maar veel kleine kindjes hebben heimwee, zou niet weten wat ik daaraan zou moeten doen kan moeilijk zeggen kom maar bij mij in bed liggen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Evelijn schreef:Als het dan maar alleen bij plassen bleef... en niet ouwehoeren in het wc-hokje.
@Nancy misschien moeten we de kinderen die altijd gaan plassen maar verbieden te drinken... dus geen chocomel en daarna ook zeker niet iets anders!
Evelijn schreef:Heimwee is nooit echt een probleem... als dat rond slapen gebeurt is het meestal even spanning (en vaak omdat ze net mama hebben gebeld) dan gewoon praten over het paardje waar ze op zitten en dat we morgen weer gaan rijden.
Wel een probleem als ze dan op een stom paard zitten, maar ook dat is op te lossen.
Evelijn schreef:Maar Nancy, ga jij wel eens richting Fjordenpaard gewoon voor de gezelligheid of om te rijden? Misschien is het grappig om elkaar al eens te zien voor het ponykamp. Kunnen we ons strijdplan t.o.v. Britt alvast doorspreken
Evelijn schreef:Ja dat zijn wel sneue dingen en daar kan je ook moeilijk op voorbereiden... is ook beetje omgekeerde heimweemaar kamp is alleen echt leuk als je ook goed uitgerust bent. Dat soort kinderen moet je er ook meteen uitpikken en zorgen dat je er beetje een verstandhouding mee opbouwt, dan ondervang je het makkelijker.
Ik heb kind gehad wat de week voor kamp moest stoppen met haar slaapmiddelen van haar vader. Ze had dus thuis al veel problemen met inslapen... hoe denk je dat dat dan gaat op een zaal met 25 anderen. Kind was na 3 dagen kapot.