Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Heb d'r gewoon een erf opgestuurd...ze was echt niet te houden
. Ik mag niet vast blijven houden, maar als ik weer toestond ging ze alleen maar harder. Op den duur stapte ze weer en konden we met een lang teugeltje naar huis verder. Daarna nog even een drafje geprobeert, mevrouw was erg braaf. Ze kan het wel
.
moossie schreef:hmmmmmmm vrijdagavond.........5 minuten voor 12..........waar is iedereen??
elady schreef:Ik denk niet dat ik ga kijken. Ik ga denk ik maar geld sparen.
Ik stap altijd in met een 'gewone' fleecedeken, dus eigenlijk is de deken overbodig. Vraagje: Hoezo?
In Duitsland is die deken € 61 maar ja daar is alles goedkoper dan hier...
En aangezien ze snel verkouden is wil ik hem er toch opleggen zonder scheuren. Ze hadden een bordeaux-rode...die ik erg mooi vind. Ik geloof dat Irene hem ook heeft...ben helemaal verliefd op die deken (hij staat evita gewoon erg mooi en nu maar hopen dat dat ook zo is bij Lady
)
best jammer zo lang had ik hem nog niet, maar misschien is het nog wel te maken..
Ireentjuh schreef:Ik heb vandaag even zitten PB'en met een meisje dat over ongeveer 2 weken bij ons op stal komt staan.. uit Frankrijk!! ze spreekt verder alleen engels volgensmij en ze heeft een arabiertje die Nepal heet, leuk he? mijn engels is alleen zoooooooo slecht
Anique_Vaandrig schreef:anus, dat komt mooi uit, das de enige dag dat ik net vrij heb!