jaa inderdaad!! pas wel op dat je echt je uiterste prijs in je hoofd houdt en je niet door heb bieden laat meesleuren!
Inderdaad! Denk niet ik doe het toch. De meeste dingen die geveild worden komen nadat het bieden is afgelopen nog een keer erop. Dan kun je het opnieuw proberen. EN kijk goed naar de voorwaarden en wat er bij zit (of juist niet!)
Zooo vanochtend heb ik het samenlevings contract getekent met mijn vriend ... Dus ben nu eigenlijk een soort van getrouwd En we hebben vannochtend de babykamer opgehaald met natuurlijk nog veel leuke dingen erbij Langzamer hand komt het kamertje nu vol te staan met allerlei dozen, spullen, knuffels etc. Echt spannend Nu ff lekker werken en vanavond naar me moeders verjaardag! Poeh Poeh wat heb ik het sommige dagen toch druk... Oja iemand die vanavond vayo zou kunnen binnen halen voordat ik er te laat ben en hij al binnen staat?
Laatst bijgewerkt door horseloverc op 16-09-10 16:05, in het totaal 1 keer bewerkt
__Melis__
Geplaatst: 16-09-10 16:04
Heb vanavond weer les met Mani, als t beetje rustig is ook n sprongetje maken!
bij de quotes staat een foto die volgens mij van Cindy is... ik heb zelf het onderdeel van de quotes niet gemaakt... maar ik herken volgens mij de achternaam van Cindy
Hebben jullie gisteravond politie te paard gezien? Was wel grappig... Op mijn 15/16e jaar heb ik daar stage gelopen, en mn moeder zei dat het programma over de Rotterdamse stallen ging.. Dus ik gisteravond kijken, ging het over Amsterdam... agh.. ook leuk om te zien! Toen ging het erover dat er een paard naar het rusthuis ging, Funky! Heey dacht ik, bekende naam... en hij was het nog ook Vroegah was dat een van mn knuffelbeertjes bij de rotterdamse stallen, en nu mag hij lekker met pensioen