We gaan de laatste dagen wel hard!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
bvw schreef:veel plezier vanavond sjel! Wordt vast erg gezelli
Ik ben ook wel benieuwd naar het hoofdstel
Chocobrokjes in de mouse is toch juist extra luxe
EDIT: ja de 100 gaan we nog halen!
Martine je cap past perfect bij je outfit
wollie2004 schreef:Ik zal jullie ook helpen om de 100 te halen hoor, nog maar 3 en een halve week, ik ben echt af aan het tellen nu, jullie ook?
Ik ben ook helemaal van de bruine outfit! Vooral bij je haffie staat het erg leuk Martine.
Ik ben wel benieuwd naar je foto Sjel, een vriendin van mij had donker bruine laarzen gekocht erg sjiek, op maat gemaakt met steentjes en al, vrij kostbaar en ze waren heeeel donker bruin dus van verder als 2 meter afstand zagen ze eruit als zwart, echt heel erg zonde!
En chocomouse? Ik houd me aanbevolen!
Ook wil ik even doorgeven dat ik heel erg trots op mn paardje ben, gisteren in de les voor het eerst serieus een M1 proef gereden en het viel zowaar mee!
Alleen mn wendingen in galop waren wat groot en mn middendraf doorzitten was een drama, maar ben wel helemaal blij!![]()
Sorry voor het lange verhaal.....
MartineC1711 schreef:bvw schreef:veel plezier vanavond sjel! Wordt vast erg gezelli
Ik ben ook wel benieuwd naar het hoofdstel
Chocobrokjes in de mouse is toch juist extra luxe
EDIT: ja de 100 gaan we nog halen!
Martine je cap past perfect bij je outfit
hahaha nee bedoelde de cap van Colet, die ik nu heb die zit niet zo lekker namelijk
wollie2004 schreef:Mootje: Welke shakes ben je mee bezig? Ik heb er ook verschillende geprobeerd in het verleden en kan je er wel wat meer over vertellen.
Wilt iemand een foto zien van mijn bruine outfit? Maar dan mogen jullie niets zeggen van hoe ik erop zit, haha want daar schaam ik me een beetje voor... (tis nu ong een jaar geleden...)![]()
Martine: Ja je hebt altijd je ups en je downs, ik heb zeer lang gespaard voor bruin tuig, heb inmiddels mn droomhoofdstel en een zadel wat bruin wart is, ben ik ook heeeeel erg blij mee, dat zadel van sjel ziet er ook geweldig uit! Ren ze!
bvw schreef:![]()
Ik heb mijn tuig enz allemaal in het zwart. Is best een duur grapje om alles ineens in het bruin te kopen! Ik blijf dus lekker in het zwart
Wiso is ook herkenbaar, die komt namelijk in haar mummiepak