Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

......completo gestoord! Staat ie in het losgooiparadijs, terwijl ik zijn stalletje en achtertuin op orde maak. Ben ik klaar, staat ie zowat te pitten.....vooral niet bewegen! Ik denk, ik doe zijn deken af en laat hem even lopen, kijken of ie erg stijf is. Kom ik in het bakkie, wil ik de deken afdoen, springt hij tegen mij op...ik zeg: Hè, HOOOOOO! Springt ie nog eens, lig ik languit in de bagger
, Renk loopt gewoon over me heen
, hij raakte me niet, gelukkig! Ik sta op en heb hem meteen bij zijn lurven!
Doe zijn deken af met wat lelijke woorden en pak een zweep en toen heeft ie alle vier de hoeken van het bakkie gezien. Niet één keer, niet twee keer.....nee....duizend keer! Hij was zeiknat. En klaar met rare fratsen. Eenmaal in zijn stalletje lag er hooi voor hem klaar, maar hij mocht pas eten nadat ik zijn halster af had gedaan. Dus even wat lelijke woorden.....halster af....en toen at ie nog niet, want ik was wat dominant, geloof ik. Toen zei ik: Ga maar eten....en ja, toen durfde hij wel!
Jetta schreef:Nou, Warenko heeft vandaag de lente in zijn hoofd......completo gestoord! Staat ie in het losgooiparadijs, terwijl ik zijn stalletje en achtertuin op orde maak. Ben ik klaar, staat ie zowat te pitten.....vooral niet bewegen! Ik denk, ik doe zijn deken af en laat hem even lopen, kijken of ie erg stijf is. Kom ik in het bakkie, wil ik de deken afdoen, springt hij tegen mij op...ik zeg: Hè, HOOOOOO! Springt ie nog eens, lig ik languit in de bagger
, Renk loopt gewoon over me heen
, hij raakte me niet, gelukkig! Ik sta op en heb hem meteen bij zijn lurven!
Doe zijn deken af met wat lelijke woorden en pak een zweep en toen heeft ie alle vier de hoeken van het bakkie gezien. Niet één keer, niet twee keer.....nee....duizend keer! Hij was zeiknat. En klaar met rare fratsen. Eenmaal in zijn stalletje lag er hooi voor hem klaar, maar hij mocht pas eten nadat ik zijn halster af had gedaan. Dus even wat lelijke woorden.....halster af....en toen at ie nog niet, want ik was wat dominant, geloof ik. Toen zei ik: Ga maar eten....en ja, toen durfde hij wel!
![]()
Levensgevaarlijk, paarden, ook ouwe sokken doen nog gek. Nu zijn de verhoudingen weer even duidelijk gemaakt. IK ben de BAAS![]()
En anders gaat ie in de frikandellen!

)
hihihi