Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

mntj schreef:xan schreef:Wij gaan morgen ook de suprise van Joline in elkaar zetten, een DS
En Mart heeft een meisje getrokken die van paardrijden houdt, we gaan voor haar een paardenbak maken !!!
En dan die rijmen, daar ben ik ook absoluut niet goed in.
appeltje eitje. en anders langleven internet.
neem morgen maar een pen mee.en papier haha.
dan hoop ik dat ik inspiratie heb.
nicol geld ook voor jouw.
xan schreef:Heb ik No vanavond een andere deken opgedaan (die een beetje warmer is) zag ik dat de sluiting aan de voorkant nog maar aan één gesp dicht kan. Beetje jammer, is dus einde deken denk ik zo na dit seizoen.
.Van de week was ik bij Epplejeck voor een andere uitrijdeken stond er ook een vrouw voor me twee dekens afte rekenen 240. euries mevrouw jajaja dat loopt op. mntj schreef:xan schreef:Heb ik No vanavond een andere deken opgedaan (die een beetje warmer is) zag ik dat de sluiting aan de voorkant nog maar aan één gesp dicht kan. Beetje jammer, is dus einde deken denk ik zo na dit seizoen.
yoepie shoppen
mntj schreef:oke met al die meters zou het toch moeten lukken.
we gaan ff kijken.
neem morgen die stof wel mee.
neem jij die paarse rok dan ff mee. kijken we ff hoe die gemaakt is.

ATE schreef:soms zo moeilijk om een keus te maken
me moeder heeft appartement aan geboden gekregen in seandelft ]
zelf heeft ze er veel zin in alles gelijk vloers
nu het probleem allen kids wonen in zaandam en vinden het niet echt wat
we zijn bang voor eenzaamheid
morgen moet ze zeggen ja of nee
ik laat haar zelf de keus

Nicole1995 schreef:mntj schreef:oke met al die meters zou het toch moeten lukken.
we gaan ff kijken.
neem morgen die stof wel mee.
neem jij die paarse rok dan ff mee. kijken we ff hoe die gemaakt is.
Met 16 meter stof voor 2 rokken moet het lukken denk ik zo 8 meter per rok.Dan plooit ie heel wat hoor.
Heb zoveel achter de naaimachine gezeten met school en coupeusewerk,moest van de week me deken aanpassen weer dat ding uit de kastblij dat ie ook weer in de kast ging later hahahhaha weg ermee weer.

meelen schreef:Gisteren is de as van mama uitgestrooid. Ik ben er niet bij geweest. Hoefde van mij niet zo. Heb het afgesloten met de crematie toen. Nou heeft m'n pa wel 2 zakjes as meegekregen (voor mij en m'n zus)
Ik weet niet of ik dat wel wil, wat moet je ermee?! Ik heb een foto staan, dat vind ik denk ik wel genoeg. Wat zouden jullie doen?

mntj schreef:meelen schreef:Gisteren is de as van mama uitgestrooid. Ik ben er niet bij geweest. Hoefde van mij niet zo. Heb het afgesloten met de crematie toen. Nou heeft m'n pa wel 2 zakjes as meegekregen (voor mij en m'n zus)
Ik weet niet of ik dat wel wil, wat moet je ermee?! Ik heb een foto staan, dat vind ik denk ik wel genoeg. Wat zouden jullie doen?
als je er niets voor voeltmoet je het niet doen meelen.
als het zo goed is is het goed.
misschien wil je zus ze alle 2 uitstrooien.

meelen schreef:Gisteren is de as van mama uitgestrooid. Ik ben er niet bij geweest. Hoefde van mij niet zo. Heb het afgesloten met de crematie toen. Nou heeft m'n pa wel 2 zakjes as meegekregen (voor mij en m'n zus)

LIQUITA schreef:Ik heb geen idee wat ik zou doen Meelen. Iedereen doet dit op zijn eigen manier lijkt me, dus als je er niks voor voelt moet je het niet doen. Je hoeft je niet "schuldig" te voelen omdat je vader, je broer en misschien ook je zus er wel wat mee doen.