Nee heb nog niet meer reserveringen gelukkig hahahaha..... zijn in de afgelopen weken 6/7 mensen langs geweest weet niet of ze ook allemaal terug komen hoor.... maar van een aantal ook wel.... Moeders doet het goed ...is nu bijna 400 gr aangekomen dus ik gok op 3 baby's, heel miss 4....Nog geen ontsluiting dus denk dat ik nog even moet wachten.....
Fijn dat mary poppins leuk was, ben erg benieuwd naar volgende week.... Waar zat je nou?
ff kijken of ik het een beetje kan uitleggen hoor..
je heb voor het podium een gedeelte.. dat naar mijn idee altijd redelijk dicht op elkaar zit.. en wat ik denk weinig zicht
daarom heen heb je zeg maar die balkonnetjes? klopt dat? wij zaten zeg maar recht achter dat middelste gedeelte en dus ook recht voor het podium in de koninklijke loge.. dus erg goed zicht!
zitten jullie in zo een balkonnetje aan de zijkant zeg maar? jaa achter ons zat je ook echt super.. had je nog een stuk verhoging en best veel been ruimte..
we zaten ook wel redelijk ver van het podium af.. maar wel recht ervoor.. en als je echt in dat voorstuk zit.. heb je maag weinig ophoging.. en ik als minimens heb dan altijd te lange mensen voor me zitten waar je de hele tijd omheen moet kijken
Ja had nog beetje zitten googlen en die logeboxen schijnen toch wel goede plaatsen te zijn, je zit dichtbij maar toch niet allemaal lange mensen voor je enz ...heb er echt helemaal zin in .....Maar eerst is het wachten op baby caafjes