cool! En wat is Beer ook lief zeg! Dat -tje had idd niet gepast Thirz hihihi! Ik kom 'm snel bewonderen! En Shaar is wel mooi gekleurd zo hoor Bar; staat d'r goed! Ow en Cis, waar zijn je foto's van zaterdag op Shaar? Marieke, had je nog 2 x gebeld, maar je neemt niet op, dus ik spreek je later nog wel.

Barbara_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 21:06

Wat een lieve poezen allemaal hierzo! Ik mis t wel hoor dat wij geen poes meer hebben, maar t mag echt niet van mn ouders, bla bla!
Bianz de foto's staan in dit topic: viewtopic.php?f=10&t=497440

Ik ben vandaag thuis gebleven :s kvoelde me helemaal niet lekker! Vanacht vanaf 1 uur niet meer geslapen omdat ik zo veel buikpijn had en vanochtend was ik ook heel misselijk. Ik heb nog steeds buikpijn, naja het zijn echt van die aanvallen. Echt super pijnlijk! Het zijn steken die eerst steeds erger worden en dan even op t pijnlijkste punt blijven en dan weer minder worden... en dat steeds een paar keer achter elkaar :S! Als ik t morgen nog heb ga ik maar eens naar de dokter denk ik!

Bianz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 21:23

Ow ja Bar, ik heb er helemaal overheen gelezen zie ik nu!! Maar het zijn echt heel leuke foto's! Shaar is blij en Cis is dubbelblij: kijk naar d'r lachende gezicht echt leuk!
En arme jij... ik hoop dat het vannacht beter gaat met je, want twee van de nachten breken je echt op. Heeeel veel beterschap en ik duim voor je

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 22:27

Heeej thirz en mariek ik heb toch ook al 1000 shows meegereden en ik ben ook medewerker....

En thirz het zal nu een stuk makkelijker gaan, dat aan-de-teugel want ze liep vandaag bij laeticia ook uit haar zelf aan de teugel.
Dus er is hoop!

Cis ik heb de sleutel, dus laat me weten wanneer je hem nodig hebt!!!

Ladylada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 00:01

balen bar, dat je je zo (ben benieuwd welk woord er nu verschijnt ) poedersuiker voelt. Hopelijk gaat het gauw over!
Ik denk dat ik dit weekend misschien wel wil rijden, nog ff met mn ouders overleggen maar ik denk dat het wel kan. dus dan moet je anders de sleutel meenemen naar het feest van arduin ofzo?
Oh ik moet zaterdagmorgen om 8 uur autorijden haha, hopelijk let de instructeur op want ik denk dat ik nog wakker moet worden

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 09:09

Beterschap Bar!
Oke cis ik neem de sleutel wel mee.
Nou als je het zeker weet wanneer je gat rijden, laat het me dasn even weten, dan kan ik mn weekend plannen!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 16:48

Heej! Er komt steeds meer vooruitgang in de Kubus: de oude groep gaat er 15 december uit en dan wordt er nog ff wat geschilderd enzo (we gaan zelf meehelpen, echt lachen! ) en daarna kunnen we inrichten. Tot die tijd dus waarschijnlijk alle weekenden + de feestdagen vrij, heerlijk toch? Bof echt!
Ook hebben we vanmorgen kennis gemaakt met ons nieuwe teamlid, nu zijn we echt compleet met 7 mensen. En ze past er heel leuk bij, gelukkig maar!

Ik zag op bokt een oproepje over een fotoshoot, staat in dit topic:
viewtopic.php?f=69&t=494675&hilit=
Bianz en ik waren wel enthousiast en hebben ons opgegeven! Maar er is nog meer plek en dus is mijn vraag: zijn er nog meer mensen die mee willen? Laat t me ff weten!

Mariekje22

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 18:36

Hey, ik wil ook best mee, maar gezien mijn financiele plaatje denk ik niet dat het haalbaar is voor mij...denk er nog ff over na okee? Zeker als we zoals jij zij de foto's op cd meekrijgen, dan heb je ook nog extra kosten aan het ontwikkelen enzo......

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 20:40

Er kunnen ook nog kosten bijkomen van de visagie heb ik net doorgekregen. Die zijn 15 euro, maar daar hoef je geen gebruik van te maken.

En had een mailtje van Hannah: ze doet mee met de show en heeft er zin in. Mooi, zijn de show-mensen ook weer compleet

Ladylada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 21:18

heej leuk idee van die foto's, maar ik ga niet mee hoor. ik ben niet zo fotogeniek dus liever niet
heel veel plezier alvst!

Ladylada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 23:17

Nel: ik wil voice graag zaterdag rijden dus dan kun je je weekend plannen.
Bianz: we gaan een andere zondag samen rijden ok?

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 23:34

Oke dan krijg je vrij de sleutel.
Als je weet hoelaat je ongeveer gaat, dan kom ik misschien nog even kijken, ze liep vandaag super, dus hoop dat het gaat zaterdag.
En als het mooi weer is kan ik je altijd nog een rondje buiten laten zien...

Nou ik ben ook niet zo fotogeniek dus ga ook maar niet mee!

Maar de andere veel plezier!

Marieke herinnert mij vrijdagochtend aan de cd, als die dan af is, dan leg ik hem vrijdag in mn postvak of kom hem zaterdag langsbrengen!
Ga het proberen af te krijgen!

Ladylada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 12:14

ik moet autorijden van 8 tot 8:50 dus dan ga ik me omkleden en dan eten dus aan het begin van de middag ofzo, ik zal je het wel laten weten als ik wegga ofzo. vind het wel spannend haha

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-05 15:20

Citaat:
Ik zag op bokt een oproepje over een fotoshoot, staat in dit topic:
viewtopic.php?f=69&t=494675&hilit=
Bianz en ik waren wel enthousiast en hebben ons opgegeven! Maar er is nog meer plek en dus is mijn vraag: zijn er nog meer mensen die mee willen? Laat t me ff weten!

haha, lijkt me wel leuk Ik moet alleen even met mn ouders overleggen of die t een goed idee vinden.. zeg wat denken jullie? is dat de hele dag? *schrijft nu een briefje, zodat ik t iig niet vergeet te vragen * Vind de voorbeeld foto's ook wel mooie foto's! lees net dat Bar waarschijnlijk ook gaat, gezellie...
ach ik mag vast van mn ouders, dus dan meld ik me vanaaf even aan voor 11 december

Super dat hannah mee mag en wil doen. kunnen we zaterdag de show iig compleet oefenen, wel zo makkelijk
Zeg nel, hoorde van mn vader al dat we t je lekkr makkelijk hadden gemaakt. Volgens hem hadden we allemaal café muziek.. Hij vroeg zich egt af hoe we daar nou een show op konden rijden (ik vermoed dat zijn beeld van café muziek tog nog een beetje bijgeschaaft moet worden...) Ben wel benieuwd naar je mixjes

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-05 18:26

Nou ik heb me op gegeven hoor (der was nog plek.. de meesten vinden zeeland te ver weg Welnee joh!)
Zeg thirz en Bianz, gaan jullie naar de visagie? Ik zelf ben der nl nog nie helemaal overuit..

Mariekje22

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 15:24

dat zal nog gezellig worden dan......

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 16:55

Tsja jammergenoeg kan ik niet mee, want ik ga precies dat weekend naar Centerparcs met een aantal vrienden :S! Dus helaas...
Enneuh Mariekje, dan ben je niet de enige die niet mee gaat...!

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-05 21:10

jammer hoor bar... das best vaak dat leuke dingen dan ineens net samen vallen, wel balen :S
Haha mariek dat "vind de echte sinterklaas-spel" is egt geweldig
(trekt een sint nog een keer per ongeluk aan zn egte baard! AUW )