Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
xCarolaa schreef:Nergens een plasje ;o ?!
Nou, bij ons liggen dus nog resten van sneeuwduinen, in principie niet erg want ik rij er om heen ..
Maar het ligt dus vol met plassen, en op die plassen ligt dus nog wel een laagje ijs, wist ik eerst niet ..
En we hadden de bak gesleept voor de vorst, alleentoen was die te nat, dus nu staan er van die trekkerbanden in waar je te ver in zakt als je er door rijd.
Dus ik moet zoiezo al goed kijken waar ik rijd, en hij vind het ook niet zo leuk :p
Dus toen ben ik maar langs de dijk gegaan xd
xCarolaa schreef:Gelukkig wil me pa nog wel naar de manege morgen en overmorgne.
Vandaag moet me vosje nog wel even in de bak gereden worden, aangezien die al best een paar dagen stil staat moet ze wel wat beweging hebben ;o.
Onze bak is na 1 regenbui al nat ..
Maar we hebben ook niet zo'n dure bodem erin liggen omdat ik in de zomer vrijwel altijd over de dijk rijd en n de winter op ed maneg xd.
xCarolaa schreef:NJa, tapijt is toch giftig ofzo voor de paarden als ze het wel binnen krijgen ?
En wij hebben dus een land naast de bak liggen, dus tapijt erin word 'm dan niet.
Als snap ik me pa daar niet helemaal in, we hebben ongeveer 12 hectare land maar nog moeten ze persee daarin >.<
Achjaa, ben iniedergeval al blij dat ik iets heb xd
Jetske_ schreef:
Hij is misschien aan de achterkant iets te lang, maar dat weet ik pas als ik ermee op het paard zit. (niet veels te lang hoor. Alleen dat ik miss net tegen de achterkant van mn zadel zit als ik achterover leun, maarja hoevaak doe je dat?)