Kben zo blij met Kimmie ! Heb vandaag 60/70 cm gesprongen met dr! Voor jullie mss niet zo hoog, maar ik ben het springen met een ongemotiveerde haflinger gewend!
Zo ik meld me hier ook weer een keer! Wat fijn dat het rijden bij iedereen nu lekker gaat! Met mij en Una gaat het wat minder goed, ik begin een beetje hopeloos van haar streken te worden en denk er zelfs over na om te stoppen met het leasen van haar.. Als ik nu al denk aan de instructieweken schiet het me alleen te binnen : hopelijk haalt ze dan niks uit! Maargoed, hoe gaat het verder nog met iedereen hier ?
Hier alles goed, max loopt fijn de laatste dagen. Morgen lekker naar het bos en strand met hem, zondag wedstrijd! Hopelijk blijft ie nu wel een keer lopen...
Zo ik ben lekker uitgewaait op het strand! Max was helemaal hyper en blij haha. De zee was doodeng en een pierenbadje was er niet echt. Lekker een stukkie galop gedaan
Hallo allemaal, Ik heb vorige week de Utrechtse kamp. Gesprongen.. Met losspringen sprong hij eng hoog!! In t parcours was ie beetje bang voor alles er omheen.. Helaas op hind 2 een balk.. Maar was als nog 13e, beste vier fouter.. Nu ga ik morgen weer twee parcoursen rijden.. Hopen dat ie de omgeving dan niet zo eng vind en oplet waar de hindernissen staan!! Succes allemaal het weekend
ik had gister groningse kamp springen. had 1e manche een balkje, maar mocht als enige vierfouter mee naar de 2e manche, dus had eigenlijk al een achterstand majaaaa, en toen had ik 2e manche ook een balkje. Toch nog 10e prijs
goed hoor alice, ik had regio noord holland kampioenschap! maare goof vond het dood eng het eerste rondje, tweede rondje had die maar 2 balkjes, dus was toch best trots op hem;) haha